Agressieve verkoop
Zag een advertentie op Facebook van luxstyle. Kon gratis een monster aanvragen van blackhead killers. Een soort masker. Toen bleek dat het toch niet gratis was, heb ik de aanvraag afgekapt. Kreeg toch na enkele dagen zo n zakje thuisgestuurd. €10,90.
Betaling lukt iedere x niet. Verschillende emails gestuurd naar Luxstyle. Hun sturen zeer dreigende email van herinneringen. Is nu binnen paar weken al opgelopen naar €40,90. Kan dit zomaar?
![r.kemperman](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/049d666b57e432e8069d854693a6777335b8aed0e14ecc5ce77843dad7207a7d.png)
Als u zeker weet dat u niets besteld heeft, waarom wilt u dan betalen?
Niets besteld = Niet betalen
Eenmalig een e-mail sturen met zo min mogelijk privégegevens dat u niets besteld heeft en dat u dus niets zult betalen.
Kijk trouwens ook eens in het zoekvensyet nasr alle vorige vragen over dit bedrijf
![marita5](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/27437faaaca3fff9e729f3ebf87dd4bb57c72f22b279f4b076b1f1f31b6afd3c.png)
Hallo Astridstuijfzand ,
Het was beter geweest als u van tevoren had gecontroleerd , er zijn veel klachten over luxstyle .
U bent niet de eerste en ook niet de laatste .
Lees hier de gegeven antwoorden , genoeg leesvoer klik op de rode regel .
https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/zoeken/215,216,217,218,219,220,221,222,223,224/Alle%20vragen/luxstyle
Ik heb vandaag ook een pakketje in de bus gehad en ben al de hele tijd aan het mailen met het bedrijf dat ik niets betaal van verzendinsgkosten maar dat ik het wel wil versturen. Dan vertellen ze mij dat dit op eigen risisco is. Heb wel wat schrik om dit te doen? Hebben jullie het betaald of niet en wat zijn de gevolgen ? Laat het bedrijf jullie met rust of blijven ze aanmaningen sturen.
Bent u alle oude topics aan het vullen?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Geen papieren handleiding meer bij nieuwe Volvo.
Bij Volvo kun je de handleiding bij een nieuwe auto alleen op het schermpje in de auto raadplegen. Een, naar mijn ervaring, zeer verkeersonveilige situatie.
Het papieren exemplaar is vanwege het millieu afgeschaft. !?
Lees meer
Tegoedbon en geen geld na aankoop van kapot kledingstuk mag dat
heb een blouse (€19,99)gekocht in 2e handswinkel waar men zegt dat elk stuk zorgvuldig wordt nagekeken.
Helaas is bij dit stuk een fabricagefout over het hoofd gezien. Ik heb gebeld (14/6-'24); moest foto's met toelichting per email sturen.
hierna 2x gebeld en vanochtend uitsluitsel gekregen: geld kan niet teruggegeven of overgemaakt worden; dit staat ook op de kassabon.
Bij uitz
...
Lees meer
Mag Webwinkel Boeties.nl restitutie weigeren in dit geval?
Paar weken terug paar laarzen gekocht. Online staat dat de laarzen in het begin oncomfortabel kunnen zijn, maar dat na 2 weken dragen het leer naar de voet gaat vormen. Dit staat op de site van Sendra, het merk van de laarzen. Ze voelden bij het passen wat oncomfortabel, maar ze pasten verder prima. Na een kwartier erop lopen werden ze echter pijnlijk. Dit werd niet minder na een week en lang ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer