c
door c de bruin Dec 24, 2021 om 18:06
Winkels & webshops
AH premium bonus €12 om sneller te sparen staat NIET automatisch aan op app

Om sneller te sparen met spaarzegels schafte ik primium AH bonus aan en tot mijn verbazing zit er best verstopt, dit schuifje in de app. Als je dat niet activeert, spaar je dus helemaal niet sneller!
Best gek dat AH je daar nergens op wijst, direct aanbiedt aan te zetten...
willen ze wel dat ik sneller koopzegels spaar en koop?

1635 6 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Dec 24, 2021 om 18:13
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Bel/email eens naar de klantenservice van AH. Die zullen het vast wel weten.

jantje7
door jantje7 - Dec 24, 2021 om 18:50
1459 Antwoorden / 23 Vragen

Had het gelukkig na 1x boodschappen doen door. Inderdaad best lastig dat het niet automatisch aan staat.

marita5
door marita5 - Dec 24, 2021 om 18:55
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo C De Bruin ,

Best gek dat AH je daar nergens op wijst.

Staat vermeldt op de site ,

Hoe werkt Mijn Albert Heijn Premium in combinatie met AH Koopzegels?

Hoe kan ik dubbel sparen voor AH Koopzegels

Dat kan je alleen aanzetten via de AH app. Ga naar ‘Koopzegels’ via de tegel in de app onder 'Mijn Albert Heijn Premium', dan naar 2x zo snel sparen. Daar kan je kiezen voor ‘activeer koopzegels’. Je krijgt nog een pop-up of je het zeker weet, klik op ‘bevestigen’ en je spaart voor dubbele koopzegels.

Houd er wel rekening mee dat het enkele minuten kan duren voordat we je verzoek verwerkt hebben. Bestel je je boodschappen online? Zorg er dan voor dat je dubbel sparen hebt aangezet zo lang je je bestelling nog kan wijzigen, anders krijg je over die bestelling geen dubbele koopzegels.

https://www.ah.nl/klantenservice/mijn-albert-heijn/mijn-albert-heijn-premium

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Dec 25, 2021 om 09:43
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Het is nieuw en zij moeten dit soort foutjes ook nog  uitzoeken en aanpassen.

Van de Bonus pas naar een App.... dat is vragen om problemen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 25, 2021 om 10:22
16849 Antwoorden / 202 Vragen

Waarom niet even aan de servicebalie van uw AH winkel gevraagd? Dat u het zelf moet aanzetten in m.i. ook logisch omdat niet iedereen (waartoe ook ik behoor) niet automatisch wil sparen.

rj
door rjw - Dec 27, 2021 om 10:09
3262 Antwoorden / 5 Vragen

Of het onlogisch is dat je aan moet zetten hangt helemaal van de use cases af. Is de premium service primair bedoeld om dubbel te sparen, ga je als je aan zet automatisch sparen bij alle aankopen, zijn er ook redenen te bedenken waarom een gebruiker het juist niet aan wil zetten? Dat soort vragen moeten beantwoord worden om de juiste logica in de software te definiëren. Die vragen zijn de basis voor de applicatie requirements.