Action vraagt minimaal 15€ voor een bestelling als je een product uit de winkel
Dus minimaal besteden van 15 € als je een product wilt bestellen en ophalen uit de winkel. Mag dit?
Natuurlijk mag dat. Vanaf morgen kunt u een afspraak maken om 10 minuten te shoppen in de winkel
https://www.action.com/nl-nl/winkelen-op-afspraak/ Dan hoeft u niet minimaal 15 euro te besteden.
U denkt dat er een medewerker voor u de winkel ingaat om een zakje wasknijpers te halen waar ze misschien een kwartje op verdienen?
Als die medewerker 40¤ per uur kost en de volgende klant over 10 minuten mag komen heb je in het meest negatieve geval 6 x 0,25 = € 1,50 winst ...... dus ook € 38,50 per uur verlies........
Ga eens in de schoenen van de winkel staan en kijk eens naar wat er binnen KAN komen EN wat dat KOST!
Anders gezegd, doe eens een kosten baten analise voor uzelf en u krijgt zelf uw antwoord.
Een winkel die schoenen draagt, moet dan wel een flinke maat zijn;-))
Hallo Ankie grooten ,
U vergeet nog € 1,- servicekosten .
Het minimale orderbedrag is € 15,- en we rekenen € 1,- servicekosten voor het afhandelen en inpakken van je reservering.
https://www.action.com/nl-nl/click-and-collect-faq/
Was dat niet dat je ook een draagtas er bij kreeg?
@audb. Is inderdaad voor de draagtas of draagtassen. Wij hebben al 2x keer besteld en daardoor al 5 tassen.
Doen ze goed, voor dat geld kunt u een behoorlijk grote doos met spullen bij hen aanschaffen. Wat hebben ze er aan als er over de hele dag mensen komen die voor een paar centen spullen willen kopen. Overigens werken veel winkels en bouwmarkten op deze wijze dus niks mis mee.
Als al gezegd: het mag en het alternatief is dus: niet bestellen en afhalen bij winkels die daarvoor geld in rekening brengen. Het bedrijf dat u noemt is echter bij lange na niet de enige en er zijn er diverse waar meer dan € 15,00 bestellen, soms zelfs minimaal het dubbele wordt gevraagd.
Geachte Ankie,
Ik heb al 2x op deze manier "geshopped" bij Action.
Er zitten ook voordelen aan:
Geen lange rijen bij de kassa.
Geen drukte in de winkel.
Je boodschappen zijn ingepakt en je krijgt er een "gratis" boodschappentas bij.
Ik had zelf iets meer dan €15,- besteld.....
Kreeg niet 1 maar 3 tassen omdat het teveel was.
Deze Big shoppers zijn per 3 normaal meer dan €1,- en ik hoef niets te zoeken.
Alles was aanwezig tot mijn verbazing en voorrijden, betalen en inladen... nog nooit zo snel alles gehaald.
Geen rij voor kassa, niets scannen en alleen Pinnen...
Als ze meer dan 2500 dingen gaan verkopen mag het altijd wel zo blijven!
En je komt ook niet met spullen thuis die je achteraf gezien niet eens wou kopen het "ik ging naar de action om thee lichtjes te halen" effect
Vele komen volgens de kortingpasjes bij Gamma & Karwei vaak meerdere keren per week.
Nu maar 1x en je mag alles daar bestellen....
Action heeft maar ¼ in verkoop, Ondanks de 4 tassen moet ik nu straks 10 minuten hopen dat het niet leverbare + alles wat ze niet aanboden nog voldoende voorraad heeft... bij de Kassa een puinzooi, klaarleggen voor gehele dag....
Als je bekende bent is binnen 5 minuten alles pakken mogelijk.
Voor elke winkel zal het anders zijn..... Hornbach is zo groot, dat lukte niet in 10 minuten....
maar daar online ging prima... alles stond klaar en hulp bij inladen.
Een normale opening had ik alles zelf moeten zoeken en ophalen en afrekening en nu alleen totaal bedrag na even bon nalopen.
Ook bij de Hornbach kan mijn dit niet lang genoeg duren, zo snel winkelen!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Klacht online bij fysieke winkel
Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik
...
Lees meer
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend
Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer