Banken niet leverbaar
Half augustus 2 banken gekocht bij Goossens Amsterdam Arena, deze werden hallf oktober geleverd. Na een week of 2 blevende banken "pluizen" alle kleding en het hele huis zaten onder de kleine zwarte pluisjes. Gebeld, servicemonteur geweest op 7 november.
Deze meneer vond het ook onacceptabel en zou nieuwe banken laten leveren begin januari. Van Goossens niks meer gehoord tot ik zelf mailde om bevestiging van deze afspraak te vragen.Dat was half december. kreeg mail terug met leverdatum week 5!! 4 weken later dan afgesproken ( wij zitten dan al 3 maanden met pluizende banken) Hierna weer een hele tijd niks gehoord. Zelf maar weer gemaild eind februari om te vragen waar de baken bleven...Dat was inmiddels week 9!!!
Volgende dag een telefoontje van de klantenservice dat de stof niet meer leverbaar is en dat we een andere stof uit kunnen komen zoeken ( waarschijnlijk dan weer een levertijd van minimaal 8 weken).
Wisten ze bij Goossens pas in week 9 dat de stof er niet meer was? Ik mag toch aannemen dat de order in november doorgegeven is!
Al met al hebben we dus dan 7 maanden ellende van de 2 banken, alle kleding zit onder, ik draag alleen nog zwart dan valt t niet zo op, het hele huis zit onder, 2x per dag stofzuigen, kan geen visite onvangen zonder de banken helemaal af te dekken met dekentjes.
Ben dus niet blij met Goossens!!!!Wat kan ik doen?
Het plan was dat je weer 2 nieuwe banken zou krijgen van dezelfde pluizende stof?
Waarom direct niet aangedrongen op een andere stof.
Nieuwe stof uitzoeken en in de winkel goed kijken of de nieuwe stof niet pluist.
Het duurt even, maar het wordt wel opgelost,
Dezelfde pluizendee stof is dus niet meer leverbaar. Lijkt mij uitstekend gelet op uw klacht met de aanname dat er ook meer klachten zijn.
Men biedt u ter vervanging een andere stof aan en het is aan u om dan een andere stof uit te zoeken die aan uw wensen voldoet. Met het aanbof van Goossens is zelfs wettelijk gezien helemaal niets verkeerd.
Naar mijn mening heeft u (op dit moment helaas nog) te weinig argumenten om de koop de doen ontvbinden.
Ik begrijp niet dat u niet voor zolang een voordelig stuk stof of een grand foulard gekocht heeft in een voordelige winkel of op de markt voor tijdelijk op de bank. Dat kunt u dus doen.
En ik begrijp nog minder dat u weer dezelfde stof wilde hebben. En wat u nog meer kunt doen is ze een levertermijn vragen en dan op die levering wachten, zittend op de pluizenbank met een foulard of stuk stof erover.
Een andere stof uitzoeken lijkt mij een correcte oplossing. Soms kost voortschrijdend inzicht gewoon tijd. Goossens doet dit niet om u te pesten of zo. Kennelijk is achter de schermen contact geweest met de meubelfabriek welke op haar beurt de stoffenleverancier aanspreekt. Dat zijn tijdrovende processen met als doel om uw probleem goed op te lossen en toekomstige problemen te voorkomen.
om welke stof en kleurnummer gaat het ?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Gaat de energiemij rekening houden met gehuurde zonnepannelen?
Ik heb een huurhuis van Ymere. Door hen werd mij zonnepannelen te huur aangeboden via Iederzon. Dat was de enige mogelijkheid om zonnepannelen te nemen. In het kader van de groene energie heb ik deze genomen. Dit is een wel een contract van 30 jaar en daar betaal ik momenteel elke maand ruim 36 euro voor. Deze pannelen leveren overigens lang niet de beloofde opbrengst (Ik verwacht nog niet een ... Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Ik moest van de onderhoudsmonteur Eneco een digitaal form tekenen waarvan ik gee
Ik moest van de onderhoudsmonteur Eneco een digitaal form tekenen waarop zijn bevindingen werden geplaatst en waarvan ik geen kopie ontvang. Heb ik recht op een kopie zodat ik kan zien waarvoor ik heb moeten tekenen. Volgens de monteur was het slechts een handtekening van bevestiging dat hij langs was geweest maar ik kon een gedeelte van het form. zien waarop een aantal punten door hem waren ingev ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer