an
door ankie grooten Mar 1, 2021 om 14:10
Winkels & webshops

Action vraagt minimaal 15€ voor een bestelling als je een product uit de winkel

Dus minimaal besteden van 15 € als je een product wilt bestellen en ophalen uit de winkel. Mag dit?

8428 19 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 1, 2021 om 14:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Al vragen ze honderd euro. Natuurlijk mag dat. U hoeft daar niet te kopen. Alkes wat de Action heeft, is elders ook te koop.

Donuts
door Donuts - Mar 1, 2021 om 14:29
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Natuurlijk mag dat. Vanaf morgen kunt u een afspraak maken om 10 minuten te shoppen in de winkel
https://www.action.com/nl-nl/winkelen-op-afspraak/ Dan hoeft u niet minimaal 15 euro te besteden.

ne
door neodutchio - Mar 1, 2021 om 14:53
5157 Antwoorden / 12 Vragen

U denkt dat er een medewerker voor u de winkel ingaat om een zakje wasknijpers te halen waar ze misschien een kwartje op verdienen?

mahadma
door mahadma Mar 1, 2021 om 14:57
11547 Antwoorden / 51 Vragen

Als die medewerker 40¤ per uur kost en de volgende klant over 10 minuten mag komen heb je in het meest negatieve geval 6 x 0,25 = € 1,50 winst ...... dus ook € 38,50 per uur verlies........

mahadma
door mahadma - Mar 1, 2021 om 14:55
11547 Antwoorden / 51 Vragen

Ga eens in de schoenen van de winkel staan en kijk eens naar wat er binnen KAN komen EN wat dat KOST!
Anders gezegd, doe eens een kosten baten analise voor uzelf en u krijgt zelf uw antwoord.

gerbera
door gerbera Mar 1, 2021 om 16:38
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Een winkel die schoenen draagt, moet dan wel een flinke maat zijn;-))

rj
door rjw - Mar 1, 2021 om 15:49
3268 Antwoorden / 5 Vragen

Logisch. Het is geen liefdadigsheidsinstelling die gerunt wordt door vrijwilligers.

marita5
door marita5 - Mar 1, 2021 om 16:29
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Ankie grooten ,

U vergeet nog € 1,- servicekosten .

Het minimale orderbedrag is € 15,- en we rekenen € 1,- servicekosten voor het afhandelen en inpakken van je reservering.

https://www.action.com/nl-nl/click-and-collect-faq/

audb
door audb Mar 3, 2021 om 11:56
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Was dat niet dat je ook een draagtas er bij kreeg?

gajnieuw
door gajnieuw Mar 3, 2021 om 13:12
37 Antwoorden / 0 Vragen

@audb. Is inderdaad voor de draagtas of draagtassen. Wij hebben al 2x keer besteld en daardoor al 5 tassen.

gerbera
door gerbera - Mar 1, 2021 om 16:37
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Doen ze goed, voor dat geld kunt u een behoorlijk grote doos met spullen bij hen aanschaffen. Wat hebben ze er aan als er over de hele dag mensen komen die voor een paar centen spullen willen kopen. Overigens werken veel winkels en bouwmarkten op deze wijze dus niks mis mee.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 1, 2021 om 17:12
16867 Antwoorden / 202 Vragen

Als al gezegd: het mag en het alternatief is dus: niet bestellen en afhalen bij winkels die daarvoor geld in rekening brengen. Het bedrijf dat u noemt is echter bij lange na niet de enige en er zijn er diverse waar meer dan € 15,00 bestellen, soms zelfs minimaal het dubbele wordt gevraagd.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Mar 1, 2021 om 22:28
1770 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Ankie,

Ik heb al 2x op deze manier "geshopped" bij Action.

Er zitten ook voordelen aan:

Geen lange rijen bij de kassa.

Geen drukte in de winkel.

Je boodschappen zijn ingepakt en je krijgt er een "gratis" boodschappentas bij.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Mar 1, 2021 om 23:08
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Ik had zelf iets meer dan €15,- besteld.....

Kreeg niet  1 maar  3 tassen omdat  het teveel was.
Deze  Big shoppers  zijn per 3 normaal meer dan  €1,-    en  ik hoef niets te zoeken.
Alles was aanwezig tot mijn verbazing en   voorrijden,   betalen en inladen... nog nooit zo snel  alles gehaald.

Geen rij voor kassa,  niets scannen en alleen Pinnen...
Als ze meer dan 2500 dingen gaan verkopen mag het  altijd wel zo blijven!

audb
door audb Mar 3, 2021 om 11:58
1668 Antwoorden / 5 Vragen

En je komt ook niet met spullen thuis die je achteraf gezien niet eens wou kopen  het "ik ging naar de action om thee lichtjes te halen" effect

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Mar 3, 2021 om 13:16
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Vele komen  volgens de kortingpasjes  bij Gamma & Karwei vaak meerdere keren per week.
Nu maar 1x en je mag alles daar  bestellen....

