gr
door grootmoe Jan 29, 2011 om 14:59
Vrije tijd & tuin

Songteksten

heb een lp van Nat king Cole met spaanse liedjes. Ben nu op zoek naar de spaanse songteksten. De titel van de lp is: 'a mis amigos'. Weet iemand waar ik die teksten kan vinden?
alvast bedankt.

837 12 Rapporteer

su
door susannef - Jan 29, 2011 om 15:11
303 Antwoorden / 9 Vragen

Misschien op www.songteksten.nl?
Ik weet dat deze site niet volledig is, maar ik heb er zelf al regelmatig bruikbare teksten vanaf kunnen halen.

erik008
door erik008 - Jan 29, 2011 om 15:21
1401 Antwoorden / 25 Vragen

Songteksten vind je met google.
Voer de titel in met het woord lyric er voor

gr
door grootmoe - Jan 29, 2011 om 15:46
29 Antwoorden / 21 Vragen

susannef: songteksten.nl, daar vind ik alleen engelse teksten. maar
erik008: Jouw advies om er lyric voor te zetten werkt prima. Heb nu alle teksten gevonden en ben weer een gelukkig mens. Kan nu uit volle borst meezingen (wel als niemand thuis is, want het is niet om aan te horen!!!).
In elk geval allebei bedankt voor de reaktie.

rj
door rjw - Jan 29, 2011 om 17:09
3371 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=erik008 schreef op zaterdag 29 jan 2011, 15:21]Songteksten vind je met google.
Voer de titel in met het woord lyric er voor

Vaak komt google zelf al met de suggestie lyrics als je een songtitel intypt.

fr
door fransp - Feb 21, 2011 om 13:14
11 Antwoorden / 0 Vragen

Beste , ik heb div sites uitgeplozen, maar vrees dat dit bijna onmogelijk is.

Je zou de platenfirma kunnen mailen en kijken of zij je verder kunnen helpen.
Misschien is er een fanclub die meer weet.

Succes, Frans

fransprincen@hotmail.com

freya
door freya - Feb 21, 2011 om 13:25
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=fransp schreef op maandag 21 feb 2011, 13:14]Beste , ik heb div sites uitgeplozen, maar vrees dat dit bijna onmogelijk is.

Je zou de platenfirma kunnen mailen en kijken of zij je verder kunnen helpen.
Misschien is er een fanclub die meer weet.

Succes, Frans

fransprincen@hotmail.com

Mosterd? Maaltijd? Als je de eerdere reacties had doorgenomen, dan had je kunnen lezen dat de betreffende songteksten door de TS waren gevonden en dat het 'probleem' dus opgelost is....

Freya

stacey
door stacey - Feb 21, 2011 om 13:27
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=fransp schreef op maandag 21 feb 2011, 13:14]Beste , ik heb div sites uitgeplozen, maar vrees dat dit bijna onmogelijk is.

Je zou de platenfirma kunnen mailen en kijken of zij je verder kunnen helpen.
Misschien is er een fanclub die meer weet.

Succes, Frans
fransprincen@hotmail.com

Als je even gelezen had dan had je gezien dat het vraagsteller al gelukt is alle songteksten te vinden.......

[quote=grootmoe schreef op zaterdag 29 jan 2011, 15:46]susannef: songteksten.nl, daar vind ik alleen engelse teksten. maar
erik008: Jouw advies om er lyric voor te zetten werkt prima. Heb nu alle teksten gevonden en ben weer een gelukkig mens. Kan nu uit volle borst meezingen (wel als niemand thuis is, want het is niet om aan te horen!!!).
In elk geval allebei bedankt voor de reaktie.

stacey
door stacey - Feb 21, 2011 om 13:28
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Freya kan sneller typen ;-)

fr
door fransp - Feb 21, 2011 om 13:38
11 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=freya schreef op maandag 21 feb 2011, 13:25][quote=fransp schreef op maandag 21 feb 2011, 13:14]Beste , ik heb div sites uitgeplozen, maar vrees dat dit bijna onmogelijk is.

Je zou de platenfirma kunnen mailen en kijken of zij je verder kunnen helpen.
Misschien is er een fanclub die meer weet.

Succes, Frans

fransprincen@hotmail.com

Mosterd? Maaltijd? Als je de eerdere reacties had doorgenomen, dan had je kunnen lezen dat de betreffende songteksten door de TS waren gevonden en dat het 'probleem' dus opgelost is....

Freya

Voor Freya, zou je je kunnen voorstellen dat er mensen zijn die nieuw op dit forum komen en niet meteen alles zien wat er al geantwoord is...........
Die dan proberen te helpen en helaas geen resultaat boeken.....
Ik had jou op dezelfde negatieve manier kunnen antwoorden, maar dat zou zonde zijn van mijn energie, dus misschien wat minder onvriendelijk reageren op iemands poging, dat scheelt al gauw een hoop ergernis, ben blij voor de vragensteller dat alle teksten inmiddels zijn gevonden.

freya
door freya - Feb 21, 2011 om 14:03
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@fransp:

Het was echt niet 'onvriendelijk' bedoeld hoor. Meer een aanwijzing om in de toekomst toch ook de eerdere reacties even door te nemen. Scheelt je dan onnodig werk, toch?

Freya

fr
door fransp - Feb 21, 2011 om 14:31
11 Antwoorden / 0 Vragen

oke, dat geloof ik dan.
laten we dit onderwerp dan verder sluiten, tis opgelost, allemaal weer wat geleerd vandaag.

Grtjs, Frans

gr
door grootmoe - Feb 21, 2011 om 16:49
29 Antwoorden / 21 Vragen

ok jongens en meisjes, allemaal bedankt voor jullie reakties.
Nogmaals het probleem is opgelost, door eerst 'lyrics' voor de titel te zetten. Trouwens nog even een correctie van mijzelf. Het zijn geen spaanse, maar portugese liedjes. Maar ik ben in elk geval goed geholpen en dik tevreden.
nogmaals hartelijk dank en adios, bye bye, swaai swaai.