jo
door jo-el May 9, 2016 om 11:23
Winkels & webshops

Besteld/betaald en niks ontvangen

21 april besteld bij OUTLET EERBEEK, betaald en tot op heden niks ontvangen.
heb herhaaldelijk gemaild, kon mijn geld terug krijgen werd mij verteld.
nog steeds GEEN geld of artikel.
wat te doen nu? wie weet/heeft goede raad?

856 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - May 9, 2016 om 11:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Nadat u aangegeven hebt, dat u uw geld terugwilt, hebben zij daar 14 dagen de tijd voor. Dus misschien nog even geduld?

jo
door jo-el May 9, 2016 om 12:03
18 Antwoorden / 4 Vragen

kreeg 2 mei een mail..... is nu gestort..... dan had het er allang moeten zijn toch?

Cookies
door Cookies - May 9, 2016 om 12:01
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Het is een Marktplaats verkoper, zie ik. Misschien lekker een weekje op vakantie? Wat heb je ze nou laten weten? Dat je je geld terug wilt of dat je het artikel wilt? Er staat ook een telefoonnr. bij, dat al geprobeerd?

jo
door jo-el May 9, 2016 om 12:05
18 Antwoorden / 4 Vragen

heb men geld terug gevraagd, maar omdat dat niet gestort word heb ik gemaild...geld terug of anders alsnog artikel leveren.
2mei mail gehad met daarin....is nu gestort.... dus sja.

Cookies
door Cookies May 9, 2016 om 12:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ga dan even bellen i.p.v. mailen.

jo
door jo-el May 9, 2016 om 12:23
18 Antwoorden / 4 Vragen

dat telefoonnummer is van kapsalon blend & trend.....neem aan dan dat ,,outlet,,  door iemand anders gerunt word en bellen weinig zin heeft

jo
door jo-el - May 10, 2016 om 10:36
18 Antwoorden / 4 Vragen
0

 bericht heeft wel geholpen, kreeg net mail dat het vandaag in orde gemaakt word........ben benieuwd. bedankt @ll

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ida b
Ida b - May 10, 2024 om 12:19
Huishouden & energie

Rolluik

Wij hebben een order geplaatst voor rolluiken aan de voor en achterkant van onze woning. Nu is het bedrijf die we de opdracht hebben gegeven( we hebben ook een handtekening op de overeenkomst geplaatst )failliet gegaan, maar ze proberen een doorstart te maken ( e e a was begin maart) maar we horen niets meer en kunnen met geen mogelijkheid contact opnemen met het bedrijf. Kunnen we nu gewoon een a ... Lees meer

Rienvh
Rienvh - May 10, 2024 om 08:26
Computers & telefonie

Cookies???

Waarom moet Ik op de websites van Kassa en Radar bijna elke week die Rottige cookies accepteren???
Terwijl ik op andere websites dat een keer doe en dan er niet meer lastig gevallen word.
Ik zie het antwoord al komen "dan moet je ze op automatisch accepteren zetten"
Nee dat doe ik niet omdat ik niet alle cookies van andere websites wil accepteren!!!

Graag normale antwoo ... Lees meer

ga
galen135 - May 8, 2024 om 11:23
Auto & vervoer

DPD levert product beschadigd af en laat het verder afweten

Een verzending van mij via DPD is beschadigd aangekomen. Heb dat bij DPD gemeld op een daarvoor bedoeld formulier op hun website. Kreeg direct een casenummer en 2 dagen later het bericht dat ik voor een claim bij Sendcloud moest zijn die voor DPD onderzoek doet. Op de website van Sendcloud moest je echter inloggen met een (bedrijfs)account, ander contact was niet mogelijk en kwam ik dus geen met ... Lees meer