ja
door jacobus09 Apr 7, 2005 om 18:07
Vrije tijd & tuin

Routeplanner

bestaan er ook routeplanners voor de fiets, van deur tot deur zoals bij auto"s.

zo ja waar vind ik die.

601 11 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 7, 2005 om 19:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor zover ik weet bestaat een dergelijke routeplanner niet. Wat je wel
kunt doen is een routeplanner voor de auto nemen, b.v. van de anwb, en
de KORTSTE route kiezen. Dan word de snelste route weergegeven. Voor
fietser kan het natuurlijk nog sneller, maar dat moet je zelf een
beetje uitvogelen op de kaart (fietspaden zijn rood weergegeven).

ve
door verwijderd - Apr 7, 2005 om 19:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dan zul je een mobiele telefoon moeten nemen met navigatiesysteem van bv. route 66. De telefoons zijn te verkrijgen bij de betere telefoonshops en winkels als dixons

ve
door verwijderd - Apr 7, 2005 om 19:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

jacobus, als ik een fietstochtje maak dan rij ik altijd opmijn gevoel, ik ben een oude padvinder weet dat de natte kant van een boom het westen is, etca/etca. Maar ik kom veel tegenliggers tegen (fietsers) die hebben een rekje op het stuur, dat is een routeplanner jacobus!!, ze bestaan en te koop bij o.a. HALFORD .fred

ve
door verwijderd - Apr 7, 2005 om 19:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

route sixty six= in de us of e een recht stuk dus ??? fred

ve
door verwijderd - Apr 7, 2005 om 19:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb zelf een Nokia 6600 met Route 66. Daar zit ook een instelling op, dat je kunt doen alsof je een voetganger bent. Heb 't zelf nooit geprobeerd, maar heb weleens van anderen gehoord dat zij deze optie instellen bij het fietsen en dat dat best goed werkt!

ve
door verwijderd - Apr 25, 2005 om 17:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb op mijn nokia 600 een navigatiesysteem zitten gekocht bij kpn n.l. de wayfinderDie werkt voortreffelijk en als je de gps ontvanger meerneemt is hij ook als voetganger of als fietser te gebruikenJe moet van te voren wel instellen hoe je op pad gaat  te voet of met de fiets

ve
door verwijderd - Apr 25, 2005 om 18:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

op de site van de anwb zit ook een kopje fietsen. hier kun je voor niet zoveel gewoon fietskaarten kopen. als je geen lid bent kan dat vaak ook bij de plaatselijke VVV. fiets ze!

ve
door verwijderd - Jun 27, 2005 om 22:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een paar interessante links voor je:

http://www.holland.com/nl/index.html
www.henkbosmans.nl

groetjes kevin

ve
door verwijderd - Aug 12, 2005 om 19:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze vakantie  heb ik de Garmin Quest aangeschaft.Op de site van Futurumsport in Apeldoorn wordt dit apparaat uitvoerig beschreven.Ik ben op fietsvakantie in Zwitserland geweest.Daar heb je hem niet zo erg nodig ,want alles is aangegeven.De Quest werkte voortreffelijk,alhoewel je wel rekening moet houden ,dat de bijgeleverde City select eigenlijk voor auto's is gemaakt.Je moet dan bij je instellingen aangeven dat hij niet op snel-of tolwegen komt.In Nederland staan niet alle fietspaden erop.Maar dat is denk ik een kwestie van tijd.In Zwitserland stonden heel veel onverharde paden wel gemeld.In het computerblad Totaal van deze maand staat een beschrijving van een 6-tal routeplanners.Het voordeel van de Quest is zijn geheugen.Voor een uitgebreide fietsvakantie kun je thuis heel veel inladen.De serie C60 heeft een veel kleiner geheugen en nog dikker ook.Alle huisadressen,belangrijke zaken,zoals restaurants,bezienswaardigheden ,enz.worden allemaal vermeld.Het is verbazingwekkend hoeveel informatie er dan in zit.

Succes,

Leo

ve
door verwijderd - Jun 11, 2008 om 19:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

www.fietsrouteplanner.eu : voor het combineren van bestaande lange afstandsfietsroutes binnen Europa. niet altijd de kortste weg, niet van deur tot deur, maar wel altijd over fietsbare wegen. de planner geeft een suggestie welke fietsroutegidsjes je kunt gebruiken om op je fietsvakantie-bestemming te komen.

ve
door verwijderd - Jun 11, 2008 om 21:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Met de internet routeplanners routenet.nl en Mappy.com kun je  ook  fiets en voetganger instellen.