Cashback shopping
krijg een factuur van cashbackshopping.
heb 2 weken terug gesprek met dame aan telefoon.
Prijs gewonnen mocht gratis proberen. Heel stom erin getrapt.
2 weken bedenktijd.
Zou een mail krijgen, nooit gehad.
Volgens cashback shopping meneer wel.
Zei ondertussen ook nog dat gesprek werd opgenomen (zonder toestemming mag toch niet?)
Dreigende en agressieve man. Zegt dat im de factuur moet betalen en anders neemt hij stappen. En wordt factuur nog meer.
Weet niet wat ik met agressieve internet winkel aan moet. Wordt er bang van. Ben radeloos.
Rustig 'stappen' laten nemen. Wie eist bewijst.
Ook in je spambox gekeken?
Je bent de eerste niet; wat leesvoer: https://www.google.nl/search?q=cashbackshopping&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-ab&gfe_rd=cr&ei=I2f7V66NL6P38AeFyrTQBg
Niet radeloos worden. Helemaal niets van aantrekken en verder compleet negeren. Kijk ook eens in uw spambox. Maar zo'n abonnement moet schriftelijk aangegaan worden.
Laat hem maar lekker stappen nemen, stelt niets voor, hij heeft geen recht van soreken.
in het vervolg dergelijke telefoontjes afkappen en nooit meer persoonlijke gegevens door de telefoon, aan de deur of op straat aan iemand verstrekken. Dat voorkomt gedoe.
Inderdaad. Voordat je morgen weer in een andere mooie, prachtige aanbieding trapt: sprookjes zijn fake en Sint bestaat niet. Gesprek afkappen door METEEN de verbinding te verbreken.
Heel stom erin getrapt
U hoeft zich echt niet bang te laten maken hoor.
Hierover is eerder een vraag gesteld.
Uit de antwoorden de reactie van forumlid zoekster1:
Voor zo'n overeenkomst geldt een schriftelijkheidsvereiste. U moet dus per mail of brief nogmaals instemmen met de overeenkomst. Eigenlijk had u helemaal niet moeten reageren, want ik zie ze ertoe in staat om met uw mail te gaan knoeien. Klacht bij Consuwijzer indienen, dan komt die bij de ACM terecht
klik HIER
Nog maar een keertje
Van de ACM
klik HIER
Waaruit
Vereiste van schriftelijkheid bij overeenkomsten die via de telefoon tot stand komen
Voor een aantal situaties geldt dat de overeenkomst alleen geldig is als dit schriftelijk gebeurt. Bijvoorbeeld door ondertekening van de consument van de schriftelijke overeenkomst. Dit wordt ook wel het schriftelijkheidsvereiste genoemd. Het gaat om de situaties waarbij de ondernemer op eigen initiatief de consument belt en een aanbod doet. In de volgende situaties komt de overeenkomst niet aan de telefoon tot stand, maar pas na schriftelijke instemming van de consument:
- overeenkomsten op afstand tot het geregeld verrichten van diensten. Bijvoorbeeld een abonnement voor CV-onderhoud of een abonnement op een sportschool; of
- overeenkomsten tot het geregeld leveren van elektriciteit, gas, water of stadsverwarming.
De ondernemer moet het aanbod dat hij telefonisch doet, bevestigen aan de consument. De consument tekent vervolgens het aanbod of stuurt zijn schriftelijke instemming aan de ondernemer. Alleen dan is de consument gebonden aan het aanbod.
Dit mag ook per e-mail. De ondernemer mailt dan het aanbod naar de consument. De consument kan dan per e-mail instemmen met het aanbod. Ook kan de consument het aanbod printen, zijn handtekening zetten en het daarna aan de ondernemer per post of per e-mail toesturen.
Als u in de toekomst niet meer lastiggevallen wilt worden door andere ongewenste telefoontjes, dan kunt u uw telefoonnummer in het Bel-me-niet-register vastleggen:klik https://www.bel-me-niet.nl/consument/add/0
krijg een factuur van cashbackshopping.heb 2 weken terug gesprek met dame aan telefoon. (Al uw gegevens aan de eerste de beste jan l*l aan de telefoon gegeven)
Prijs gewonnen (nooit ergens aan meegedaan?) mocht gratis proberen. Heel stom erin getrapt.
2 weken bedenktijd.
Zou een mail krijgen, nooit gehad.(niemand krijgt die mail)
Volgens cashback shopping meneer wel. (natuurlijk zeggen ze dat)
Zei ondertussen ook nog dat gesprek werd opgenomen (zonder toestemming mag toch niet?) (Je mag elk telefoongesprek opnemen, mits tussen twee personen)
Dreigende en agressieve man. Zegt dat im de factuur moet betalen en anders neemt hij stappen. En wordt factuur nog meer.
Weet niet wat ik met agressieve internet winkel aan moet. Wordt er bang van. Ben radeloos.
Laat hem maar met een handtekening van u bewijzen dat er een contract is. Niet meer reageren Lena, zeggen ze vaak.
goedemiddag
ik heb zojuist hetzelfde meegemaakt,mijn 2 weken bedenk tijd zouden voor bij zijn ,heb echter geen mail ontvangen ,zeggen inderdaad is opgenomen dus je zit er aan vast
Hallo Brylan , lees de reactie eens boven u , van @reflecs .
Ik hoop en wens, dat de redactie dit soort steeds weer terugkerende ervaringen doorspeelt naar de tv-redactie en er op korte termijn weer eens, met voorbeelden, gewaarschuwd gaat worden. Agendeer het KASSA-tv-programma zou ik zeggen.....enneh, dit is géén spam!
Is compleet zinloos. De mensen horen GRATIS, KORTING, CADEAUTJE en ze lichten hun hele doopceel aan de telefoon.
Dit soort praktijken is al eeuwen oud maar blijft succesvol omdat er steeds opnieuw sukkels zijn die denken dat het 365 dagen per jaar sinterklaas is en dat je elke dag wel een cadeautje krijgt van een complete vreemdeling of dat je een geweldige prijs wint in een loterij waar ze nog nooit aan hebben mee gedaan.
@Tijger1: + 10....... :-)
Klopt. Deze categorie ´klanten´ is één van de peilers waarop V&B uiteindelijk gebaseerd is.
Ik lees toch liever andere interessantere "problemen".
@Tijger1. Precies, veel antwoorden op dezelfde vragen kunnen inmiddels onder een repeat-antwoord-knop meer of minder automatisch beantwoord worden.
Zonde van de zendtijd. Bovendien volslagen zinloos om redenen die @tijger1 heeft neer gezet.
Zei ondertussen ook nog dat gesprek werd opgenomen (zonder toestemming mag toch niet?
Dan had u het gesprek toen moeten stoppen. Door verder te telefoneren gaat u akkoord met de opname.
ik heb ditzelfde.zouden info opsturen.zeggen dat ik op bandje ja heb gezegd voor abbonnement.en mail met opzegtermijn had gehad.niwt dus.erg dreigende mails
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer