kr
door krokat Aug 2, 2006 om 16:10
Vrije tijd & tuin

Welkomst geschenk meidenmagazine

Sinds september 2005 is mijn dochter lid van het meidenmagazine. Als welkomstgeschenk zou ze een tas ontvangen. In januari heb ik een brief geschreven en gevraagd waar die tas bleef. Ik kreeg als antwoord dat ze niet meer op voorraad waren en dat hun mij dit schriftelijk hadden laten weten (NOT!) Ze hadden op dat moment wel witch tassen, of dat goed was, nou helemaal ok stuur maar op.In Februari heb ik wederom een brief geschreven, waar blijft die tas??? Weer werd ik gebeld. Alle welkomst geschenken zouden ineens worden opgestuurd en wel de volgende week. Ik blij, dochter blij. na drie weken kwam er nog geen tas?! Weer geschreven, weer werd ik gebeld, de tassen waren niet meer op voorraad! Toen ben ik zooo boos geworden dat ik erop stond dat mijn dochter zo'n tas zou krijgen maar ik heb sindsdien he-le-maal niets meer gehoord van deze club! Mijn dochter heeft inmiddels te kennen gegeven de 'pucca'tas ook erg leuk te vinden, ook dat heb ik schriftelijk aangegeven maar ik krijg helemaal niets toegestuurd. Ik ben dus nu ten einde raad! Ik ben heel benieuwd of er meer Meidenmagazine leden zijn die dit mee hebben gemaakt en wat die daartegen hebben gedaan. Mijn dochter heeft toch gewoon recht op haar welkomstgeschenk????In middels is haar lidmaatschap opgezegd want zo'n bedrijf is mijn geld niet waard.

1653 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 2, 2006 om 16:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik geef u groot gelijk dit vind ik iemand bij maken met een dooie mus

ve
door verwijderd - Aug 2, 2006 om 17:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

tuurlek, dit soort dingen zijn lokkertjes...

errgens in de advertentie, of ergens op het aanvraagformuliertje heeft de tekst gestaan "GRATIS TAS BIJ EEN NIEUW JAARABONNEMENT!!!!!!!!!!!!!!!", en ergens in een hoekje in heeeeele kleine letterkes:

"zolang de vorraad strekt"...

als ze één zo'n tas in voorraad hadden en uw dochter was inschrijfster nummer 2 van de actie, dan kunt u er al niks meer van zeggen...

inderdaad heeeeeel erg l*llig (of mag ik het in deze gek*t noemen?)

en u heeft groot gelijk dat u opgzegd heeft!

maar ja daar bij de uitgeverij van dat meidenblad hebben ze maar mooi een jaarabbootje gesleten...

ik weet het, dit is NIET normaal, maar het gebeurt wel constant...

groetend,

Richard Faas

ve
door verwijderd - Aug 2, 2006 om 18:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Groot gelijk dat u het lidmaatschap niet meer wilt.

Het is echter niet gezond u zo te laten beïnvloeden door het gemis van een simpele tas. "Ik ben dus nu ten einde raad!" gaat wel erg ver.

Maak u niet druk!

ve
door verwijderd - Aug 2, 2006 om 18:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goed zo dat is de enige taal die ze dus wel verstaan. Nu maar hopen dat het met uw opzegging goed verloopt.

ve
door verwijderd - Aug 2, 2006 om 18:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Soms is het Kadotje groter dan de afgesloten overeenkomst, en dan verlies je na een jaartje heel erg veel....

Als er zolang de voorraad strekt moet je onder voorbehoud kado kunnen aanmelden en verstoppen mag niet.

Het moet er dan duidelijk staan, en geen kleine letters....

want dat is misleiding...

ve
door verwijderd - Aug 3, 2006 om 00:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Krokat,

Uit uw verhaal blijkt dat u de overeenkomst voornamelijk bent aangegaan vanwege de tas. Nu dit een onlosmakelijk onderdeel uitmaakt van de overeenkomst en de tas niet geleverd is, kunt u het abonnement opzeggen.

Laat u daarbij vooral niet in de luren leggen door opmerkingen waarin het magazine verwijst naar de clausule "zolang de voorraad strekt". Zij hebben u immers aangegeven dat er niet geleverd kon worden en vervolgens voorgesteld om een andere tas te leveren. Vooral die laatste belofte is er een die zwaar weegt tegen de stelling dat er geleverd kan worden zolang de voorraad strekt.

Abonnement opzeggen en vat bovenstaande in de brief in uw woorden samen.

Ik lees graag hoe het afloopt.

Groet, C.

ve
door verwijderd - May 30, 2007 om 21:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Betreft: meidenmagzine en welkomstkado

Ik maak momenteel hetzelfde mee, Wij zijn lid geworden voor het welkomstgeschenk, de Puccatas.Lid geworden september 2006. Ik wilde graag deze tas voor de Sinterklaas aan mijn dochter geven, Wachten, wachten wachten .... geen tas. Na telefonisch contact waarin zij mij meedeelde dat de puccatas niet meer geleverd kon worden omdat deze niet aan kwaliteitseisen voldeed. Een brief lag klaar om aan de abonnee's te versturen. hahaha. Nooit gezien dus. Maar ik mocht wel een ander kado uitzoeken. Ik heb gekozen voor  een gameboy spelletje. Na heeeel veel email verkeer vooral van mijn kant. Zij hebben twee keer gereageerd met de mededeling : het is doorgegeven aan het magazijn, ik mag het zelf niet versturen en in mijn systeem staat dat het verstuurd is dus......

Tot op heden heb ik NIETS ontvangen. Keer op keer heb ik gereageerd met de opmerking . Ook deze week nog niets ontvangen.

Maar ze laten helemaal niets meer van zich horen.

ve
door verwijderd - Jul 4, 2007 om 14:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo u hebt gelijk bij ons is het ook gebeurd en de magazine zelf wordt zelfs veel te laat opgestuurd!!

Ze liggen dan al dagen in de winkel en het is nu 4 juli en die van juni hebbben we nog niet eens gehad.

Ik snap er dus helemaal niks van.

Groeten van Laura

ve
door verwijderd - Apr 11, 2008 om 12:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb een wel zo mogelijk nog vreemder verhaal. Wij zijn al enkele jaren geabonneerd op meidenmagazine. In het najaar was er de mogelijkheid voor abonnees om een zitzak te bestellen voor 25 euro. Mijn dochter had hier wel oren naar. Wij ons dus aangemeld. Ook hier gold: zo lang de voorraad strekt. Dus wij dachten: we zien wel. Kwam er een brief met een factuur: dan denk je dus, dat we bij de gelukkigen horen en dat er voor ons een zitzak op voorraad ligt. Factuur betaald (incl. 7,95 verzendkosten) begin december en het wachten op de zitzak kon beginnen. Na een maand maar eens gebeld. Ja hoor, het geld was ontvangen, het verzenden kon even duren. 2 weken later weer gebeld: wat bleek: zij hadden een levering niet ontvangen, dus de zitzak was niet op voorraad. Dit vond ik al vreemd en heb dit ook aangegeven. Maar goed, ze konden elk moment binnen komen werd mij verzekerd. Toch maar weer even gewacht. Half februari nog niets. weer gebeld. We moesten nog even geduld hebben. Begin maart maar weer gebeld. Ja, ze waren geleverd, maar niet de kleur die we hadden besteld. Of we een andere kleur wilden? Prima, maar toch maar even geklaagd dat het vreemd is dat ik dit pas hoor nadat ik het initiatief heb genomen om te bellen, had ik niet gebeld, had ik niets geweten. Maar ach, weer alle hoop dat het goed ging komen. De zitzak zou nog dezelfde week worden opgestuurd. De week daarna telefoon: ook de nieuwe kleur was inmiddels op..... (?????? hij was me toch toegezegd????) De kleur die restte, die wilde mijn dochter niet. Geen probleem, dan zou de bestelling worden gannuleerd en ik krijg het geld teruggestort. Nu zijn we een maand verder en ik heb nog geen geld gezien, dus toch maar weer eens gebeld. Krijg ik doodleuk te horen dat dit ENKELE MAANDEN kan duren, voordat dit verwerkt is. Nee, daar was verder niets aan te doen, dat ligt bij de uitgever en de gegevens van de uitgever mogen ze niet verstrekken. Wat een brutaliteit! Volgens mij gaat het om mijn geld, dat ik heb betaald voor een niet geleverde dienst. Dus ik laat het hier uiteraard niet bij zitten. Mijn advies: Vertrouw niet op de service van meidenmagazine. Die is er namelijk niet. Ze beloven van alles, maar maken niets waar.