Ben opgelicht door Luuxq.com. Waarom is deze oplichtersclub nog in de lucht?
Luuxc.com is bij jullie bekend. Is van een stelletje zwendelaars die al eerder een malafie internetwinkel hadden. De site zou uit de lucht zijn lees ik bij jullie, dit is niet zo!! Heb een maand geleden besteld en betaald met IDEAL, echter niets ontvangen en na mailen een auto reply gekregen. Er zou faillisement zijn aangevraagd. Ik neem mn verlies maar ALSTUBLIEFT HAAL DEZE SITE UIT DE LUCHT!!! Ze verkopen (ook dure) spullen, veel voor kinderen..het kan toch niet dat ze maar door kunnen gaan met oplichten, echt schandalig. Vooral omdat ze zichzelf neerzetten als slachtoffer. Bij #BOOS geeft ene Misha een heel slecht (kloppend) verhaal. Het lijkt alsof ze van goede wil maar ze wisten heel goed wat ze deden, namelijk wel geld innen maar niets leveren. En als ze me hadden gemaild dat ik nog 20 weken moest wachten omdat er problemen zijn met levering of wat dan ook, prima, maar niks van dat alles. Als ik er zelf niet achteraan was gegaan had ik zelfs de auto reply niet gekregen. Deze mensen moeten de bak in.
Kijk deze uitzending van Boos maar 's:
DROPSHIPPERS maken DUIZENDEN EURO'S KWIJT en DIT is hoe 'MASTERMINDS' GELD VERDIENEN | BOOS S05E07
Dit bedrijf zit gewoon in een kantoorpand (als het adres hierboven klopt natuurlijk) en heeft A-merk producten van Europese merken in hun assortiment zitten. Dat zijn niet echt zaken die bij een dropshipper horen. Het kan dus ook gewoon een "normaal" ranzig bedrijf zijn.
Heb je de aflevering van Boos gezien?
Waarom is deze site nog in de lucht?
Omdat honderden sukkels nog steeds niet (ondanks tientallen waarschuwingen in de media) een site controleren voor ze ergens een bestelling plaatsen
BOL.com is ook opgelicht. Tja, als het je al als bedrijf overkomt, dan moet iedereen gewoon opletten waar je koopt, dat is alles. Kassa kan geen site uit de lucht halen hoor. Gewoon ogen open houden waar men besteld.
Bol.com is niet opgelicht. Een domme medewerker is er ingetrapt. Die vloog er bij mij meteen uit.
Als je die mails leest, is het werkelijk onbegrijpelijk dat ze er ingetuind zijn.
Stikvol taalfouten, Nederlands en Engels door elkaar, eigenlijk onvoorstelbaar.
@sprietje, Bol.com is wel opgelicht. Dat het om een domme medewerker gaat maakt weinig uit: ze hebben wel het geld weten te ontfutselen. Je moet niet vergeten dat het Nederlands (je moet niets natuurlijk) steeds slechter is geworden, zo ook de taal (zowel in schrijven als uitspraak).
Tenormin, met je laatste opmerking ben ik het wel eens. Ik zit op dit forum ook regelmatig met gekromde tenen de topics door te lezen. Maar de betreffende mail was in dusdanig krom Nederlands opgesteld, dat je zeker van een financieel medewerker mag verwachten dat hij zo'n mail meteen in de prullenbak laat verdwijnen. Toen ik het artikel las, kwam daarom bij mij wel de gedachte naar boven of hij er misschien iets mee te maken heeft.
Als ik er zelf niet achteraan was gegaan had ik zelfs de auto reply niet gekregen.
Wat bedoel je hiermee? Iemand die dit wel begrijpt?
"Waarom is deze oplichtersclub nog in de lucht?"
Omdat er nog altijd sukkels zijn die geen reviews lezen en geloven in sprookjes? Je gaat in Nederland voor dit soort dingen de bak niet in maar het staat u vrij een rechtzaak tegen ze te beginnen. Laat maar weten hoeveel het gekost heeft en hoe het afgelopen is. Dat u bestelt zonder te checken en betaalt met een betaalmiddel zonder levergarantie is geheel aan uzelf te wijten. Als Kassa zich met ieder fraude-gevalletje bezig zou moeten gaan houden wordt het wel héél druk.
Kortom: eigen schuld, dikke bult. Dank voor de waarschuwing maar ieder normaaldenkend mens wist al dat deze site niet in orde was.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Merkkleding besteld, chinees goed gekregen
Via Bertina moda (of Van Dongen mode) een jas besteld van Gant.
Er komt weken later een jas uit China, niet de maat en niet met het Gant-logo.
Geprobeerd terug te sturen en geld terug te krijgen, maar zij sparren met allerlei eigen regeltjes,
Heb gemaild dat dat tegen de Europese regels is, maar niets meer gehoord.
Kunt u mij adviseren?
F. Koot
06 [telefoonnum
...
Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer