Bestelling Brandfield
Brandfield! Op 10 december een bestelling geplaatst. Bijna 2 weken met jullie bezig geweest, in de track&trace constant de tekst dat het pakket nog niet is overgedragen. Bellen heeft geen zin, mailen ook niet en via whats app ook niet direct een antwoord. Ja, vandaag kreeg ik via whatsapp het bericht dat er via een hele ! andere trackcode het pakket bij een afhaalpunt op 12 december is bezorgd. Natuurlijk is die nu wel retour. Je denkt toch niet dat ik voor niks al 2 weken met jullie bezig ben om antwoord te krijgen. Lijkt mij logisch dat ik iets wat ik graag wilde hebben ook allang had afgehaald indien ik van jullie de juiste informatie had gekregen!!! Ik ben erg kwaad en zeer teleurgesteld. Leuke kerst.
Is het nu voor hen wel eens tijd me terug te betalen?
Hoeveel bedrijven kan je op een woonhuis inschrijven. Op de site mis ik de Algemene Voorwaarden en de site rammelt aan meer kanten. Geen dropshipper dit keer, maar wel iemand die veel noten op zijn zang heeft, maar weinig goeds doet.
@neodutchio , Op de site mis ik de Algemene Voorwaarden . De algemene voorwaarden staan op de site https://www.brandfield.nl/info/algemene-voorwaarden/
U hebt gelijk, deze staan inderdaad helemaal onderaan. Op mijn telefoon zat daar een balk, kon die regel niet zien. Had verwacht dat het netjes bij het overzicht zou staan.
Hallo Ruud Otto ,
Is het nu voor hen wel eens tijd me terug te betalen?
Brandfield is aangesloten bij Thuiswinkel.org , u kunt daar een klacht indienen , klik op de rode regels .
https://www.thuiswinkel.org/leden/brandfield/certificaat
https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen
Klachten ,
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/brandfield/details?companyId=e0980121-f5d5-48cb-928d-228f09172a88
https://www.klacht.nl/brandfield/
https://www.juweliersnederland.nl/reviews/brandfield/
https://www.test-aankoop.be/klagen/publieke-klachten/publieke-klacht?referenceId=CPTBE01082099-64
En dan ook hier maar weer deze reactie (met aantekening dat een aantal verwijzingen dubbel zijn en de klachtmogelijkheid via Thuiswinkel.org ook is genoemd:
Ik kan hier als vrijwillige vraagbeantwoorder niets anders mee dan ook u wijzen op de veelheid van waarschuwende info die er als is m.b.t. het nagaan van betrouwbaarheid van webwinkels, bestellen in het buitenland of van goederen die uit het verre buitenland komen, dropshippers etc.
Als u werkelijk van mening bent dat u bent opgelicht, doe dan aangifte bij de politie (u komt dan wel op een stapel denk ik), doe melding bij de ACM www.consuwijzer.nl Het nagaan of de webwinkel een erkend keurmerk met ook geschillenregeling is hierbij van groot belang.
Zie verder o.a. https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu ; https://www.thuiswinkel.org/consumenten/veilig-online-shoppen/betrouwbare-webshop; https://www.plusonline.nl/veilig-online/bestellen- : deze: https://www.consumentenbond.nl/online-kopen en https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/dropshipping-hoe-werkt-dat
en toch ook de opmerking dat dit de zoveelste keer is dat een vraag als deze resp. een klacht als dezewordt gesteld en dan ook steeds de antwoorden niet anders zullen zijn.
U kunt ook nog en melding doen bij www.klachtenkompas.nl van de Consumentenbond
Het is voor hen de hoogste tijd om u terug te betalen.
Hopelijk krijgt u geen moeilijkheden vanwege een bestelling van hetzelfde product bij een andere zaak.
Afwachten dus.
het pakket bij een afhaalpunt op 12 december is bezorgd.
Ook dit is onzin, zo dit werkelijk gebeurd is had u daar bericht van moeten krijgen ongeacht welke verzender het ook was. Het pakket is dan door hun, ongeacht waar dit is, afgeleverd waarvan zij melding maken. Had u gekozen voor aflevering aan huis had u op zijn minst een briefje moeten hebben dat het pakket op het afhaalpunt is afgegeven. Ook het gebruik van een andere code is vreemd omdat deze slechts 1 maal per pakket verstrekt wordt, terwijl de door u ontvangen code dan voor een niet bestaand pakket zou zijn.
Als je pakket op 12 december af te halen was gaat deze naar week retour en moet je nu je geld al terug hebben.....
Dat er geen bericht van afhalen kwam... briefje of op je mobiel?
Maar thuiswinkel.org waar ze bij zijn aangesloten mag het nu oplossen.
Één foutje in een superdrukke periode (black friday - sinterklaas - kerst) terwijl bovendien veel vervoerscapaciteit onverwacht vol is door logistiek i.v.m. het nieuwe vaccin en brexit? Buitengewone omstandigheden. En dan een heel bedrijf op het schandblok zetten en heel veel tijd eisen v medewerkers terwijl duidelijk is dat het te druk is om uw vragen te beantwoorden? Teleurstelling is begrijpelijk als het om een cadeau voor een ander ging, maar als iemand niet om kan gaan met een dergelijke onbeduidende fout, is er ook de mogelijkheid een psycholoog of levenscoach te bezoeken. Volgens website en KvK is Brandfield overigens een normale BV met echte winkels.
Brandfield heeft dit bericht toch van je ontvangen. Wat is het nut om het hier nogmaals te herhalen.
Natuurlijk hoor je niets op tientallen dezelfde berichten in een paar weken.
De verkoper heeft wel wat anders te doen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Mag corendon dit zomaar doen?
Goedemiddag,
Op 30 april boekten wij een last minute bij Corendon. We kozen een rondreis Spanje, last minute, met vertrekdatum 11 mei. Op 10 en 11 mei was de prijs van deze reis goedkoper: 446 euro pp maar vlucht vanaf Eindhoven. Geen vreemde prijs voor een last minute met 3* hotel (Logies) over 10 dagen, dachten wij. Met de koffers en alle andere extra kosten erbij kwamen we op een bed
...
Lees meer
Hoe kan ik On that ass bereiken?
Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer