ma
door marlim Jan 11, 2017 om 12:00
Vrije tijd & tuin

Postcodeloterij.

Wat erger ik me aan de reclame voor de postcodeloterij.
Voor nieuwe leden is er altijd iets extra's. 1 Maand gratis, cadeaubon van de Hema.
En al die trouwe leden, die nog nooit iets gewonnen hebben?

2123 12 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jan 11, 2017 om 12:02
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Die mogen gratis opzeggen.

En al die trouwe leden, die nog nooit iets gewonnen hebben?

tijger1
door tijger1 - Jan 11, 2017 om 12:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Opzeggen, hebt u elke maand prijs.

vrijmark
door vrijmark Jan 11, 2017 om 12:49
3 Antwoorden / 0 Vragen

Groot gelijk

simon55
door simon55 - Jan 11, 2017 om 12:05
1556 Antwoorden / 5 Vragen

t Heet ook de post ( k ) loterij , en zoals tijger al aan geeft heeft u elke maand prijs cq bingo yeps yeps

ja
door jackyh - Jan 11, 2017 om 12:06
953 Antwoorden / 4 Vragen

Waar u zich echt aan zou moeten ergeren is dat er zoveel uit de ruif gaat naar overhead. Denk aan al die "sterren" die dik betaald worden. Denk aan de 1 miljoen die de Clintons elk jaar krijgen. U bent toch niet van gisteren en weet toch dat nieuwe klanten in de watten worden gelegd.

om
door omatine - Jan 11, 2017 om 12:25
8 Antwoorden / 4 Vragen

Als je trouw lid bent van de Postcodeloterij, dan kan het niet zijn dat je nog nooit wat gewonnen hebt, want bij ons regent het ijsprijzen, stoopwafelprijzen, theeprijzen, soepprijzen.. noem maar op. Enne... je kunt gewoon opzeggen, toch?

edrick3
door edrick3 - Jan 11, 2017 om 12:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Wat erger ik me aan de reclame voor de postcodeloterij.
Ja, zonde geld!
Voor nieuwe leden is er altijd iets extra's. 1 Maand gratis, cadeaubon van de Hema.
Aas! =wortel voor de neus van de ezel.
Opzeggen en weer aanmelden, dus.
En al die trouwe leden, die nog nooit iets gewonnen hebben?
En je hebt toch een kans van 1 op 2: je wint of je wint niet. ;-)

costnix
door costnix - Jan 11, 2017 om 14:26
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Zap! Ander kanaal!
Scheur! In de papierbak!
SIMPEL TOCH?

Cookies
door Cookies Jan 11, 2017 om 14:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen

En daarmee ben je dan van de maandelijkse afschrijving verlost?

costnix
door costnix Jan 11, 2017 om 18:10
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Nee, natuurlijk niet, maar je erger je niet meer aan de reclame.
De TS wil wel met PCL spelen, maar niet de reclame.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jan 11, 2017 om 14:37
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Als je echt iets wil verdienen stop dan, spaar iedere maand dit geld en kijk eens na 25 jaar. Krijg je toch een leuk bedrag.

tijger1
door tijger1 - Jan 11, 2017 om 14:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U kunt het geld daarvoor ook direct aan een goed doel schenken en als u afspreekt dat u dat vijf jaar doet, kunt u dat bedrag opvoeren op uw aangifte inkomstenbelasting en krijgt u, afhankelijk van uw percentage, nog in ieder geval 36% terug van de belastingdienst. En wellicht hogere zorg- en huurtoeslag.

Mooi toch? En komt het beter terecht.

aurora1
door aurora1 - Jan 11, 2017 om 21:48
15645 Antwoorden / 6 Vragen

En uw vraag is? Of wilt u gewoon even klagen en zeuren bij Vraag & Beantwoord? Ik denk niet dat wij ervoor zijn om gezeur te lezen.
Weet u wat? Vraag de postcodeloterij hoe dat zit en ga daar klagen.

gerbera
door gerbera - Jan 11, 2017 om 23:39
7382 Antwoorden / 14 Vragen

Wat erger ik me aan de reclame voor de postcodeloterij.

Zou daar gewoon mee stoppen, is niet goed voor uw gezondheid.

Dan maar verhuizen want blijkbaar woont u in een verkeerde postcodebuurt als u nog nooit wat heeft gewonnen.

tijger1
door tijger1 Jan 12, 2017 om 00:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zal je net zien, valt hij na de verhuizing net daar.:-))

costnix
door costnix Jan 13, 2017 om 13:02
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Of als je het net hebt opgezegd!

ha
door halex - Jan 12, 2017 om 21:29
1374 Antwoorden / 4 Vragen

De extraatjes zijn bedoeld om nieuwe deelnemers te verleiden. Kennelijk zeggen deelnemers niet snel op, dus die hoef je niet te verleiden om deel te blijven nemen. Maar u hebt dit natuurlijk zelf in de hand. Als u stopt met de postcodeloterij en u vindt een heleboel deelnemers die dat ook gaan doen, dan gaat de postcodeloterij ook wel werk maken van het vasthouden van deelnemers.
Net als een beter milieu begint het oplossen van deze ergernis heel eenvoudig ook bij uzelf!