Fixit faster
Wie ook een rekening gehad bij fixit faster
ik heb gezocht naar een gebruiksaanwijzing
niet de juiste gevonden nu wel rekening van 30€
moet betalen zeggen ze
maar ik ben echt niet van plan
ik heb nergens gelezen dat 30€ kost voel me genept
wie je ook ervaring met dit nep bedrijf
wie ook niet betaald
Het staat er wel dat het 30 euro kost. Je moet ook een vinkje zetten dat je de algemene voorwaarden hebt gelezen (wat je dus NIET hebt gedaan) EN dat het 30 euro kost. Artikel 8 van de AV:
Onderaan bij de downloadbutton staat ook 'met betaalverplichting'.
Advies, betalen en voortaan beter opletten.
Moet U ook niet doen. Heb verschillende bedrijven gebeld op dit postadres in Leeuwarden. Deze mensen vertelden mij dat het een postbusfirma is. Ik zal als men dit hier toestaat een email die ik naar hen heb gestuurd plaatsen.
Mabelle,
U BENT WEL ERG GOEDKOOP BEZIG, DEZE MENSEN ZOEKEN HULP EN VRAGEN NIET NAAR WAT ZE VERKEERD HEBBEN GEDAAN.
DAT WETEN ZE INMIDDELS WEL.
U ZAL NIETS TE DOEN HEBBEN EN DENK IK ZAL WEL EEN NUTTELOOS ANTWOORD GEVEN.
P.S. CAPS LOCK AAN OMDAT U NIET ZO GOED BEGRIJPEND KAN LEZEN. ( ZIE FRAME OFFICES )
Ben er vanmiddag iets verder ingedoken.
En heb een naam gevonden, Kenzo.
Heb hem 24 uur de tijd gegeven.
Anders volledige naam en kvk uittreksel op het web.
En wat wilt u daarmee bereiken?
Persoonlijke gegevens mogen niet op deze site vermeld worden. Lees de forumregels! Iedereen kan voor een paar euro's die KvK gegevens opvragen, hebben ze jou niet voor nodig.
Mabelle, dan gooien ze me er toch af. Maar dan staat Kenzo K. Er toch met zijn gegevens op.
Als U bv zijn uittreksel aanschaft dan zou de naam van de eigenaar er op moeten staan. Maar nee dan komt er weer een BV.
Black Carbon Holding B.V.
Alle B.V.'s op dezelfde datum ingeschreven.
Stinkt dit niet? Zelfs bij KVK werd gezegd die is al jong bezig. Geboortedatum 07-01-2003. Hij werkt met de Bunq bank. Dit aangeven bij deze als meet mensen dit doen heeft Kenzo K toch een probleem
Ik kwam vanmiddag KENZO tegen bij de groenteboer en hij kocht een bloem KOOL.
Ik zeg nog tegen KENZO jij lust toch geen KOOL.
Had liever gezien dat KENZO boeren KOOL had gekocht.
Kenzo antwoordde nog het wordt weer tijd voor zuur Kool.
Onder het motto fixitfaster.
Hier zijn ook nog enkele reviews te lezen.
https://nl.trustpilot.com/review/fixitfaster.nl
Allemaal ontevreden mensen die niet hebben gelezen. Het lijkt op die opzegbrievenbureautjes ;-))
TS heeft gelezen dat er voor elk apparaat een handleiding is en ook nog eens een storing kan verhelpen maar heeft niet gekregen waar om gevraagd is.
Ik kwam vanmiddag KENZO tegen bij de groenteboer en hij kocht een bloem KOOL.
Ik zeg nog tegen KENZO jij lust toch geen KOOL.
Had liever gezien dat KENZO boeren KOOL had gekocht.
Kenzo antwoordde nog het wordt weer tijd voor zuur Kool.
Onder het motto fixitfaster.
Mabelle heeft gelijk, u heeft de voorwaarden niet gelezen, maar ook niet de tekst waar u de gegevens moest invullen.
Ik ben nu wel heel benieuwd naar het apparaat waar u de handleiding voor zocht. Ik heb al vele handleidingen gedownload, niet alleen voor oude apparaten, maar ook van zaken waarvan ik de boekjes te klein vond, maar ik heb er nog nooit voor hoeven te betalen.
Fixit bestaat sinds een paar maanden (Software Bit Solutions) en heeft een nieuw verdienmodel gevonden. Inderdaad zoals die bedrijfjes voor opzeggen van abonnementen. Ik snap werkelijk niet hoe mensen het voor elkaar krijgen om NIET te zien dat het geld kost.
Het idiote is, als ik handleiding ...... (een paar apparaten gekozen), kom ik uit bij Gebruikershandleidingen, Handleiding Kwijt, Handleidi.ng, allemaal sites waar de handleiding gratis te downloaden is, maar Fixit Faster zie ik nergens staan. Daarom vraag ik mij om wat voor een apparaat het gaat en wat heeft de TS ingetypt, maar daar zullen we waarschijnlijk nooit achterkomen.
Moet U ook niet doen. Heb verschillende bedrijven gebeld op dit postadres in Leeuwarden. Deze mensen vertelden mij dat het een postbusfirma is. Ik zal als men dit hier toestaat een email die ik naar hen heb gestuurd plaatsen.
Banaan1960
Die moeite ga ik er zeker niet allemaal voor doen en ook zeker geen telefoonkosten aan spenderen.
De consumenten moeten zelf ook maar een keer leren om verder te kijken dan hun neus lang is.
Er zijn veel meer van dergelijke (opzeg)bedrijven in de lucht en de voorwaarden zijn allemaal op hun websites te vinden, maar als de consument verzuimt die te gaan lezen (geen zin of geen interesse) dan zoeken ze het zelf maar uit.
Als een bedrijf werk moet verrichten voor iemand die daar zelf niet toe in staat is, is het logisch dat daar geld voor wordt gevraagd.
Ben nog wel steeds nieuwsgierig naar wat de TS heeft ingetypt om bij FixitFaster uit te komen, want ik kom ze niet tegen.
U noemt ze louche, dat durf ik niet te beweren, integendeel zelfs, Mabelle geeft in haar antwoord al aan dat de kosten gewoon op hun website staan aangegeven en dat je zelfs een vinkje moet plaatsen dat je de voorwaarden hebt gelezen. Het is dus een kwestie van lezen, lezen en lezen, iets dat veel mensen niet doen, maar wel achteraf klagen dat ze genept of opgelicht zijn.
Anna heeft overigens niet haar achternaam mee, maar dit is off topic.
Sira,
Tegenwoordig heb je onbeperkt bellen.
Dat de consument beter moet lezen, mee eens.
Je hebt 2 weken opzegtermijn.
De mensen krijgen pas na 2 weken een mail dat ze moeten betalen.
Ze zorgen ervoor dat email in de spam map komt, zodat de kans groot is dat de mail niet op tijd gelezen wordt.
Daarna komt de rekening.
Is dat niet louche ( had het voordat ik het opschreef op google opgezocht )
Dit is natuurlijk wel een vorm van oplichting.
Mensen krijgen bv een beschrijving van een produkt welke ze niet gevraagd hebben.
Hebben dan €30 betaald maar krijgen geen €30 terug.
Als de mensen "pas" na 2 weken een factuur krijgen, kan dat wel kloppen, want je hebt een opzegtermijn van 2 weken.
Dat de mail in de spammap terechtkomt is geen excuus. In feite kunnen daar veel meer facturen van allerlei bedrijven in zitten. Dat excuus zul je bij een rechter ook niet kunnen gebruiken als je een factuur niet hebt betaald of iets belangrijks hebt gemist. Mensen moeten eens leren dat ze regelmatig de spammap controleren.
Er zijn zo ontzettend veel sites waar je gratis handleidingen kunt downloaden en je hoeft er niets voor in te vullen, maar nee, men kiest voor Fix It Faster. Er moet toch al een belletje gaan rinkelen als je je gegevens moet gaan invullen.
Kijk nog eens goed naar hetgeen Mabelle bij haar antwoord heeft geplaatst, daar staat geen woord Chinees tussen.
Ik bevestig dat ik de algemene voorwaarden en de privacyverklaring heb gelezen en accepteer ze. Ik ga akkoord dat Fix It Faster
een account voor mij aanmaakt en erken dat deze dienstverlening mij €30 kost, waarvoor een factuur over 15 dagen naar mijn e-
mailadres wordt gestuurd.
Ik kwam vanmiddag KENZO tegen bij de groenteboer en hij kocht een bloem KOOL.
Ik zeg nog tegen KENZO jij lust toch geen KOOL.
Had liever gezien dat KENZO boeren KOOL had gekocht.
Kenzo antwoordde nog het wordt weer tijd voor zuur Kool.
Maar als je een willekeurig mail adres neemt waar verder niets aanhangt, hoe gaan ze je dan laten betalen? Ik heet bv Henk de Vries.
Moet U ook niet doen. Heb verschillende bedrijven gebeld op dit postadres in Leeuwarden. Deze mensen vertelden mij dat het een postbusfirma is. Ik zal als men dit hier toestaat een email die ik naar hen heb gestuurd plaatsen.
"Schreeuwen om je moeder", wat ben jij voor rare snijboon?
Bij de kvk kan je een uittreksel kopen.
Dan kunnen dingen ineens heel simpel worden
Je zou dan wel eens om je moeder kunnen gaan schreeuwen.
P.S. MISSCHIEN IS HENK DE ACHTSTE SLIMMER VAN GEEST.
Nog steeds géén idee waar je op doelt of waarom dat onder mij om reactie staat.
Blijft de suggestie dat iemand om zijn moeder zou gaan schreeuwen van een Tokkie-gehalte dat je hier niet vaak tegenkomt.
Er moeten meer mensen meeleven met slachtoffers van dit soort zaken. Dan dient er niet steeds gezegd worden : je hebt niet goed gelezen.
Ja dat weten ze wel.
Je mag protesteren in dit land.
Zie UVA.
Een leuk feestje bij die man voor de deur vieren.
Misschien Tokkie gehalte?
Ja, maar wat is Kenzo K dan voor figuur?
Deze man heeft veel B.V."s op zijn naam staan.
Dat zelfs de KVK het vreemd vindt.
De man is op 7 januari 2013 geboren en is nu al zo rot.
Maar als U net zo denkt als Kenzo K heb ik toch mijn bedenkingen over U.
Ik kwam vanmiddag KENZO tegen bij de groenteboer en hij kocht een bloem KOOL.
Ik zeg nog tegen KENZO jij lust toch geen KOOL.
Had liever gezien dat KENZO boeren KOOL had gekocht.
Kenzo antwoordde nog het wordt weer tijd voor zuur Kool.
Heb dit probleem al beschreven, het gaat over fixitfaster
Wat bedoel je met 'heb dit probleem al beschreven'? Ben jij dan dezelfde als topicstarter Martst?
Allemaal Frame Offices bellen.
Ik kwam vanmiddag KENZO tegen bij de groenteboer en hij kocht een bloem KOOL.
Ik zeg nog tegen KENZO jij lust toch geen KOOL.
Had liever gezien dat KENZO boeren KOOL had gekocht.
Kenzo antwoordde nog het wordt weer tijd voor zuur Kool.
Onder het motto fixitfaster.
Ik heb ook een rekening gehad van 30€, en ik weet zeker dat ik geen account heb aangemaakt en dan dreigen,
Ik ga echt niet betalen en als ze bezig blijven dangaik ermee naar de politie en dan geef ik ze aan voor oplichting
Dus je hebt NIET die je voornaam-achternaam-emailadres ingevuld? Zie afbeelding bovenaan?
Wat ik lees is dat fix it faster een handleiding toe kan sturen waarin staat dat er een eventuele storing verholpen kan worden maar u hebt niet gekregen waar u om vroeg.
Ben benieuwd wat de politie die u gaat bezoeken ervan vindt
Het account maakt fix it faster aan met uw toestemming.
Hoe zouden ze aan uw gegevens moeten komen als u geen account hebt aangemaakt?
Een mogelijk onterechte vordering zult u via de civiele kantonrechter moeten afhandelen. De politie heeft hier geen rol in.
Weet u waarom u die rekening heeft gekregen........gewoon omdat u niet verder heeft gekeken op de pagina. Dat u geen account heeft aangemaakt is niet van belang, u heeft op de e.o.a. wijze gebruik gemaakt van hun dienst en daarbij heeft u toch echt wel gegevens ingevuld. Want de tijd dat men gegevens uit een telefoonboek halen is al heel lang voorbij. Sterkte bij de politie die ook zullen melden dat er betaald moet worden.
Is fixitfaster.nl a scam? Our low trust score leans toward "yes." Our in-depth review is based on 53 powerful factors we aggregated to expose high-risk activity and see if fixitfaster.nl is a scam. Let's look at it and its LOCAL SERVICES industry. You'll also learn how to detect and block scam websites and what you can do if you already lost your money.
Wij zijn een bedrijf en hebben recent een e-mail ontvangen met het verzoek om een bedrag van €30 te voldoen. Het blijkt dat dit bedrag zou voortvloeien uit het niet lezen van de kleine lettertjes in een overeenkomst of aanbieding. Graag willen wij hierover het volgende opmerken:
-
Wij hebben nooit gebruikgemaakt van de betreffende website of diens diensten. Het zou gaan om een handleiding van een product of dienst die wij niet in ons bezit hebben, noch gebruiken.
-
Na ontvangst van deze e-mail hebben wij direct contact opgenomen om aan te geven dat wij niet akkoord gaan met deze gang van zaken en hebben verzocht om al onze gegevens onmiddellijk uit hun systeem te verwijderen. Tevens hebben wij duidelijk gemaakt dat wij geen verdere diensten van hen wensen te ontvangen.
-
Het antwoord dat wij hebben ontvangen, was dat wij binnen 14 dagen een annulering hadden moeten doorvoeren. Dit was echter onmogelijk, aangezien wij tot dat moment niet op de hoogte waren van enige overeenkomst of verplichting.
de wijze waarop deze kosten en verplichtingen kenbaar zijn gemaakt, pas na meerdere dagen of weken, ons onredelijk voorkomt.
Wij willen hierbij iedereen waarschuwen voor dit bedrijf en de praktijken die zij hanteren. Het lijkt erop dat er meerdere meldingen zijn van soortgelijke gevallen, aangezien er geen rechtsgrond bestaat waarop dit bedrijf aanspraak kan maken op deze betalingen. Deze werkwijze lijkt gericht op het op een slinkse manier proberen te verleiden tot het betalen van kleine bedragen, wat naar onze mening valt onder uitlokking.
En niemand van het bedrijf heeft (al dan niet per ongeluk) iets besteld? Nagevraagd bij alle medewerkers? Hoe komt fixit aan jullie gegevens?
Dan bestrijdt je de factuur toch gewoon. Iedereen kan wel zeggen dat je wat moet betalen. Laat ze maar bewijzen dat er een overeenkomst is met je bedrijf.
Moet U ook niet doen. Heb verschillende bedrijven gebeld op dit postadres in Leeuwarden. Deze mensen vertelden mij dat het een postbusfirma is. Ik zal als men dit hier toestaat een email die ik naar hen heb gestuurd plaatsen.
Ik kwam vanmiddag KENZO tegen bij de groenteboer en hij kocht een bloem KOOL.
Ik zeg nog tegen KENZO jij lust toch geen KOOL.
Had liever gezien dat KENZO boeren KOOL had gekocht.
Kenzo antwoordde nog het wordt weer tijd voor zuur Kool.
Onder het motto fixitfaster.
Beste Kassa
25 augustus wilde ik een Nederlandse beschrijving voor m'n stoompan,via Google kwam ik bij fixitfaster..
