vlo
door vlo Jan 24, 2019 om 12:52
Winkels & webshops

DHL Slechte bezorger!!!

Beste,

Al 2 keer wordt mijn pakket door DHL niet peersoonlijk afgeleverd!

Er wordt een briefje in de in de brievenbus gedaan met de melding dat wij niet thuis waren!!!

Dus ze zijn er al en dan niet effe bellen !!???

Tot 2 maal toe hebben zitten wachten op deze manier!

Ook wordt het niet meer de 2 keer aangeboden en dan moeten we her zelf maar ophalen servicepunt!

Beide keren heb ik een klacht ingediend maar daar wordt er noncelant  op gereageerd 

met als antwoord > dat ze het intern gaan uitzoeken !

Deze wijze is behoorlijk irritant! Liefst zou ik ze niet meer als bezorger zien!!

1075 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ce
door celshiemi - Jan 24, 2019 om 12:56
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

niet alleen DHL. ik heb al 14 klachten gebeld aan TPG. ik ben altijd thuis. maar woon op 3e etage en das erg moeilijk en vermoeiend voor bezorger om naar toe te lopen

tijger1
door tijger1 - Jan 24, 2019 om 12:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

Dat is toch simpel? Gaat u voortaan gewoon naar de winkel.

ne
door neodutchio - Jan 24, 2019 om 14:12
5157 Antwoorden / 12 Vragen
1

Wat bedoeld u met bellen? Ze drukken toch op de deurbel? Als u niet open doet krijgt u een briefje in de bus dat u het ergens kan ophalen. Of bedoeld u dat u wel een briefje krijgt, maar geen bezorger hebt gezien? Het komt voor bij bepaalde zendingen dat het direct naar een depot gestuurd wordt waar het afgehaald moet worden en waarvoor getekend moet worden. Met name bestellingen uit China.

En klagen als ontvanger heeft geen nut. U bent geen partij voor DHL. U moet klagen bij de verzender. Deze heeft immers beloofd het thuis te bezorgen en deze verzaakt het. 

Maar het allerbeste is om zelf uw inkopen te gaan doen. Heeft u ook geen last meer van bezorgers.

marcvandenakker
door marcvandenakker - Jan 24, 2019 om 14:55
12 Antwoorden / 1 Vragen
0

DHL is gewoon een bedrijf wat lak heeft aan de klanten. Van alles raakt daar zoek, er wordt met uw goederen gegooid of het een hooibaal is, kortom geen zaken mee doen.

ne
door neodutchio Jan 24, 2019 om 15:42
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Vandaar dat er nog steeds een hoop mensen voor/bij DHL werken en er nog steeds klanten komen. Kunt u 1 transporteur opnoemen waar geen klachten over zijn te vinden?

En lak aan de klanten? Als u doelt op de ontvangende partij, die is geen klant. De verzendende partij kan een claim indienen.

edrick3
door edrick3 - Jan 24, 2019 om 15:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

En wat is nu je VRAAG?
Dit is geen klachtensite.
Daarvoor moet/kun je naar bv. www.klachtenkompas.nl

aurora1
door aurora1 - Jan 24, 2019 om 16:01
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Dank voor deze schreeuwerige mededeling.
Ik kan u een klein geheimpje verklappen: hier worden geen klachten behandeld. 
Voortaan maar naar een stenen winkel gaan dan heeft u ook niet meer zulke grote problemen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 24, 2019 om 16:10
16867 Antwoorden / 202 Vragen
0

De enige manier om te voorkomen dat u klachten heeft m.b.t. bezorging en u bestelt toch on-line, laat het dan bezorgen bij een afhaalpunt bij u in de omgeving.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kl
kl.beens - May 2, 2024 om 11:57
Winkels & webshops

Hoe kan ik On that ass bereiken?

Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer

ha
hansenmarja - May 1, 2024 om 16:24
Huishouden & energie
Klacht online bij fysieke winkel

Klacht online bij fysieke winkel

Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik ... Lees meer

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer