As
door Astridstuijfzand Jun 16, 2016 om 08:20
Winkels & webshops

Agressieve verkoop

Zag een advertentie op Facebook van luxstyle. Kon gratis een monster aanvragen van blackhead killers. Een soort masker. Toen bleek dat het toch niet gratis was, heb ik de aanvraag afgekapt. Kreeg toch na enkele dagen zo n zakje thuisgestuurd. €10,90. 
Betaling lukt iedere x niet. Verschillende emails gestuurd naar Luxstyle. Hun sturen zeer dreigende email van herinneringen.  Is nu binnen paar weken al opgelopen naar €40,90. Kan dit zomaar?

1242 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

r.kemperman
door r.kemperman - Jun 16, 2016 om 08:24
423 Antwoorden / 4 Vragen
1

Als u zeker weet dat u niets besteld heeft, waarom wilt u dan betalen?
Niets besteld = Niet betalen
Eenmalig een e-mail sturen met zo min mogelijk privégegevens dat u niets besteld heeft en dat u dus niets zult betalen. 
Kijk trouwens ook eens in het zoekvensyet nasr alle vorige vragen over dit bedrijf

marita5
door marita5 - Jun 16, 2016 om 08:29
11574 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo Astridstuijfzand , 

Het was beter geweest als u van tevoren had gecontroleerd , er zijn veel klachten over luxstyle .
U bent niet de eerste en ook niet de laatste .
Lees hier de gegeven antwoorden , genoeg leesvoer klik op de rode regel .

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/zoeken/215,216,217,218,219,220,221,222,223,224/Alle%20vragen/luxstyle

tijger1
door tijger1 - Jun 16, 2016 om 08:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

Gewoon negeren.

YD
door YDesmedt - Apr 13, 2017 om 23:00
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb vandaag ook een pakketje in de bus gehad en ben al de hele tijd aan het mailen met het bedrijf dat ik niets betaal van verzendinsgkosten maar dat ik het wel wil versturen. Dan vertellen ze mij dat dit op eigen risisco is. Heb wel wat schrik om dit te doen? Hebben jullie het betaald of niet en wat zijn de gevolgen ? Laat het bedrijf jullie met rust of blijven ze aanmaningen sturen.

fa
door familyman Apr 13, 2017 om 23:37
888 Antwoorden / 1 Vragen

Bent u alle oude topics aan het vullen?

jo
door jorisw - Apr 14, 2017 om 08:24
4340 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hun sturen.... Heb je vast niet zo op school geleerd.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ju
jukwis - Jul 3, 2024 om 20:15
Auto & vervoer

Geen papieren handleiding meer bij nieuwe Volvo.

Bij Volvo kun je de handleiding bij een nieuwe auto alleen op het schermpje in de auto raadplegen. Een, naar mijn ervaring, zeer verkeersonveilige situatie.
Het papieren exemplaar is vanwege het millieu afgeschaft. !? Lees meer

Mo
Movara - Jul 3, 2024 om 13:27
Winkels & webshops

Tegoedbon en geen geld na aankoop van kapot kledingstuk mag dat

heb een blouse (€19,99)gekocht in 2e handswinkel waar men zegt dat elk stuk zorgvuldig wordt nagekeken.
Helaas is bij dit stuk een fabricagefout over het hoofd gezien. Ik heb gebeld (14/6-'24); moest foto's met toelichting per email sturen.
hierna 2x gebeld en vanochtend uitsluitsel gekregen: geld kan niet teruggegeven of overgemaakt worden; dit staat ook op de kassabon.
Bij uitz ... Lees meer

El
ElleP - Jul 3, 2024 om 13:33
Winkels & webshops

Mag Webwinkel Boeties.nl restitutie weigeren in dit geval?

Paar weken terug paar laarzen gekocht. Online staat dat de laarzen in het begin oncomfortabel kunnen zijn, maar dat na 2 weken dragen het leer naar de voet gaat vormen. Dit staat op de site van Sendra, het merk van de laarzen. Ze voelden bij het passen wat oncomfortabel, maar ze pasten verder prima.   Na een kwartier erop lopen werden ze echter pijnlijk. Dit werd niet minder na een week en lang ... Lees meer