Action heeft maar ¼ in verkoop,   Ondanks  de 4 tassen moet  ik nu straks  10 minuten hopen dat het niet leverbare + alles  wat ze niet aanboden nog voldoende voorraad heeft... bij de Kassa een puinzooi,  klaarleggen voor gehele dag....

Als je bekende bent is binnen 5 minuten alles pakken mogelijk.
Voor elke winkel zal het anders zijn.....   Hornbach is zo groot,  dat lukte niet in 10 minuten....
maar daar online ging prima... alles stond klaar en  hulp bij inladen.

Een normale opening had  ik alles zelf moeten zoeken en  ophalen en afrekening en nu alleen totaal bedrag na even  bon nalopen.
Ook bij  de Hornbach kan  mijn dit niet lang genoeg duren, zo snel winkelen!

mi
door miennaamishaaz - Mar 2, 2021 om 11:06
725 Antwoorden / 1 Vragen

JA dit mag, dit is om TOPDRUKTE te voorkomen, omdat anders "Jan en alle man" alleen voor een Kabeltje van 1 euro naar de action gaat. en zo dus drukte veroorzaken

ja
door jan24 - Mar 3, 2021 om 12:11
109 Antwoorden / 4 Vragen

Het mag, maar wenselijk/noodzakelijk?
Een bouwmarkt vroeg zelfs een minimale besteding van € 50,00, moet je om een doosje schroeven verlegen zitten.

Momenteel bestel ik kleinmateriaal online bij een keten, indien op voorraad kan ik het al na 10 minuten ophalen, click and collect.
En wordt nog vriendelijk behandeld, dat voor een stekker van € 1,50.

ka
door kaartendraak - Mar 3, 2021 om 12:30
182 Antwoorden / 2 Vragen

Stoppen met deze idioterie. Minimaal voor 15 euro bestellen om af te halen, terwijl je iets van 2 euro nodig hebt? Kan je de rest dan meteen weer teruggeven? En dan vanaf vandaag afspraken maken om 10 minuten te kunnen winkelen en dan mogen er maar een paar mensen de winkel in? Hoeveel mensen hebben nu nog niet door dat we in een 1984 dystopie zijn gekomen? We worden aan alle kanten gecontroleert, gereguleert enz, straks mag je niet eens de action meer binnen zonder te laten zien dat je geprikt bent.
Denk eens na, al die supermarkten zijn maandenlang druk geweest, waar zijn alle lijkzakken met winkelende burgers die zelf bepalen hoelang ze binnen zijn en al die winkelmedewerkers????? Ik heb niemand gemist van al die medewerkers, heb ook niemand dood neer zien vallen nz enz. Weet 'het virus' misschien dat ie een supermarkt niet binnen mag komen ofzo?
GA VERDORRIE GEWOON OPEN!!!! Met zijn allen, dan is het de massa die GENOEG hiermee zegt en is het klaar. Stop met die onzin en doe er ook als burger gewoon niet aan mee. Ik ga echt niet een afspraak maken om 1 kut dingetje te halen, flikkert op zeg, ik wil naar binnen kunnen lopen op het moment dat ik het nodig heb.

gerbera
door gerbera Mar 3, 2021 om 14:55
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Zo u bent uw gram kwijt, opgelucht zeker.

diumenge
door diumenge Mar 5, 2021 om 12:48
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Weer een die de preventieparadox niet begrijpt.

mo
door mof - Mar 3, 2021 om 12:35
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Ja. Hoeven niet open voor bestellingen, ze kunnen hun eigen regels bepalen.

mo
door mof - Mar 3, 2021 om 12:38
3619 Antwoorden / 3 Vragen

En miennaamishaasz, het gaat niet om topdrukte, maar om de verkoop op te voeren en zo nog net weer een beetje meer terug te verdienen van het verlies van de afgelopen maanden. Denk niet dat bedrijven als Action echt zo solidair zijn dat ze ongevraagd proberen mee te werken aan het corona beleid.
En terecht. Ik koop sowieso niets op afspraak.

aurora1
door aurora1 - Mar 3, 2021 om 13:25
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ja, natuurlijk mag dat. En u mag er niet willen bestellen, want dat is een vrije keuze van u.

Dave lubeck
door Dave lubeck - Mar 3, 2021 om 13:35
88 Antwoorden / 2 Vragen

Wat zou je zelf doen als je een zaak had ? JUIST !!! MINIMAAL VOOR 15 EURO BESTELLEN !! Wat een onzin is dit weer !

1paul
door 1paul - Mar 5, 2021 om 11:21
3161 Antwoorden / 0 Vragen
Be
door Bewaklu - Mar 5, 2021 om 12:35
132 Antwoorden / 1 Vragen

Ja natuurlijk! Bent u werelvreemd?