ma
door mark van atteveld Sep 22, 2017 om 11:13
Winkels & webshops
Facebook reageert niet op de door hen gevraagde identiteits gegevens

Facebook reageert niet op de door hen gevraagde identiteits gegevens

Om te kunnen inloggen op mijn bedrijfspagina vroeg facebook mij om mijn identiteit te mogen controleren. Ik stuurde ze dus een scan van mijn paspport plus electriciteitsrekening. Vervolgens krijg ik allen een standaardmail terug waarin wordt gezegd dat er iets niet klopt. Wat dan? Al mijn gegevens kloppen wel degelijk! Ik heb al het mogelijke geprobeerd facebook te bereiken maar krijg alleen algemene standaard antwoorden terug die mijn probleem niet kunnen verhelpen. 

Ik ben hier al 2 weken dagelijks mee bezig. Niks werkt?

1737 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Sep 22, 2017 om 11:17
11592 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Mark Atteveld , 

Dit is een consumentenforum , u kunt uw vraag stellen op het ondernemersforum , klik op de rode regel .

https://www.higherlevel.nl

Cookies
door Cookies - Sep 22, 2017 om 11:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Dit forum is voor consumenten. Bedrijven kunnen terecht op https://www.higherlevel.nl 

Edit: redactie om slotje gevraagd als hun koffiepauze voorbij is.

Po
door Pontiac - Sep 22, 2017 om 18:49
131 Antwoorden / 5 Vragen
0

gewoon dom doorgaan .

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 22, 2017 om 19:37
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Lekker "bedrijf" dat facebook, hun betalende klanten wegjagen. U heeft overigens wel uw volledige contactgegevens op de site staan (gokje) waarom denkt u dat facebook dat niet doet? En wat kun je beter doen met bedrijven die blijkbaar iets te verbergen hebben?
 
 
@Carola, denk dat de vrijmibo deze week extra vroeg begonnen is gelijk na de koffie door met iets sterkers.

Cookies
door Cookies Sep 22, 2017 om 19:42
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Lijkt er op dat je gelijk hebt (laatste zin).

Gerry1969
door Gerry1969 - Sep 22, 2017 om 22:08
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Misschien hadden ze bij Facebook niet op een Franstalige rekening gerekend.

Redacteur
door Redacteur - Sep 27, 2017 om 17:15
1069 Antwoorden / 62 Vragen
0

Omdat dit een ondernemersvraag betreft sluiten we het topic. Vraag & Beantwoord is primair voor consumentenkwesties.

De redactie

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Au
Autotje1 - Jul 24, 2024 om 21:43
Auto & vervoer

2e hands auto kapot met grote kosten

Maand geleden auto gekocht die binnen 24 uur mankementen vertoonde.
Garage heeft hem 'gemaakt', probleem was er echter nog steeds.
Auto heeft vervolgens een week daar gestaan was helemaal uit elkaar geweest en niets aan de hand (u kan veilig rijden mevrouwtje).
Omdat het onveilig voelde naar de officiële  dealer geweest o.a differentieel kapot totale kosten 11.000,-.
Nu moet ... Lees meer

An
Anja Sportel - Jul 25, 2024 om 17:06
Garantie & verzekeringen
Dynafix

Dynafix

Hoi.
Mijn zoon heeft in januari een nieuwe Samsung telefoon gekocht. Hij heeft hem 1 keer laten vallen in het begin helaas. Er zit een klein barstje bovenin de hoek. Hij doet het hier om enorm goed!! 
Tot ongeveer 4 weken geleden wil hij niet meer opladen. Dus waarschijnlijk ligt dit aan het oplaadpunt, hebben al heel wat laders getest.
Dynafix heeft de telefoon gehaald en wij hebb ... Lees meer

ia
iaresibel - Jul 26, 2024 om 16:07
Garantie & verzekeringen

Verzekeraar wil schade kapotte waterleiding niet dekken

Goedemiddag,

Vorige week heb ik een lekkage ontdekt nadat ik waterschade aan de muur zag. Die avond heb ik direct de hoofdkraan dichtgedraaid en de volgende ochtend een loodgieter gebeld. Hij vertelde dat de lekkage in de kruipruimte zit en dat dit ook zonder twijfel vergoed zal worden door de verzekeraar. Ik heb een schadeclaim ingedient bij de verzekeraar met de melding dat de lekka ... Lees meer