3x paket besteld + verzendkosten betaald en dan briefje van Postnl om af te hale
volgens mij schrijft de postbode/besteller vooraf dat je het paketje af moet halen bij de primera winkel, en dat terwijl ik verzendkosten heb betaald. Dit is nu de 3e maal in een maand tijd, 't is en blijft een trieste zaak bij post nl en klagen - telefonisch - helpt ook niet, op zaterdag het briefje dan kun je je paketje op maandag na 15:00 uur pas ophalen. Leve onze postbestellers !
Dit mag pas na 2x leveren en niemand thuis. 2x niemand thuis gaat het naar postkantoor.
Pakketen uit buitenland gaan regelmatig meteen naar ophaalpunt ( bijv Ali express) om daar op te halen. Je krijgt dan indd kaartje in de bus
Verzendskosten heeft u niet aan PostNL betaald, maar aan de webwinkel waar u gekocht heeft. Daar moet u ook gaan klagen dat de bestelling niet thuis geleverd is. Voor PostNL bent u namelijk geen partij.
Wat wel is, in een aantal gevallen worden pakketjes standaart bij een afhaalpunt neergelegd. Dit gebeurd vaak bij internationale bestellingen waarvoor getekend moet worden. Helaas geeft u niet aan waar u besteld heeft, dus dit is niet na te gaan.
Waarom denkt u dat u "verzendkosten" betaald?
Het artikel moet door de verkoper verpakt worden, geadresseerd worden en naar het post,nl punt gebracht worden. Dat is natuurlijk allemaal gratis .......... (en kost ook niets .......). Post.nl verstuurd het pakket en rekent daar portokosten voor. U werkt natuurlijk helemaal voor niets.
Zeker leve onze postbestellers. Ik heb nooit klachten.
Neemt niet weg dat ik ze niet vertrouw.
Dat is dan jammer voor u.
@woutjewachtmans: zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten zullen we maar denken....
Ik kan me echt voorstellen dat het heel vervelend is als je het pakje op Zaterdag verwacht het dan pas op Maandag laat in de middag kunt ophalen. Het wekt irritatie op en daar is niets aan te doen. Wat betreft de verzendkosten. Ook naar een servicepoint betaal je die kosten of het bij u aan de deur is of bij Primera. In het vervolg maar iets bestellen bij een webshop die een andere vervoerder gebruikt zoals DHL.
Over DHL zien we immers noooiiiiittt klachten....
Ook over DHL heb ik totaal geen klachten.
Dat zullen dan wel pakketjes uit China geweest zijn. Die worden niet meer thuisbezorgd. Meer info https://www.ecommercenews.nl/postnl-stuurt-pakketjes-uit-china-standaard-naar-afhaalpunt/
Mijn laatste pakketjes uit China werd keurig netjes thuis afgeleverd. Weet eerlijk gezegd niet (meer) of dat via PostNL ging, maar denk het wel.
Wat ik er van begrijp, is dat het ook te maken heeft met de afspraken die gemaakt zijn met Chinese shops.
Het gaat er om of er getekend moet worden voor ontvangst. Aan de track en trace code is te zien of het om een thuisbezorging of afhaler gaat. Bij tekenen voor ontvangst vanuit China gaat altijd bij een afhaalpunt.
Dat zou kunnen, betrof in mijn geval altijd pakketjes waar niet voor getekend hoeft te worden.
Er zijn goede en slechte postbodes/bestellers .Dat jij toevallig een slechte treft is geen reden om een hele groep af te kraken.Zelf heb ik zeer goede ervaringen met pakketbezorgers.
Hier nog zo'n topic (waarbij ik meteen constateer dat @Maarten Heest nog mee leest op V&B) https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?f=40&t=176229
Als je een briefje in de bus hebt gehad, dan is de pakjesbezorger aan de deur geweest.
Heb je geen track & trace code gekregen? Dan kun je zien wanneer hij komt.
Of kwam het bericht met de brievenbuspost.
Bij bv internationale postpakketten waarvoor getekend moet worden gaat er via de gewone post een afhaalopdracht naar de ontvanger heen.
Mogelijk gaat het om een internationaal pakje. Dat staat er niet bij.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Erfrecht
Vraag, Als je in gerouwd bent en je partner overlijd, blokkeren banken alle rekeningen. Ze willen dan een verklaring van erfrecht hebben voordat je weer bij je eigen geld kan komen. Er zitten een hoop kosten aan en ergernis aan verbonden. Waarom moeten banken een verklaring van erfrecht hebben. Het is toch bij wet geregel dat de langstlevende dan alles erft. Groet, [Privégegevens ver ... Lees meer
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Hoe kan ik On that ass bereiken?
Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer