Sh
door Sharr Jan 10, 2022 om 15:11
Winkels & webshops

Cadeaubon Action

Ik had voor kerst een cadeaubon gekregen van de action.

Nou heb ik besteld via click & collect en wou de bestelling met de cadeaukaart ophalen. Bij het ophalen werd aangegeven dat dit niet kon en er gewoon met de pin betaald moest worden. (Heb het laten liggen)

Ook vind ik het heel vreemd dat je de cadeaukaart nog gewoon kan bestellen via de website. Ze verkopen dus iets, wat je niet eens kunt inleveren. En waarschijnlijk wanneer de winkels geheel opengaan is er 2G. Dus dat zal betekenen dat ik er zelf helemaal niks mee kan?

Kan dit zomaar? Vind het heel vreemd namelijk..

3502 6 Rapporteer

Topantwoord

panter22
door panter22 - Jan 10, 2022 om 15:32
6599 Antwoorden / Vragen

Bestel via de website en lever de cadeaubon in. Het kost je €3,99  verzendkosten. En je krijgt je pakket thuisbezorgd. Het staat  op de website van de Action. Click en collect betalen met pin of creditcard.
https://www.action.com/nl-nl/click-and-collect/

Sh
door Sharr Jan 10, 2022 om 15:58
Antwoorden / 1 Vragen

Ja maar wat je via de website kan bestellen en thuisbezorgen zijn alleen grote en dure dingen. Ik wil dingen die niet thuisbezorgd worden zegmaar. En klopt had het zo net gezien. Vind het alleen heel vreemd dat het wel verkocht word maar niet ingeleverd mag worden..

panter22
door panter22 Jan 10, 2022 om 16:05
6599 Antwoorden / Vragen

Dan zul je moeten wachten tot de winkels weer open mogen, Het zit er inderdaad in dat je dan alleen met een 2G naar binnen mag. Kan dan iemand anders de spullen voor je ophalen?

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 10, 2022 om 15:42
7242 Antwoorden / 3 Vragen

Click & Collect-reserveringen worden buiten bij de winkel afgerekend met PIN of creditcard. Contant betalen of met een cadeaukaart is helaas niet mogelijk.

https://www.action.com/nl-nl/click-and-collect-faq/

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 10, 2022 om 16:05
16888 Antwoorden / 202 Vragen

U werd al gewezen op de voorwaarden. U kunt de cadeaubon wel degelijk benutten of toch maar wachten tot de winkel weer 'gewoon' open is.

rj
door rjw - Jan 10, 2022 om 17:03
3298 Antwoorden / 5 Vragen

Waarom is 2G een probleem?

mahadma
door mahadma Jan 10, 2022 om 17:39
11604 Antwoorden / 51 Vragen

Mogelijk dat de vraagsteller geen qr wil terwijl hij/zij er wel recht op heeft maar principieel weigert of een niet gevaccineerde is. In een van deze gevallen, stuur iemand met een qr.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Jan 10, 2022 om 19:35
2132 Antwoorden / Vragen

Nee, dat kan niet 'zomaar', we hebben in Nederland wetten en daar heeft men zich aan te houden. Welke wet denkt u dat men overtreedt?

Be
door Bewaklu - Jan 10, 2022 om 22:16
135 Antwoorden / 1 Vragen

Dat kun je wel vinden maar dit zijn gewoon de regels die  Action bepaalt.
Corona doet wat met mensen....