do
door domien assink Jan 10, 2016 om 13:58
Winkels & webshops

Beltegoed

Ik was gisteren bij de jumbo ik had beltegoed nodig.
Ik vraag om t-mobile 10€ beltegoed en kom thuis staat er niet t-mobile op maar lebara.

Heb ik dus geen fluit aan en ga terug, kunnen ze niet ruilen.
En ze kunnen het niet terug draaien.
Want zo staat het in hun regels.
Hun maakten de fout door dit niet te herhalen.

stel voor je staat bij de kassa je vraagt om een provider en die kassa miep draait een bon uit met de opwaardeer code dan ben je al de klos als het van een andere provider is want je hebt er al voor betaald want ze kunnen dit nite terug draaien, ondanks dat hun de fout hebben gemaakt.
Althans zo werd me dat door de hoofdkassa uitgelegd.

1312 9 Rapporteer

zoekster1
door zoekster1 - Jan 10, 2016 om 14:04
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Als Jumbo de fout heeft gemaakt, dan moet Jumbo de kosten vergoeden. Zo is het en niet anders. Het zou alleen anders zijn als Jumbo de fout ontkent.

Cookies
door Cookies - Jan 10, 2016 om 14:04
13336 Antwoorden / 36 Vragen

En is het ook niet een beetje jouw fout om de bon niet te controleren voordat je de bon mee nam? Als t-mobile een beetje onduidelijk wordt uitgesproken, zou je inderdaad lebare kunnen verstaan. Tip: voortaan meteen na ontvangst controleren. In dat geval moeten ze je toch echt een andere opwaardeerbon geven.

edison
door edison Jan 10, 2016 om 14:45
64 Antwoorden / 0 Vragen

Als je zat bent wel, anders lijkt het me vrij veel van elkaar verschillen...

Apetjoek
door Apetjoek Jan 10, 2016 om 15:51
234 Antwoorden / 16 Vragen

onze buurman een Somalier , wij noemen hem Piet , heeft geprobeerd om t-mobile verkeerd, slecht, achterstevoren en op zijn manier in het Nederlands uitgesproken , te laten klinken als Lebare maar dat lukte Piet niet en omdat Piet een goeie is drinkt hij geen alcohol dus hem zat voeren en dan t-mobile verkeerd uit te laten spreken was jammer genoeg geen optie.
Ik zou kontakt op nemen met Frits van Eerd opperhoofd van de Jumbo ,staat in het telefoon register van Veghel, en daar aan hem vragen hoe HIJ dat zou oplossen.
Succes ermee!

tijger1
door tijger1 - Jan 10, 2016 om 14:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nogal " miepig " van uzelf dat u niets gecontroleerd hebt.

reflecs
door reflecs - Jan 10, 2016 om 14:59
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Of u thuis of direct achter de fout komt maakt wel verschil. Die bon kunnen ze nog steeds niet annuleren, dat is dan hun probleem, maar u kunt het wel direct aangeven en indien nodig de manager erbij laten komen.
De provider herhalen is prima, maar het is geen fout als dat niet gebeurt.

U kunt het ook bij het hoofdkantoor melden/vragen:
http://hallo.jumbo.com/klantenservice/stel-een-vraag/winkel/

il
door iljaha - Jan 10, 2016 om 15:07
179 Antwoorden / 3 Vragen

Het vervelende is dat je aan een bon met nummer niet kunt zien of het beltegoed al geactiveerd is. Lebara benaderen dus. En ik adviseer om een ietwat pleiterige toon te gebruiken dan in het verhaal. Kassamiep? Iemand die werkt voor haar geld en een maatschappelijke functie vervult verdient echt wat meer respect.

Apetjoek
door Apetjoek - Jan 10, 2016 om 15:52
234 Antwoorden / 16 Vragen

Onze buurman een Somalier , wij noemen hem Piet , heeft geprobeerd om t-mobile verkeerd, slecht, achterstevoren en op zijn manier in het Nederlands uitgesproken , te laten klinken als Lebare maar dat lukte Piet niet en omdat Piet een goeie is drinkt hij geen alcohol dus hem zat voeren en dan t-mobile verkeerd uit te laten spreken was jammer genoeg geen optie.Ik zou kontakt op nemen met Frits van Eerd opperhoofd van de Jumbo ,staat in het telefoon register van Veghel, en daar aan hem vragen hoe HIJ dat zou oplossen.Succes ermee!

Apetjoek
door Apetjoek - Jan 10, 2016 om 15:58
234 Antwoorden / 16 Vragen

Hallo , optie van Piet , geef de kassamiep van de Jumbo een gratis gehoor test bij Schoonderwoerd of zo ( Piet ligt in een deuk want hij heeft wel gevoel voor humor )

aurora1
door aurora1 - Jan 10, 2016 om 21:00
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Die kassa miep?

door 1953 - Jan 10, 2016 om 21:09
3725 Antwoorden / 95 Vragen

U blijft en bleef onderzoeksplicht houden, direct bij de kassa controleren of het juiste wel werd geleverd.