po
door poudenes Feb 1, 2018 om 12:36
Winkels & webshops

DHL Slechte bezorging

Beste Allen,

En beste KASSA, want ik ben van mening dat er eens aandacht aan gegeven moet worden.

Op 31 januari 2018 zouden er 2 pakketten afgeleverd worden tussen 11:00 - 15:00 uur. Ik die dag vrij genomen, want je kan niet anders. Hele dag zitten wachten maar geen DHL. In de avond maar eens gekeken wat de status is en tot mijn verbazing staat er: Ontvanger niet thuis.

Vandaag 1 februari 2018 contact opgenomen met DHL en een klantenservice Mederwerker (KSM) kwam met allemaal verhalen om deze fout recht te trekken. Ik ben hier in zijn geheel niet mee akkoord gegaan en heb vriendelijk verzocht mij door te verbinden met een SuperVisor zodat deze KSM gewoon zijn werk kon vervolgen. Maar zo werkte dat niet bij DHL. Ik moest het met zijn uitleg doen. Daarna vriendelijk doch dringend verzocht doorverbonden te worden. Na 7 minuten in de wacht kwam deze KSM bij me terug en gaf aan dat ik niet doorverbonden zou worden. Het was zoals het was. Er zou een fout zijn gemaakt bij sorteer centrum want ze hadden hem anders moeten uitscannen met rede ipv "Ontvanger niet thuis". En men kreeg op klantenservice afdeling wel meer van deze klachten.

Ik heb de KSM daarop bedankt voor zijn geduld en antwoorden, maar dat ik er niet mee akkoord ga omdat ze dus blijkbaar meer klachten krijgen hierover. Heb aangegeven dat DHL dan eens goed moet gaan bekijken waar het fout gaat, want als er veel klachten binnen komen dan zou je er als internationaal bedrijf toch echt wel wat mee moeten gaan doen.

Nu is mijn vraag: graag duidelijk verhaal plaatsen hoe jou ervaring is met DHL, wat je hebt ondernomen, hoe eventuele afhandeling van medewerkers is gegaan.

Want met deze informatie zou KASSA wellicht er een zaak van maken en DHL eens aan de tand voelen op de manier van haar werken.

5116 8 Rapporteer

hansje klein
door hansje klein - Feb 1, 2018 om 12:47
3037 Antwoorden / 62 Vragen

U bent hier nieuw ...

en u heeft klaarblijkelijk nog nooit eerder en ook nergens anders de problemen met de pakketdiensten gelezen?

MIJN tip-1: Voeg uw klacht op de betreffende klachtensides toe zodat DHL benaderd kan worden

zoals Klachtenkompas.nl

of Klacht.nl

MIJN tip-2: Mijn DHL-pakket was onlangs vijf dagen onvindbaar via Track&Tracy en ik heb mijn klacht niet eens meer aan de lange rij klachten toegevoegd, maar de verzender per email en ervaringsbericht aanbevolen deze pakketdienst niet meer te contracteren.

Stuur deze DHL-Award ook gelijk maar mee: slechtste service bij DHL

edrick3
door edrick3 - Feb 1, 2018 om 12:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Aansluiten ......

Zet je klacht op bv. www.klachtenkompas.nl

twannie62
door twannie62 - Feb 1, 2018 om 12:56
1 Antwoorden / 1 Vragen

Heb ik ook een aantal keren meegemaakt.

ne
door neodutchio - Feb 1, 2018 om 13:10
5152 Antwoorden / 12 Vragen

U bent ontvanger en geen opdrachtgever. U hebt dus niets te maken met DHL. U hebt een afspraak met de verkoper en deze zal de afspraken na moeten komen.

Wat heeft u van verhalen van anderen? Er worden per dag miljoenen pakjes bezorgd door verschillende bedrijven. Net zo goed dat er bij u wel eens iets fout gaat, gaat dat ook bij anderen.

tijger1
door tijger1 - Feb 1, 2018 om 13:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Heb totaal geen klachten over wat voor bezorgdienst dan ook. Uiteraard wordt u niet doorverbonden met de supervisor, die heeft wel wat beters te doen.

En als u iets aan Kassa wilt voorleggen, moet u contact opnemen met Kassa, dit is het forum.

Overigens is dit ook geen klachtensite.

aurora1
door aurora1 - Feb 1, 2018 om 14:38
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik heb dat nog nooit meegemaakt, bij geen enkele bezorgdienst, integendeel zelfs, dus heb ik ook geen verhaaltjes te vertellen.
Bovendien is dit forum voor vragen en niet om enquêtes te houden, niet voor klachten deponeren, ook niet minutieus vermelde, verhalenbundels maken enz. En dat n.b. omdat bij u een keer iets fout gaat met een bestelling? Dat daarvoor een bedrijf "aan de tand gevoeld moet worden", een uitzending aan gewijd moet worden? Maakt u nooit fouten? Moet u misschien af en toe eens aan de tand gevoeld worden daarvoor?
Als u vragen voor de redactie heeft zou ik even naar beneden scrollen.

wildrat
door wildrat - Feb 4, 2018 om 20:29
15 Antwoorden / 6 Vragen

Ligt vaak aan de bezorger, pas werd aangebeld door Postnl pakje van Atos medical na 60 min. nog niks , blijkt de bezorger gemakshalve '' op de 1e verdieping afgeleverd te hebben zonder papier in brievenbus achter te laten. Gelukkig kwam buurvrouw het zo-middag zelf langsbrengen. Regen en kou en zaterdag 18.45 wat natuurlijk geen excuus is. Door vele internet bestellingen en bezorger betalen per pakje werken DHL en Postnl met slechte betaling dit gedrag zelf in de hand.