keysersoza
door keysersoza Nov 4, 2013 om 18:36
Vrije tijd & tuin

PIXUM online fotoservice - Niet te vertrouwen

2 Weken geleden kreeg ik als oud Snapfish (online fotoservice) een mail dat Pixum het gaat overnemen. Deze online fotoservice werkt vanuit Duitsland. Ik kreeg een mail met daarin de aanbieding van een gratis 30 cm fotoposter. Dit was de tekst: Fotoposter cadeau. Test de kwaliteit van Pixum en ontvang een gratis hoogglans fotoposter van 30cm. Jouw kortingscode*: RRRd4-xc8he-rdak9. Ik dacht van laat me dit eens proberen en ben via de link in de mail op de website van Pixum terecht gekomen. Dit is de link daar naartoe: http://www.pixum.nl/product/520.html p_ref=af_snapfish_landingpage_nl&utm_source=snapfish&utm_medium=af&utm_campaign=gratisposter_mail_20131025

Ik een foto geüpload en de kortingscode ingevuld. Dit verliep allemaal prima. Ik kon alleen via ideal, master of creditkaart betalen. PayPal was helaas niet mogelijk. Het bedrag aan korting werd van de rekening afgetrokken en ik moest alleen verzendkosten betalen. Een dag later kreeg ik een bevestiging dat de bestelling binnen was en dat deze verwerkt zou worden. Daarbij stond echter dat ik een foto van 11 cm met een brede witte rand besteld had en dat ik deze geleverd zou krijgen. Ik heb toen meteen een mail gestuurd naar Pixum met het verzoek dit te corrigeren omdat ik geen foto van 11 cm maar een poster van 30 cm besteld en betaald had via hun eigen kortingscode nog wel. Vandaag kreeg ik een mail dat de foto verzonden was. Helaas de foute foto van 11 cm met witte rand. Kreeg later ook nog een mail als antwoord op mijn mail om hun fout te corrigeren, dat ze dit niet konden terugdraaien. Ik moest het hier maar mee doen.

Ik heb jarenlang gebruik gemaakt van Snapfish en dat met grote tevredenheid. Dit was mijn eerste bestelling bij Pixum en ik wordt meteen op deze manier bedondert. Want ik heb er geen andere woorden voor. Maar dit is meteen mijn laatste bestelling geweest. Pixum is uiterst onbetrouwbaar en doet niet wat het beloofd. Kan dus alleen maar aanraden geen gebruik te maken van de zeer slechte online fotoservice Pixum. Gebruik liever een andere.

376 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

valerius-2
door valerius-2 - Nov 4, 2013 om 20:20
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

KLIK hirr

DUBBELPOST

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

Ma
Marleen Robben - Sep 30, 2024 om 20:49
Winkels & webshops
Ski jas is ingescheurd,

Ski jas is ingescheurd,

Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden, 
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.  w ... Lees meer