@quarius?
door @quarius? Jul 15, 2020 om 16:20
Vrije tijd & tuin

Overhangend groeisel van MIJN tuin knipt mijn buurvrouw af , met mijn toestemmin

Mijn vraag is , of mijn buurvrouw het zelf moet af voeren , in plaats van over de schutting te gooien ? Ze ziet niet eens  wwar ze gooit en sommige planten breken af. als ze het in haar kliko gooitis dat euvel verholpen , maar ze luistert niet .

1805 6 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jul 15, 2020 om 16:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan gaat u dat overhangende groeisel toch zelf afknippen en doe het dan meteen in uw eigen kliko.

mr
door mrmoto - Jul 15, 2020 om 16:29
167 Antwoorden / 4 Vragen

beste akwarius , dit probleem kan u oplossen door met een eigen kliko en een takkeschaar naar de door u bedoelde buur te gaan en daar uw diensten betreffende de wildgroei op te lossen dus even zelf het overhangende groen te verweideren (daar heb ik dus altijd al moeite mee is het nou met een lange of een korte ei/ij ) maar het gaat er om dat u snapt wat ik bedoel .Succes met de snoeiwerkzaamheden en misschien krijgt u wel een kopje thee met een koekje !

simon55
door simon55 Jul 15, 2020 om 16:59
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Lange Ij.. ....weet u dat ook weer

aurora1
door aurora1 - Jul 15, 2020 om 19:59
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dan maar zelf met uw Kliko en heggenschaar het werk, dus overhangend groeisel van u snoeien, bij uw buur doen? Uw buurvrouw is toch niet uw personeel of kind "dat naar u moet luisteren"?

ne
door neodutchio - Jul 15, 2020 om 20:48
5173 Antwoorden / 12 Vragen

Dus uw buurvrouw moet uw groen onderhouden en ook nog zelf afvoeren? Doet ze ook uw boodschappen en schrobt ze uw rug onder de douche? Het is uw groen, dat moet u dus zelf onderhouden.

me
door mein33 - Jul 15, 2020 om 22:31
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Uw buurvrouw heeft uw toestemming niet nodig om overhangend groen weg te kunnen snoeien.
Maar een fatsoenlijk iemand knipt het overhangende groen af en gooit dat in de eigen kliko.
Maar als er sprake is van een burengeschilletje, dan wordt overhangend groen ineens een ergernis en lokt dat soms een ongepaste reactie uit.
Ruim het over de schutting gegooide zelf op en besteed er verder geen aandacht aan en hopelijk dooft het vuurtje uit en gaat uw buur toch nog de eigen kliko gebruiken.