ve
door veaknople Jan 3, 2024 om 14:52
Vrije tijd & tuin

Postnl

Het is weer zover, enige tijd geleden geklaagt over het niet ontvangen van een sf blad, vervolgens ging het een hele tijd goed omdat post nl beterschap had beloofd, maar helaas begint het er weer op te lijken dat men het wel geloofd, ik had dus op 29 december het blad moeten ontvangen maar helaas niets ontvangen, wellicht wordt het weer uit de bezorging gehaald door eeen welwillende medewerker die het ook graag leest, maar waarom dat op mijn rekening moet is mij ook een raadsel, dus postnl doe hier iets mee.
Het leven is al duur genoeg en ik krijg het blad ook niet voor niets, nu moet ik weer gaan nabestellen, maar ook dan moet ik weer afwachten of ik het dan wel ontvang, zie hiervoor een vorige klacht.

1444 5 Rapporteer

Topantwoord

rj
door rjw - Jan 3, 2024 om 14:54
3382 Antwoorden / 5 Vragen
10

Klagen bij de verzender. Die moet een nieuw exemplaar leveren.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 3, 2024 om 14:57
16979 Antwoorden / 202 Vragen
1

Met dit soort klachten kunt u zich toch het beste wenden tot de uitgever/verzender omdat die verantwoordelijk is voor juiste verzending en ontvangst. Het lijkt mij dat nabestellen helemaal niet nodig is, het is een kwestie van melden dat het niet is ontvagen en men dient u dan alsnog een exemplaar te zenden. Nu is het wel zo dat door drukte de bezorging bij Post.nl vertraging kan hebben en het dus toch iets later kan komen. 

Herhaald, de verzender is degene die verantwioordelijk en aansprakelijk is en het is aan de verzender om bij klachten dan post.nl aan te spreken en zie ook nog dit: https://www.wvtadvocaten.nl/post-niet-aangekomen/

ve
door veaknople - Jan 3, 2024 om 15:06
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik kreeg nog een melding er is post voor u onderweg, zeker verdwaald onderweg.

tenormin
door tenormin - Jan 3, 2024 om 17:25
16943 Antwoorden / 109 Vragen
1

Als u abonnee bent van welk blad dan ook, dan simpelweg in colofon kijken waar u kunt aangeven geen blad te hebben ontvangen. Ik heb dat met de Avrogids. Klachtennummer bellen (niet ontvangen gids); gaat allemaal automatisch: men weet (door telefoonnummer) wie ik ben: "zal vandaag gelijk weer op de post gaan" en nu word de verbinding verbroken. Dus alles wat men hoeft te doen is het nummer intoetsen. Praten is er niet meer bij. Bij die Avrogids dan.

Janzegt
door Janzegt - Jan 3, 2024 om 17:28
158 Antwoorden / Vragen
1

Ik heb in december ook een paar keer de melding in de postnl app gehad dat er post onderweg was. Een aantal keren is dit niet op de dag van melding geleverd, maar later. Eén poststuk is bijna een week later geleverd. Misschien toch even geduld hebben en daarna klagen bij de verzender.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Bertinieus - Oct 16, 2024 om 15:16
Voeding & gezondheid

Mag mijn tandarts mij weigeren als ik mijn tanden bij een specialist behandel

Beste Kassa,

Ik heb een vraag over de rechten van een patiënt bij het kiezen van tandheelkundige zorg.
Ik sta momenteel ingeschreven bij mijn huidige tandarts en heb een plakbrug bij mij voortanden die vervangen moet worden en een gehele restauratie van mijn kiezen.

Voor mijn inschrijving bij deze tandarts had ik al aangegeven dat ik ook gesprekken had lopen bij een ... Lees meer

De
De Adelaar - Oct 16, 2024 om 16:57
Geldzaken & recht
Wielerflits zoekt telefoonnummers van anonieme gebruikers op

Wielerflits zoekt telefoonnummers van anonieme gebruikers op

De afgelopen dagen heeft de hoofdredacteur van Wielerflits anonieme forumleden gebeld. Dit met betrekking tot reacties onder een nieuwsbericht waarbij de website bekritiseerd werd op slechte journalistiek. De hoofdredacteur licht zijn werkwijze zelf netjes toe:

"(Gebruikers)naam intikken in de zoekmachine. Paar slimme zoektermen en je vindt vaak een adres of 06." Zie hier bijvoorbeeld ... Lees meer

WT
WTH2024 - Oct 14, 2024 om 20:14
Computers & telefonie

Meer mensen problemen met huismerk PrintAbout?

7 jaar lang print ik dagelijks met 2 grootformaat Canon printers met de originele Canon cartridges. In al deze jaren slecht 1 printkop moeten vervangen.

Na een aankoop bij PrintAbout werd ik net als velen telefonisch benaderd of ik het huismerk niet wou proberen.
Ze beloven zelfde kwaliteit en levenslange garantie en dan voor minder geld. Te mooi om waar te zijn? Ja inderdaad! ... Lees meer