vlo
door vlo Jan 24, 2019 om 12:52
Winkels & webshops

DHL Slechte bezorger!!!

Beste,

Al 2 keer wordt mijn pakket door DHL niet peersoonlijk afgeleverd!

Er wordt een briefje in de in de brievenbus gedaan met de melding dat wij niet thuis waren!!!

Dus ze zijn er al en dan niet effe bellen !!???

Tot 2 maal toe hebben zitten wachten op deze manier!

Ook wordt het niet meer de 2 keer aangeboden en dan moeten we her zelf maar ophalen servicepunt!

Beide keren heb ik een klacht ingediend maar daar wordt er noncelant  op gereageerd

met als antwoord > dat ze het intern gaan uitzoeken !

Deze wijze is behoorlijk irritant! Liefst zou ik ze niet meer als bezorger zien!!

1075 7 Rapporteer

ce
door celshiemi - Jan 24, 2019 om 12:56
2 Antwoorden / 1 Vragen

niet alleen DHL. ik heb al 14 klachten gebeld aan TPG. ik ben altijd thuis. maar woon op 3e etage en das erg moeilijk en vermoeiend voor bezorger om naar toe te lopen

tijger1
door tijger1 - Jan 24, 2019 om 12:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat is toch simpel? Gaat u voortaan gewoon naar de winkel.

ne
door neodutchio - Jan 24, 2019 om 14:12
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Wat bedoeld u met bellen? Ze drukken toch op de deurbel? Als u niet open doet krijgt u een briefje in de bus dat u het ergens kan ophalen. Of bedoeld u dat u wel een briefje krijgt, maar geen bezorger hebt gezien? Het komt voor bij bepaalde zendingen dat het direct naar een depot gestuurd wordt waar het afgehaald moet worden en waarvoor getekend moet worden. Met name bestellingen uit China.

En klagen als ontvanger heeft geen nut. U bent geen partij voor DHL. U moet klagen bij de verzender. Deze heeft immers beloofd het thuis te bezorgen en deze verzaakt het.

Maar het allerbeste is om zelf uw inkopen te gaan doen. Heeft u ook geen last meer van bezorgers.

marcvandenakker
door marcvandenakker - Jan 24, 2019 om 14:55
12 Antwoorden / 1 Vragen

DHL is gewoon een bedrijf wat lak heeft aan de klanten. Van alles raakt daar zoek, er wordt met uw goederen gegooid of het een hooibaal is, kortom geen zaken mee doen.

ne
door neodutchio Jan 24, 2019 om 15:42
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Vandaar dat er nog steeds een hoop mensen voor/bij DHL werken en er nog steeds klanten komen. Kunt u 1 transporteur opnoemen waar geen klachten over zijn te vinden?

En lak aan de klanten? Als u doelt op de ontvangende partij, die is geen klant. De verzendende partij kan een claim indienen.

edrick3
door edrick3 - Jan 24, 2019 om 15:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En wat is nu je VRAAG?
Dit is geen klachtensite.
Daarvoor moet/kun je naar bv. www.klachtenkompas.nl

aurora1
door aurora1 - Jan 24, 2019 om 16:01
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dank voor deze schreeuwerige mededeling.
Ik kan u een klein geheimpje verklappen: hier worden geen klachten behandeld.
Voortaan maar naar een stenen winkel gaan dan heeft u ook niet meer zulke grote problemen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 24, 2019 om 16:10
16867 Antwoorden / 202 Vragen

De enige manier om te voorkomen dat u klachten heeft m.b.t. bezorging en u bestelt toch on-line, laat het dan bezorgen bij een afhaalpunt bij u in de omgeving.