ni
door nienke3 Mar 16, 2019 om 16:31
Winkels & webshops

Accu relaxstoel Prominent

hallo ik heb een relaxstoel van prominent van 5 jaar oud nu heeft mijn accu cq batterij het begeven.[veel te snel] ik kan nu nergens  op internet iets vinden over de accu. alleen bij de  prominent winkels zelf kan ik er 1 bestellen voor een achtelijke prijs .zijn er nu nergens website,s waar je er 1 kan kopen voor een redelijke prijs. of hoe je hem zelf kan vervangen of maken. echt hellemaal niets. zie ik iets over het hooft  wie weet er wat   vrg nienke

10443 11 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 16, 2019 om 16:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als u de gegevens van die accu hebt, dus type, hoeveel ampere, afmetingen en dat op Google intikt, komen zo de acculeveranciers naar voren.

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 16, 2019 om 16:52
7200 Antwoorden / 3 Vragen

In onderstaande link staat een telefoonnummer misschien komt u iets te weten over een te gebruiken accu of batterij.
http://www.staopstoelopmaat.nl/accu_staopstoelen.html

ni
door nienke3 - Mar 16, 2019 om 17:03
33 Antwoorden / 40 Vragen

had ik al gebeld .[ en nog vele andere] geven geen info over de accu zelf  kan er wel 1 kopen . maar ik moet  wel voor langs komen. met mijn  accu   vrg nienke

diumenge
door diumenge - Mar 16, 2019 om 17:04
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wat is die achte(r)lijke prijs dan?

ni
door nienke3 Mar 17, 2019 om 10:51
33 Antwoorden / 40 Vragen

125 € voor batterij en 75 € voor het oplaat gedeelte. nou  dat vind ik niet normaal . vrg

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 16, 2019 om 18:10
7200 Antwoorden / 3 Vragen

En  hier nog eens vragen?
vr.gr.

gerbera
door gerbera - Mar 17, 2019 om 15:43
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Als u hier  kijkt kunt u zelf kiezen. Maar veel prijsverschil zal er niet in zitten.

Topantwoord

gerbera
door gerbera - Mar 17, 2019 om 15:52
7368 Antwoorden / 14 Vragen

125 € voor batterij en 75 € voor het oplaat gedeelte. nou  dat vind ik niet normaal .

Dit is een normaal gangbare prijs. U heeft bij een nieuwe accu ook een bijbehorende oplader nodig.

user123
door user123 Mar 17, 2019 om 22:41
1346 Antwoorden / 3 Vragen

Dat is inderdaad een hele normale prijs. Het is immers geen speelgoed...

ni
door nienke3 - Apr 28, 2019 om 11:17
33 Antwoorden / 40 Vragen

ik heb een oplader gekocht in china de zelfde als bij de stoel voor nog geen 10€ incl verzenden maar hij werkt nog niet. dus is het de accu .maar ik kan de accu niet zien en weet ook niet waar hij zit moet ik de stoel uit elkaar halen ?  nienke

ma
door malty Apr 28, 2019 om 11:40
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Wanneer de accu in de stoel zit zal die wel via de onderkant van de stoel bereikbaar zijn.
De stoel op zijn kant leggen en kijken of u aan de onderkant van de stoel een afdekplaat ziet, waarschijnlijk in de buurt waar het oplaad apparaat op de stoel aangesloten wordt.

ma
door malty - Apr 28, 2019 om 11:50
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Het is maar de vraag of de accu stuk is.
Normaal gesproken zou, lijkt me, de stoel gewoon moeten werken als de oplader aangesloten is, er staat dan spanning op de accu door het oplaadapparaat.

Gr
door Grunn1 - Apr 28, 2019 om 12:03
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Als u zelf nog niet eens weer hoe en waar de accu is gemonteerd zou ik er er lekker vanaf blijven en het laten doen door iemand die er wel verstand van heeft.

gerbera
door gerbera - Apr 28, 2019 om 14:27
7368 Antwoorden / 14 Vragen

hier staat het, recente, vervolg over deze stoel.