da
door daniellek Nov 16, 2003 om 22:25
Vrije tijd & tuin

Rookvrij uitgaan

Waar vind ik een cafe of andere gelegenheid om uit te gaan en nieuwe mensen te ontmoeten in Alkmaar en omgeving wawr NIET of weinig gerook wordt. (En liefst ook geen alcohol geschonken of met mate.)

600 5 Rapporteer

we
door weten007 - Apr 16, 2004 om 12:01
7 Antwoorden / 1 Vragen

er bestaat een vereniging rookvrij swingen, zij organiseren rookvrije disco-avonden, ben er wel eens heengeweest in Den Haag (wellicht kun je een tel. nr. e.d. op internet vinden over deze vereniging), is al wat jaartjes geleden, het was echt een verademing, lekker de hele avond dansen zonder pijn in je keel van de rook en vieze rookstink kleding.

jelotje
door jelotje - Apr 16, 2004 om 12:01
20 Antwoorden / 2 Vragen

Kijk eens op deze site: www.smokefreeworld.com. Ook Alkmaar staat er tussen!

webzapper
door webzapper - Apr 16, 2004 om 12:01
207 Antwoorden / 4 Vragen

http://www.ideala.nl/inspiratie/21dansen.htm

wa
door wappelma - Dec 12, 2004 om 18:51
1 Antwoorden / 0 Vragen

Vanaf 14 januari 2005 is er elke
vrijdag SwingSteesjun. Een
nieuw rookvrij dansfeest in de
karakteristieke ‘Wachtkamer 2e klasse’ van station Haarlem. Deze danszaal is
een prachtige, goed geventileerde ruimte met een intieme en vriendelijke sfeer.

Website:       www.swingsteesjun.nl

Informatie:     06 1893 8260

Locatie:   Station Haarlem, Wachtkamer 2e
klasse, Perron 6a

Tijd:         Iedere
vrijdag van 20.00 tot 24.00 uur.

Entree:     € 8,50
(inclusief 1 consumptie)

so
door sol - Dec 29, 2004 om 17:50
11 Antwoorden / 6 Vragen

niet roken en geen drank???????????????????

Wat dacht je van een limonade club???

Sorry, maar ja.......