pw
door pwm. segers Nov 2, 2016 om 12:10
Vrije tijd & tuin

Libelle actie of flop?

Aanbieding Libelle half jaar abonnement, 25 nummers voor € 39.95, 48% korting

korting libelle abonnementLeuke deal voor een abonnement op de Libelle met 48% korting. U ontvangt nu 26 weken lang, 25 nummers de Libelle op uw deurmat voor maar € 39.95.-. Normaal gesproken betaald u voor dit abonnement € 77.50, dus u bespaard aanzienlijk als u nu een abonnement afsluit. U kunt ook kiezen voor andere abonnementen, namelijk een proefabonnement dat automatisch stopt, 9 weken voor € 25.-. Verdeer heeft u keuze uit abonnementen met korting voor bijvoorbeeld 10, 20, 25, 52 & 75 nummers.

Met een abonnement op het tijdschrift Libelle krijgt u het mooiste en grootste vrouwenblad van Nederland nog vóór het weekend op de mat. Het magazine Libelle verschijnt elke week met mooie interviews en reportages, uitgebreide dossiers en heel veel woon-, mode-, beauty-, tuin- en culinaire inspiratie. En niet te vergeten de columns van Wieke, Tineke, Hans en Juul.

Dus, wilt u ook profiteren van korting op een (proef)abonnement op de Libelle? Klik dan hieronder op de button en u gaat direct naar de juist pagina om uw abonnement af te sluiten of kado te doen.

Deal is geldig tot: Onbekend.

Maar als je op de link klikt is het wel dubbel zo hoog als men hier voorstelt.

Kijk maar:
http://dolledwazedeals.nl/8959/aanbieding-libelle-half-jaar-abonnement-26-nummers-voor-e-39-95-50-korting/

Dol en dwaas is het zeker

4601 5 Rapporteer

ltmvz
door ltmvz - Nov 2, 2016 om 12:27
949 Antwoorden / 18 Vragen

Zeer dol en zeer dwaas.

Cookies
door Cookies - Nov 2, 2016 om 12:35
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Het is een deal uit 2013. Je denkt toch werkelijk niet dat zo'n deal 3 jaar later nog van toepassing is???

edrick3
door edrick3 - Nov 2, 2016 om 12:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

op maart 23, 2013

Je moet natuurlijk wel een beetje bij de tijd zijn! ;-)

gerbera
door gerbera - Nov 2, 2016 om 16:20
7371 Antwoorden / 14 Vragen

Bij de dokter geweest en een zéér oude libelle gevonden ?

tenormin
door tenormin Nov 2, 2016 om 16:41
16845 Antwoorden / 108 Vragen

Ik ben door gekregen Libelles ook pas in 2013, maar let wel op dat ik de 'aanbiedingen' oversla, evenals de oplossing van puzzels. ;-)

Marcel.v.Dam
door Marcel.v.Dam Nov 4, 2016 om 07:25
2 Antwoorden / Vragen

Dat je daarop moet letten geeft wel te denken.  Misschien kunt u voor de zekerheid steeds een Libelle lezen uit 1984. Dan weet u zeker dat de gegevens verouderd zijn en niet meer werken.

fl
door flessebon - Nov 4, 2016 om 08:37
418 Antwoorden / 7 Vragen

Opzeggen schijnt alleen telefonisch te kunnen. Volgens de wetgeving moet dit ook online mogelijk zijn. Kassa moet hier eens naar kijken.