ma
door mark van atteveld Sep 22, 2017 om 11:13
Winkels & webshops
Facebook reageert niet op de door hen gevraagde identiteits gegevens

Facebook reageert niet op de door hen gevraagde identiteits gegevens

Om te kunnen inloggen op mijn bedrijfspagina vroeg facebook mij om mijn identiteit te mogen controleren. Ik stuurde ze dus een scan van mijn paspport plus electriciteitsrekening. Vervolgens krijg ik allen een standaardmail terug waarin wordt gezegd dat er iets niet klopt. Wat dan? Al mijn gegevens kloppen wel degelijk! Ik heb al het mogelijke geprobeerd facebook te bereiken maar krijg alleen algemene standaard antwoorden terug die mijn probleem niet kunnen verhelpen. 

Ik ben hier al 2 weken dagelijks mee bezig. Niks werkt?

1706 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Sep 22, 2017 om 11:17
11513 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Mark Atteveld , 

Dit is een consumentenforum , u kunt uw vraag stellen op het ondernemersforum , klik op de rode regel .

https://www.higherlevel.nl

Cookies
door Cookies - Sep 22, 2017 om 11:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Dit forum is voor consumenten. Bedrijven kunnen terecht op https://www.higherlevel.nl 

Edit: redactie om slotje gevraagd als hun koffiepauze voorbij is.

Po
door Pontiac - Sep 22, 2017 om 18:49
131 Antwoorden / 5 Vragen
0

gewoon dom doorgaan .

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 22, 2017 om 19:37
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Lekker "bedrijf" dat facebook, hun betalende klanten wegjagen. U heeft overigens wel uw volledige contactgegevens op de site staan (gokje) waarom denkt u dat facebook dat niet doet? En wat kun je beter doen met bedrijven die blijkbaar iets te verbergen hebben?
 
 
@Carola, denk dat de vrijmibo deze week extra vroeg begonnen is gelijk na de koffie door met iets sterkers.

Cookies
door Cookies Sep 22, 2017 om 19:42
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Lijkt er op dat je gelijk hebt (laatste zin).

Gerry1969
door Gerry1969 - Sep 22, 2017 om 22:08
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Misschien hadden ze bij Facebook niet op een Franstalige rekening gerekend.

Redacteur
door Redacteur - Sep 27, 2017 om 17:15
1054 Antwoorden / 62 Vragen
0

Omdat dit een ondernemersvraag betreft sluiten we het topic. Vraag & Beantwoord is primair voor consumentenkwesties.

De redactie

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer