ne
door nettie_1 Nov 2, 2003 om 15:30
Vrije tijd & tuin

Mag imaginext de klant zo in de steek laten?

Mijn zoon heeft voor zijn verjaardag een kasteel van imaginext gekregen. Deze kon hij zelf verder uitbouwen met verschillende producten. Dit blijkt dus niet zo te zijn . hij had gespaard voor een reus. Na twee maanden allerlei winkels te zijn afgelopen en na een telefoontje met de klantenservice hadden hij nog niets .Dus dan toch maar weer de fabriek bellen. Nee ,naar drie keer doorverbonden te zijn kregen we daar te horen dat de reus niet meer te verkrijgen was in europa. Nu zou hij zo graag de koets willen hebben. De winkel die ons op eerste zoektocht zo goed heeft geholpen ., wil deze niet bestellen omdat dit artikel weer in een assortiment zit ,dat betekent dat een winkelier een set van bijv. 5 producten moet bestellen om dit ene product te verkrijgen. Ook bij bart smit heeft men de keuze van het product op internet weggenomen. Misschien is dit normaal. Ik vind van niet .Als men iets te koop aanbiedt ,dan moet het ook mogelijk zzijn om het te kopen.Ook bestellen via de klantenservice of fabriek is niet mogelijk.
Mijn vraag mag men kinderen zo voor de gek houden?
Is er niemand die hiervoor kan waarschuwen?

2069 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

su
door sup - Apr 16, 2004 om 11:50
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Is de winkelier hiervoor niet verantwoordelijk. Hij/zij verkoopt immers iets wat in de praktijk niet blijkt te werken. Als de winkelier weet dat iets niet meer bestelbaar is zou hij/zij dat op zijn minst al bij de koopovereenkomst kunnen melden. Dsn kan de consument nog overwegen van de koop af te zien. Voorbeeld. Ik koop een platenspeler, (ja, ze bestaan nog) en het element of naald is niet meer te krijgen. Dan moet je toch een speler kunnen eisen waarbij dat nog wel het geval is. Dit is volgens mij precies hetzelfde. Succes

h_tide
door h_tide - Apr 16, 2004 om 11:50
19 Antwoorden / 3 Vragen
0

op de website van www.fisherprice.nl kan je misschien meer vinden? of eventueel e-mailen of bellen en naar meer informatie vragen omtrent de bijbestelling van deze produkten?

blijft tot zover wel vreemd ja, eerst lekker maken en als je wilt bijbestellen of bijkopen dan is het er niet meer...

succes ermee! groetjessss

hm
door hme - Apr 16, 2004 om 11:50
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Volgens mij valt dit onder misleidende reclame, als er staat dat er uitbreidingspakketten zijn, moeten die er ook inderdaad zijn en niet alleen in Amerika of weet ik veel waar en er moeten ook geen voorwaarden voor de winkeliers aan vast zitten, maar misschien heeft dit bedrijf het zo slim gespeeld dat het net wel legaal is. Dan ontduiken ze net een artikel an de wet op een slimme amnier!

ro
door rozie - Apr 16, 2004 om 11:50
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo,

Ik vind het ook niet helemaal kloppen maar heeft u de consumentenbond al geprobeerd? het schijnt dat als de tv of de radio erbij erbij komt dat mensen dan opeens omgeslagen zijn en dat het dan wel lukt
Ik wens u veel succes Rozemarijn van 't Einde

NatureTravel
door NatureTravel - Apr 16, 2004 om 11:50
646 Antwoorden / 8 Vragen
0

Waarom de consumentenbond? Zijn we vergeten dat dit forum van Kassa! is? ;o)

NatureTravel
door NatureTravel - Apr 16, 2004 om 11:50
646 Antwoorden / 8 Vragen
0

Het produkt dat u kocht voldoet kennelijk aan de eisen die het produkt zelf biedt. het functioneert dus zoals verwacht mag worden.
Echter, de uitbreiding die uw zoontje zo graag wil hebben zijn niet meer verkrijgbaar of de winkelier wil het niet bestellen.
Dat laatste kunt u de winkelier niet kwalijk nemen. U zou hem immers op onnodige kosten jagen om dat ene produkt te kunnen bemachtigen.
Wellicht doet u er verstandig aan om een grotere speelgoedwinkel te benaderen, zoals ToysRus. Zij kopen waarschijnlijk wat meer dan die 5 artikelen in en kunnen op die manier aan uw verzoek voldoen.

Succes

si
door simone1 - Jul 16, 2004 om 10:43
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Helaas is er maar weinig van Imaginext te koop in Nederland. Helaas kan ik de reus niet aanbieden, maar wel alle nieuwe producten die op de fisherprice site staan. Zoals Eldwin / Roderick / Fang the spider / Ivan / etc. Allemaal nieuw en ongeopend in doos. Ik hoop dat ik u hiermee kan helpen uw Imaginext uit te breiden.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

Ma
Marleen Robben - Sep 30, 2024 om 20:49
Winkels & webshops
Ski jas is ingescheurd,

Ski jas is ingescheurd,

Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden, 
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.  w ... Lees meer