Contact met de action
Wij hebben bij de webshop van de Action een Zweefparasol met voet gekocht.
Onze dochter had er ook een en hij zag er goed uit.
Wij kregen hem 25 mei zonder bericht van tevoren geleverd.
Omdat wij 2 dagen later op vakantie gingen hebben we hem niet uitgepakt.
2 weken later hebben we hem uitgepakt het was verschrikkelijk hij is afgebroken bij de kop en overal deuken.
Contact formulier van de Action ingevuld met foto's maar helaas Action laat niets van zich horen. Bellen kan niet.
Topantwoord
Hallo, dit zijn de gegevens van de site van de Webshop van Action:
Contact
Heb je nog vragen of opmerkingen? Neem bij voorkeur contact op via ons contactformulier of via onderstaande contactgegevens.
Action Nederland BV
Perenmarkt 15, 1681PG Zwaagdijk-Oost
Telefoonnummer: +31 228 56 56 56, maandag t/m zaterdag van 12:00 -- 17:00
Online contactformulier: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/
E-mailadres: klantenservice@action.nl
KvK-nummer: 37112677
Btw-identificatienummer: NL813233409B01
Dit hebben wij ingevuld en met foto's verstuurd en probeer dat nummer maar eens te bellen Ook online geprobeerd contact te krijgen maar Hellas
Altijd verstandig om een geleverde bestelling even te controleren. Eén of twee dagen later is niet zo'n probleem, maar nu zit u buiten de 14 dagen bedenktijd.
Ik ben het met u eens dat dit niet had mogen gebeuren, maar het kan een hele discussie worden. Waarom gaat u niet langs een winkel, mits dat mogelijk is met een webshopbestelling?
Als je iets in de webshop koopt doet de winkel er niets aan
@sira , retourneren is niet mogelijk in de winkel .
Kan ik mijn online aankoop in een van de winkels retourneren of ruilen?
Het is niet mogelijk om je online aankoop in de winkel te retourneren of ruilen
Action winkels zijn van franchisenemers en die hebben niets met de webwinkel te maken.
Daarom schreef ik ook "mits dat mogelijk is". Ik heb met de webshop van Action geen ervaring, alleen met de winkels.
@rjw. Volgens deze bron heeft Action helemaal geen franchisenemers Klik hier
Hallo 195bellen ,
Action is aangesloten bij Thuiswinkelwaarborg , u kunt daar een klacht indienen , klik op de rode regels .
https://www.thuiswinkel.org/leden/action-nederland-b-v/certificaat/
https://www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/
Of plaats uw klacht op FB , daar reageert Action .
https://www.facebook.com/action.nederland/
U heeft om en nabij 8 juni het contact formulier ingevuld en dat maakt de kans groot dat uw klacht nog in behandeling is mede omdat u niet de enige klant van de Action bent. Geduld is ook in dit geval een schone zaak want al zou de herroepingstermijn verlopen zijn u heeft recht op garantie en zal de Action u over het vervolg traject gaan informeren.
Topantwoord
U heeft een geschil, zou de geschillencommissie een uitweg zien nadat Action u echt niet gaat helpen. Kan me niet voorstellen dat Action dat niet zou doen, dring nog even wat steviger aan en maak een dossier.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Waspods het meest onzinnige bedenksel...
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer