wo
door wolff54 Aug 13, 2009 om 09:24
Vrije tijd & tuin

Opzeggen lidmaatschap sportschool

Goedemorgen,

Mijn man en ik hebben een abonnement van sportschool Basic Fit. Ik wilde onze abonnementen opzeggen, maar kwam erachter dat dat 2 maanden voor vervaldatum moest en niet 1 maand, wat ik dacht. Vervaldatum was 1 september a.s. Nu zijn wij verplicht om ons abonnement aan te houden tot 1 september 2010. Mijn vraag is nu, kan dit?

Hoor graag van u.

met vriendelijke groet, Gea Wolff

996 3 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Aug 13, 2009 om 09:55
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Als in de Algemene voorwaarden staat dat de opzegtermijn 2 maanden is, dan mag dit.

stacey
door stacey - Aug 13, 2009 om 12:39
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

--en niet 1 maand, wat ik dacht --

Verbaas me er altijd over hoeveel mensen DENKEN te weten...........

Even de voorwaarden doornemen en je hoeft niet meer te denken wat het volgens jou zou zijn want dan Weet je wat het werkelijk en volgens de geldende voorwaarden echt Is..........

--De opzegtermijn bedraagt twee maanden voor de datum waarop het lidmaatschap afloopt--

Voorwaarden - Basic Fit

Je zit er nu dus nog een sportief jaar aan vast.

Succes,

he
door heelgeheim - Aug 14, 2009 om 00:16
5 Antwoorden / 1 Vragen

Je kunt voorwaarden inderdad altijd beter even lezen!!! En voor de vergeetachtigen, schrijf opzegdata (plus een weekje voor het verzenden van je brief) altijd in je agenda of in outlook. Natuurlijk is het alleen maar ten nadele van de sportschool om je als lid niet te laten gaan. Nadelige mond tot mond reclame gaat veel harder dan positieve. Als de voorwaarden niet deugen of voor de klant gevoelsmatig onredelijk zijn, zal dat nieuws zich verspreiden. Sportscholen lijken te leven van slapende leden. Oppassen dus! En tip, helemaal gratis, een fiets, of een lekkere wandeling, kun je doen (en laten) wanneer je wil! Geen contract voor nodig!