Sanoma Uitgevers
Heb altijd een abonnement gehad op de Yes maar sinds 31 december 2010 is dat gestopt met bestaan. Omdat ik geen interesse had in een ander blad en wel heb betaald voor het blad tot februari 2011 heb ik met veel moeite aangegeven dat ik mijn resterende geld terug wil hebben.
Tot twee keer toe heeft een medewerker mij telefonisch toegezegd dat ik geen ander blad zou ontvangen en dat het geld netjes op mijn rekening zou worden gestort.
Nu heb ik al 4 keer het blad Flair ontvangen terwijl ik hier helemaal niet om heb gevraagd. Probeer je te bellen naar het bedrijf neemt er niemand op omdat ze het te druk hebben. Zelfs om 8 uur 's avonds. Daar geloof ik helemaal niets van. Ook op de mailtjes die ik heb gestuurd krijg je geen enkel antwoord.
Ben nu eigenlijk wel een beetje ten einde raad wat ik nu moet doen. Ik wil dit blad niet en wil gewoon mijn geld terug. Zie het ook nog wel gebeuren dat ik straks een rekening krijg voor het flut blad. Dat is wel het laatste waar ik op zit te wachten. Heeft iemand een idee wat ik nu moet doen?
Alvast bedankt!
Hallo lindapronk,
Bellen, bellen, bellen.....
Opzeggen van het abonnement
Uw abonnement dient uiterlijk zes weken voor verschijning van het laatste nummer van uw abonnementstermijn te worden opgezegd.
Telefonisch via telefoonnummer 0800 - 556 6656. GRATIS!
En schrijf naar:
schrijf naar Sanoma Uitgevers,
afdeling klantenservice,
Postbus 92,
3000 AB Rotterdam
Suc6
U had het beste een aangetekende brief met ontvangstbewijs kunnen sturen
met uw voorstel en waarin u gelijk schrijft geen genoegen te nemen met een ander blad en dat u dit ook telefonisch was toegezegd. Daar zij zich niet aan hun afspraak hebben gehouden verzoekt u ze in de brief om alsnog het geld aan u te retourneren. In die brief schrijft u gelijk dat u het niet op prijs stelt ongevraagd de flair te krijgen en deze dus ook niet zal betalen. Dan heeft u het maar vastgelegd, voordat er problemen gaan ontstaan en u nergens op kunt terugvallen.
Het spijt mij te horen dat u een klacht heeft over uw abonnement Yes en de bereikbaarheid van onze Klantenservice. Wilt u zo vriendelijk zijn uw klacht via e-mail te versturen naar mijn e-mailadres sanna@sanoma-uitgevers.nl.
Uw klacht zal dan zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.
Met vriendelijk groet,
Sanna
Sanoma Uitgevers B.V.
Beetje belachelijk dat als een blad ophoudt te bestaan dat de abonnee kosten moet gaan maken om op te zeggen.
Zij zou gewoon automatisch haar geld terug moeten krijgen zonder daarvoor ook zelf maar enige actie voor te hoeven ondernemen.
Als ze nou echt blijven doorgaan met versturen en jij met betalen kun je ze altijd nog zsm via marktplaats doorverkopen...maarja verliezen doe je er dan wel op!
Kun je de automatische incasso niet blokkeren via online internetbankieren?
Succes!
Beste mensen,
Allemaal heel erg bedankt voor jullie reactie. Heb zojuist een mail gestuurd naar Sanoma en hoop dat ik hier wel antwoord op zal krijgen. Jullie worden op de hoogte gehouden!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag corendon dit zomaar doen?
Goedemiddag,
Op 30 april boekten wij een last minute bij Corendon. We kozen een rondreis Spanje, last minute, met vertrekdatum 11 mei. Op 10 en 11 mei was de prijs van deze reis goedkoper: 446 euro pp maar vlucht vanaf Eindhoven. Geen vreemde prijs voor een last minute met 3* hotel (Logies) over 10 dagen, dachten wij. Met de koffers en alle andere extra kosten erbij kwamen we op een bed
...
Lees meer
Krimpflatie
Hr.- mevr. Hoogvliet Wij doen altijd onze boodschappen Bij Hoogvliet in Houten wat mij al een tijd opviel dat de eieren kleiner werden krimpflatie, ik koop altijd de L qua grootte zitten ze tussen de M en de S geen verschil ik heb ze thuis nagewogen als ik in de winkel ga kijken in de dozen L zie ik qua grootte ook geen verschil. [edit-red.] Eieren zijn verkrijgbaar in vier gewichtsklassen ... Lees meer
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Populair in Vrije tijd & Tuin
Buurvrouw heeft heg verwijderd
buurvrouw heeft de heg verwijderd die op haar grond stond en nu is alle privacy weg. mag dit zomaar? en is ze verplicht om er een nieuwe schutting of iets neer te zetten. tis gewoon een giga doorkijk tuin. geen privacy niks meer (edit, foto verwijderd - redactie) Lees meer
Woningbouw haalt beschutting weg
Wij wonen nu 9 jaar in onze huurwoning, en achter ons huis zit nog een stukje grond wat eigenlijk bij ons huis hoorde, maar de vorige bewoners hadden dit aan de buren gegeven omdat deze er niks mee deden.... Dit hebben wij jaren geleden terug proberen te krijgen maar op een of andere manier mochten de buren dit houden omdat ze dit al 5 jaar hadden.
Nu zijn de buren verhuist en hebben dit st
...
Lees meer
kattenverjagers, werkt dat?
Ik houd van katten, maar niet in mijn tuin.
Op zoek naar een 'kattenverjager' kom ik taaloze apparaten tegen, die allemaal werken met geluidssignalen. Op batterij, zonne-energie en het stroomnet. Goedkoop zijn ze niet!
Wie heeft hier ervaring mee? Werkt het echt en welke zijn de moeite van aanschaffen waard?
Lees meer