jo
door jo-el May 9, 2016 om 11:23
Winkels & webshops

Besteld/betaald en niks ontvangen

21 april besteld bij OUTLET EERBEEK, betaald en tot op heden niks ontvangen.
heb herhaaldelijk gemaild, kon mijn geld terug krijgen werd mij verteld.
nog steeds GEEN geld of artikel.
wat te doen nu? wie weet/heeft goede raad?

856 3 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - May 9, 2016 om 11:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nadat u aangegeven hebt, dat u uw geld terugwilt, hebben zij daar 14 dagen de tijd voor. Dus misschien nog even geduld?

jo
door jo-el May 9, 2016 om 12:03
18 Antwoorden / 4 Vragen

kreeg 2 mei een mail..... is nu gestort..... dan had het er allang moeten zijn toch?

Cookies
door Cookies - May 9, 2016 om 12:01
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Het is een Marktplaats verkoper, zie ik. Misschien lekker een weekje op vakantie? Wat heb je ze nou laten weten? Dat je je geld terug wilt of dat je het artikel wilt? Er staat ook een telefoonnr. bij, dat al geprobeerd?

jo
door jo-el May 9, 2016 om 12:05
18 Antwoorden / 4 Vragen

heb men geld terug gevraagd, maar omdat dat niet gestort word heb ik gemaild...geld terug of anders alsnog artikel leveren.
2mei mail gehad met daarin....is nu gestort.... dus sja.

Cookies
door Cookies May 9, 2016 om 12:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ga dan even bellen i.p.v. mailen.

jo
door jo-el May 9, 2016 om 12:23
18 Antwoorden / 4 Vragen

dat telefoonnummer is van kapsalon blend & trend.....neem aan dan dat ,,outlet,,  door iemand anders gerunt word en bellen weinig zin heeft

jo
door jo-el - May 10, 2016 om 10:36
18 Antwoorden / 4 Vragen

 bericht heeft wel geholpen, kreeg net mail dat het vandaag in orde gemaakt word........ben benieuwd. bedankt @ll