R.
door R. Oude Engberink Dec 5, 2016 om 17:05
Winkels & webshops

Alarmmelding

ik ben in het bezit van ondergoed van de hema. als ik dit draag gaat in vele winkels bij binnenkomst het alarm af .wat kan ik hiertegen doen . Hema zelf antwoord niet op deze vraag

6339 14 Rapporteer

Ma
door Mat Matheij - Dec 5, 2016 om 17:08
986 Antwoorden / 3 Vragen

U heeft mogelijk de testversie. Gaat in elk filiaal af. Is er eentje voor De Wereld Draait Door. Aantonen en omruilen dus.
Foutje bedankt, HEMA.

duif2
door duif2 - Dec 5, 2016 om 17:10
371 Antwoorden / 116 Vragen

Zit misschien nog een veiligheidslabeltje in? Zitten soms erg verstopt.
ik heb dat met schoenen gehad, zat er iets helemaal aan de zijkant geplakt.

tijger1
door tijger1 - Dec 5, 2016 om 17:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Kijk het merkje eens na, of er niet nog een plaatje inzit.

Cookies
door Cookies - Dec 5, 2016 om 17:30
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Knip alle labeltjes er af, daar zit nl. de beveiligingschip in.

diumenge
door diumenge - Dec 5, 2016 om 17:33
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Of breng het even naar de hema om de labels te de-activeren.

edrick3
door edrick3 - Dec 5, 2016 om 17:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Niet met dat ondergoed de Hema of andere zaken ingaan.
Hoe reageert het personeel daar dan op?
Wordt je weer aangehouden als je het pand dan weer verlaat?
Rare zaak.
Neem het ondergoed mee naar de Hema en laat de chip de-activeren en/of knip de labels er uit.

costnix
door costnix - Dec 5, 2016 om 18:14
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Heb wel eens valse alarmeringen, wanneer ik USB kabeltjes bij me draag (niet in mijn ondergoed).

zw
door zwaardvis - Dec 7, 2016 om 12:39
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Deactiveren van die RFID chips in de winkel werkt maar tijdelijk. Na een wasbeurt reageren ze vaak weer. Dus op zoek naar die labels er eruit knippen. Soms zitten ze verstopt. Ik had dat eens met een spijkerbroek van C&A waar die chip in het kleine zakje bij de rechter broekzak zat.  Daar kijk ik nooit in.....Na een wasbeurt reageerde de poortjes bij V&D hierop.

pk49
door pk49 - Dec 7, 2016 om 13:04
243 Antwoorden / 2 Vragen

u heeft nog waarschijnlijk een RFID chip in uw kleding zitten. Dit is een chip die de winkel aanbrengt in hun kleding om diefstal te voorkomen als iemand de winkel uitloopt zonder te betalen. De kassa dame van de Hema heeft waarschijnlijk vergeten deze chip uit te schakelen bij het afrekenen. Even teruggaan naar de desbetreffende winkel en alsnog uitschakelen. Wel uw bonnetje meenemen!

j.
door j.pacque - Dec 7, 2016 om 13:51
2 Antwoorden / Vragen

Achterin zit een label met een metalen strookje, die kun je er gewoon uitknippen. Wij hebben het al met meer artikelen van de HEMA gehad, zoals bijv. een portemonnee daar zat de strip zo verstopt in, wij konden hem niet vinden. Toen kwamen we de HEMA in Barneveld in, ging het alarm af en werden we aangehouden, gelukkig had de beveiliging het al eerder bij de hand gehad en heeft hij het strookje verwijderd. Geen problemen meer.

simon55
door simon55 - Dec 7, 2016 om 14:33
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Geen ondergoed meer dragen

th
door thijsje - Dec 7, 2016 om 16:02
10 Antwoorden / 6 Vragen

Uittrekken!

diumenge
door diumenge - Dec 7, 2016 om 16:14
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Hoop spuit elf reacties. Staat deze vraag in de nieuwsbrief?

costnix
door costnix Dec 7, 2016 om 19:50
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Modder ik goed voor de huid :-)

ge
door gemmagb - Dec 7, 2016 om 17:07
12 Antwoorden / 15 Vragen

Renieoe,
heel eenvoudig: in jouw kleding zit een stukje ingenaaid, waar o.a. de samenstelling van het artikel op staat.
daar zit ook nog een ingesloten harder deeltje bij van ca. 1 x 3 cm. wanneer dat door de Hema niet is gescand is de beveiliging nog steeds actief. er staat trouwens op dat je dat moet verwijderen. vlug doen!