ASOS houd zich niet aan de afspraak
Hallo,
Ik had bij de internet site ASOS een jas gekocht. Hij was te groot erg jammer dus. Ik heb hem op 9 mei 2018 terug gestuurd via postnl ik kreeg bij het retourneren keurig een bonnetje om mij pakket te volgen terug richting ASOS en op de app was een paar dagen later te zien dat hij afgeleverd was bij ASOS. Op de site van ASOS staat dat je binnen 10 werkdagen je geld teruggestort heb gekregen op je rekening. Het duurde maar en het duurde maar en uiteindelijk wilde ik ASOS maar eens contacten hoe het met mijn geld zat.
Nu staat er op de site dat ze geen callcenter hebben dus je kan alleen mailen a fijn ik mailen. Geen reactie. Nu is het ondertussen 12 juni 2018, 3 mails verder en nogsteeds geen idee wanneer en of ik mijn geld ooit nog terug krijg.
Hoe kan ik dit heb beste aanpakken?
Geen aanrader dit bedrijf qua retournering en contact dus!
Topantwoord
Waar is het naar retour gestuurd? China?
Nee naar Goes in Zeeland om precies te zijn
Tja, ergens recht op hebben is iets anders dan recht krijgen. Zo vaak wordt er gezegd dat je beter gewoon in Nederland iets kan bestellen. Het bedrijf zit in Engeland, dus als u wat wilt moet u daar naartoe gaan. Nederlandse wetgeving is niet van toepassing.
Maar u had van te voren ook wel kunnen zien dat deze webshop werkelijk aan geen enkele voorwaarde voldoet om er te willen kopen. Geen KVK inschrijving, geen contactgegevens, enz, enz.
Hallo JulienKarsten ,
Het hoofdkantoor van Asos is gevestigd in Londen ( Camden ) neem eens contact op met ECC , klik op de rode regels .
https://www.eccnederland.nl/nl
De klachten over Asos liegen er niet om ,
https://nl.trustpilot.com/review/www.asos.com
https://www.klacht.nl/asos-com/
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/asos/details?companyId=ef17c3bb-c812-4b97-b4f1-f837553e8b5e
Je krijgt bericht als het pakket in hun warehouse is. Mogelijk gaat het pakket van Goes naar een ander land en hoor je dan pas wat. Kan 14 werkdagen duren. Geen mail gehad?
Daarna krijgt je pas met 10 werkdagen je geld terug.
Je kunt ook nog chatten. Probeer dat eens.
http://www.asos.com/customer-service/customer-care/help/?help=/app/answers/detail/a_id/3180/p/90/country/nl
Asos is vreselijk. Duizenden gedupeerden. Kassa, confronteer ze aub!
Duizenden? U heeft ze allemaal gesproken? Dat kopers zelf niet opletten waar ze kopen hoeft geen item op televisie te worden.
@Lotte1020 , U had de recensies vooraf gelezen , maar omdat meerdere vriendinnen nooit problemen hebben gehad , heeft u de gok gewaagd . Dure gok .En ja zoals u schrijft bent u de sjaak . .
@lotte
En waar moet Kassa ze mee confronteren? Iedereen kan toch die reviews en klachten op internet zien.
Waarom daar dan nog kopen? Mensen moeten zelf eens leren hun verstand te gebruiken en na te denken.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zorgplicht online casino's
nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer