door 1958ellen Jun 23, 2023 om 10:53
Winkels & webshops
Contact met de action

Wij hebben bij de webshop van de Action een Zweefparasol met voet gekocht.
Onze dochter had er ook een en hij zag er goed uit.
Wij kregen hem 25 mei zonder bericht van tevoren geleverd.
Omdat wij 2 dagen later op vakantie gingen hebben we hem niet uitgepakt.
2 weken later hebben we hem uitgepakt het was verschrikkelijk hij is afgebroken bij de kop en overal deuken.
Contact formulier van de Action ingevuld met foto's maar helaas Action laat niets van zich horen. Bellen kan niet.

3089 7 Rapporteer

Topantwoord

Ja
door JannyBoe - Jun 23, 2023 om 11:05
531 Antwoorden / Vragen

Hallo, dit zijn de gegevens van de site van de Webshop van Action:

Contact

Heb je nog vragen of opmerkingen? Neem bij voorkeur contact op via ons contactformulier of via onderstaande contactgegevens.

Action Nederland BV

Perenmarkt 15, 1681PG Zwaagdijk-Oost

Telefoonnummer: +31 228 56 56 56, maandag t/m zaterdag van 12:00 -- 17:00

Online contactformulier: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/

E-mailadres: klantenservice@action.nl

KvK-nummer: 37112677

Btw-identificatienummer: NL813233409B01

door 1958ellen Jun 23, 2023 om 11:08
3 Antwoorden / 2 Vragen

Dit hebben wij ingevuld en met foto's verstuurd en probeer dat nummer maar eens te bellen Ook online geprobeerd contact te krijgen maar Hellas

sira
door sira - Jun 23, 2023 om 12:34
2380 Antwoorden / 24 Vragen

Altijd verstandig om een geleverde bestelling even te controleren. Eén of twee dagen later is niet zo'n probleem, maar nu zit u buiten de 14 dagen bedenktijd.
Ik ben het met u eens dat dit niet had mogen gebeuren, maar het kan een hele discussie worden. Waarom gaat u niet langs een winkel, mits dat mogelijk is met een webshopbestelling?

door 1958ellen Jun 23, 2023 om 13:01
3 Antwoorden / 2 Vragen

Als je iets in de webshop koopt doet de winkel er niets aan

marita5
door marita5 Jun 23, 2023 om 13:01
11545 Antwoorden / 15 Vragen

@sira , retourneren is niet mogelijk in de winkel .

Kan ik mijn online aankoop in een van de winkels retourneren of ruilen?

Het is niet mogelijk om je online aankoop in de winkel te retourneren of ruilen

rj
door rjw Jun 23, 2023 om 13:16
3294 Antwoorden / 5 Vragen

Action winkels zijn van franchisenemers en die hebben niets met de webwinkel te maken.

sira
door sira Jun 23, 2023 om 15:14
2380 Antwoorden / 24 Vragen

Daarom schreef ik ook "mits dat mogelijk is". Ik heb met de webshop van Action geen ervaring, alleen met de winkels.

JMA2
door JMA2 Jun 24, 2023 om 10:40
129 Antwoorden / 2 Vragen

@rjw. Volgens deze bron heeft Action helemaal geen franchisenemers Klik hier

marita5
door marita5 - Jun 23, 2023 om 13:00
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo 195bellen ,

Action is aangesloten bij Thuiswinkelwaarborg , u kunt daar een klacht indienen , klik op de rode regels .

https://www.thuiswinkel.org/leden/action-nederland-b-v/certificaat/

https://www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/

Of plaats uw klacht op FB , daar reageert Action .

https://www.facebook.com/action.nederland/

1paul
door 1paul - Jun 24, 2023 om 09:32
3188 Antwoorden / 0 Vragen

je hebt natuurlijk gewoon garantie op dit product, claim deze dan ook....

ro
door ronny530 - Jun 24, 2023 om 09:50
2804 Antwoorden / 41 Vragen

U heeft om en nabij 8 juni het contact formulier ingevuld en dat maakt de kans groot dat uw klacht nog in behandeling is mede omdat u niet de enige klant van de Action bent. Geduld is ook in dit geval een schone zaak want al zou de herroepingstermijn verlopen zijn u heeft recht op garantie en zal de Action u over het vervolg traject gaan informeren.

Topantwoord

atlas1302
door atlas1302 - Jun 24, 2023 om 10:17
341 Antwoorden / 13 Vragen

U heeft een geschil, zou de geschillencommissie  een uitweg zien nadat Action u echt niet gaat helpen. Kan me niet voorstellen dat Action dat niet zou doen, dring nog even wat steviger aan en maak een dossier.