DHL Slechte bezorger!!!
Wat bedoeld u met bellen? Ze drukken toch op de deurbel? Als u niet open doet krijgt u een briefje in de bus dat u het ergens kan ophalen. Of bedoeld u dat u wel een briefje krijgt, maar geen bezorger hebt gezien? Het komt voor bij bepaalde zendingen dat het direct naar een depot gestuurd wordt waar het afgehaald moet worden en waarvoor getekend moet worden. Met name bestellingen uit China.
En klagen als ontvanger heeft geen nut. U bent geen partij voor DHL. U moet klagen bij de verzender. Deze heeft immers beloofd het thuis te bezorgen en deze verzaakt het.
Maar het allerbeste is om zelf uw inkopen te gaan doen. Heeft u ook geen last meer van bezorgers.
DHL is gewoon een bedrijf wat lak heeft aan de klanten. Van alles raakt daar zoek, er wordt met uw goederen gegooid of het een hooibaal is, kortom geen zaken mee doen.
Vandaar dat er nog steeds een hoop mensen voor/bij DHL werken en er nog steeds klanten komen. Kunt u 1 transporteur opnoemen waar geen klachten over zijn te vinden?
En lak aan de klanten? Als u doelt op de ontvangende partij, die is geen klant. De verzendende partij kan een claim indienen.
En wat is nu je VRAAG?
Dit is geen klachtensite.
Daarvoor moet/kun je naar bv. www.klachtenkompas.nl
Dank voor deze schreeuwerige mededeling.
Ik kan u een klein geheimpje verklappen: hier worden geen klachten behandeld.
Voortaan maar naar een stenen winkel gaan dan heeft u ook niet meer zulke grote problemen.
De enige manier om te voorkomen dat u klachten heeft m.b.t. bezorging en u bestelt toch on-line, laat het dan bezorgen bij een afhaalpunt bij u in de omgeving.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoe kan ik On that ass bereiken?
Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer
Klacht online bij fysieke winkel
Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik
...
Lees meer
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer