ma
door mark van atteveld Sep 22, 2017 om 11:13
Winkels & webshops
Facebook reageert niet op de door hen gevraagde identiteits gegevens

Facebook reageert niet op de door hen gevraagde identiteits gegevens

Om te kunnen inloggen op mijn bedrijfspagina vroeg facebook mij om mijn identiteit te mogen controleren. Ik stuurde ze dus een scan van mijn paspport plus electriciteitsrekening. Vervolgens krijg ik allen een standaardmail terug waarin wordt gezegd dat er iets niet klopt. Wat dan? Al mijn gegevens kloppen wel degelijk! Ik heb al het mogelijke geprobeerd facebook te bereiken maar krijg alleen algemene standaard antwoorden terug die mijn probleem niet kunnen verhelpen. 

Ik ben hier al 2 weken dagelijks mee bezig. Niks werkt?

1715 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Sep 22, 2017 om 11:17
11553 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Mark Atteveld , 

Dit is een consumentenforum , u kunt uw vraag stellen op het ondernemersforum , klik op de rode regel .

https://www.higherlevel.nl

Cookies
door Cookies - Sep 22, 2017 om 11:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Dit forum is voor consumenten. Bedrijven kunnen terecht op https://www.higherlevel.nl 

Edit: redactie om slotje gevraagd als hun koffiepauze voorbij is.

Po
door Pontiac - Sep 22, 2017 om 18:49
131 Antwoorden / 5 Vragen
0

gewoon dom doorgaan .

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 22, 2017 om 19:37
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Lekker "bedrijf" dat facebook, hun betalende klanten wegjagen. U heeft overigens wel uw volledige contactgegevens op de site staan (gokje) waarom denkt u dat facebook dat niet doet? En wat kun je beter doen met bedrijven die blijkbaar iets te verbergen hebben?
 
 
@Carola, denk dat de vrijmibo deze week extra vroeg begonnen is gelijk na de koffie door met iets sterkers.

Cookies
door Cookies Sep 22, 2017 om 19:42
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Lijkt er op dat je gelijk hebt (laatste zin).

Gerry1969
door Gerry1969 - Sep 22, 2017 om 22:08
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Misschien hadden ze bij Facebook niet op een Franstalige rekening gerekend.

Redacteur
door Redacteur - Sep 27, 2017 om 17:15
1065 Antwoorden / 62 Vragen
0

Omdat dit een ondernemersvraag betreft sluiten we het topic. Vraag & Beantwoord is primair voor consumentenkwesties.

De redactie

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

het rooie draakje
het rooie draakje - Jun 14, 2024 om 14:52
Geldzaken & recht

Aflossing lening bij Vesting Finance van NN

Onlangs hebben wij een aflosnota bij Vesting Finance opgevraagd om onze lening ( die ze ovegekocht hebben van Nationale Nederlanden ) vervroegd te kunnen aflossen.
Deze is netjes opgestuurd en door ons betaald. We hebben hier verder geen bewijs van gekregen.
Na gebeld te hebben was hun antwoord : Kijk maar op BKR... ( en daar staat hij een maand na inlossen nog steeds op "lopend")
... Lees meer

Sk
Skyrider - Jun 10, 2024 om 17:20
Auto & vervoer

Auto verzekeren bij FBTO.

Ik wil mijn nieuwe elektrische auto verzekeren bij FBTO. Krijg ik het volgende antwoord van FBTO terug. 

Op basis van je leeftijd en het vermogen van je auto kunnen we de auto niet verzekeren. 

Lees meer

mathijs_b
mathijs_b - Jun 14, 2024 om 14:47
Geldzaken & recht
Vlak voor bezorgmoment verandert PostNL het tijdstip naar 'zelf afhalen'.

Vlak voor bezorgmoment verandert PostNL het tijdstip naar 'zelf afhalen'.

Vlak voor afgesproken bezorgmoment verandert postNL van bezorgtijd 14:10-16:10 naar 'zelf afhalen' bij afhaalpunt. Bij het afhaalpunt vertelden ze dat dit héél veel gebeurt. PostNL doet er niets aan.   Mogelijk is het luceratief voor de bezorger die alles op afhaalpunt dumpt en zo dubbel zoveel pakjes kan "afhandelen".   De verzender kan er niets aan doen en voor post NL wil er n.m.m. nie ... Lees meer