Ik moest wat gegevens invullen,maar de beschrijving niet gevonden
Tot m'n verbazing kreeg ik deze week een rekening van hun 30 euro en erbij nog 20 boete? Dus 50 euro
Ik begrijp nu dat ze nadat je je gegevens heb ingevuld,het 30 euro kost,zonder dat ik iets heb ontvangen,ook de rekening die eerst kwam niet gezien waarschijnlijk in de spambox,maar ook daar niet gevonden?
Ik vind dat je voor je je gegevens geeft moet kunnen zien dat dat dan 30 euro kosten..
Ik voel me zeer misleid.
Ook las ik alle reviews en die zijn niet mis,alle misleiden mensen,geen telefoonnummer te bekennen van hun..
Voel me echt opgelicht,misleid en bedrogen.
En zou het geweldig vinden als jullie dit kunnen uitzoeken,en de oplichters kunnen ontmaskeren.
Vriendelijke groet Monique
Moet U ook niet doen. Heb verschillende bedrijven gebeld op dit postadres in Leeuwarden. Deze mensen vertelden mij dat het een postbusfirma is. Ik zal als men dit hier toestaat een email die ik naar hen heb gestuurd plaatsen.
Ik kwam vanmiddag KENZO tegen bij de groenteboer en hij kocht een bloem KOOL.
Ik zeg nog tegen KENZO jij lust toch geen KOOL.
Had liever gezien dat KENZO boeren KOOL had gekocht.
Kenzo antwoordde nog het wordt weer tijd voor zuur Kool.
Onder het motto fixitfaster.
Ja ook misleid!!
Ze mogen dat toch niet doen ,zonder dat het duidelijk is wat het kost??
Voel me echt opgelicht,heb er ook nog n boete bij van 20 euro!!
Niet eens beschrijving ontvangen van m'n vraag.
HET MOET ER DUIDELIJK STAAN
DAT HET GELD KOST..
volgens de reviews zijn veel mensen misleid.
Triest!!!
Ik ga nog naar de rechtswinkel,want ook ik wil t niet betalen.
Beetje oplichters spekken. Echt niet
Dus hopelijk wordt er eens grondig naar gekeken,en de reviews gelezen,dit kan toch niet zomaar?
Er staat gewoon dat je moet betalen. Je moet dat zelfs aanvinken. Maar als je blind alles aanvinkt zonder te lezen wat je doet moet je achteraf niet gaan klagen. Zet je ook zomaar overal je handtekening onder?
Moet U ook niet doen. Heb verschillende bedrijven gebeld op dit postadres in Leeuwarden. Deze mensen vertelden mij dat het een postbusfirma is. Ik zal als men dit hier toestaat een email die ik naar hen heb gestuurd plaatsen.
Ik kwam vanmiddag KENZO tegen bij de groenteboer en hij kocht een bloem KOOL.
Ik zeg nog tegen KENZO jij lust toch geen KOOL.
Had liever gezien dat KENZO boeren KOOL had gekocht.
Kenzo antwoordde nog het wordt weer tijd voor zuur Kool.
Onder het motto fixitfaster.
Ondanks het feit dat je zelf niet goed hebt gelezen: betaal deze bedriegers NIET. Ze hebben zich een tijdje gedeisd gehouden, tot de ophef over dit soort firma's is gaan liggen, maar nu overspoelen ze opnieuw social media ermee. Op facebook is momenteel elke 3e commercial van 1808. Het zijn smeerlappen. Ja, je moet zelf uitkijken, maar hier is sprake van oneerlijke handelspraktijken, en deze ratten komen weer uit de modder naar boven.
Als ik dit op facebook zet, zetten ze mijn account op non-actief. Hier op deze site kunnen ze er niets mee. Dit soort misbruik moet onmiddellijk stoppen.
Moet U ook niet doen. Heb verschillende bedrijven gebeld op dit postadres in Leeuwarden. Deze mensen vertelden mij dat het een postbusfirma is. Ik zal als men dit hier toestaat een email die ik naar hen heb gestuurd plaatsen.
Ik kwam vanmiddag KENZO tegen bij de groenteboer en hij kocht een bloem KOOL.
Ik zeg nog tegen KENZO jij lust toch geen KOOL.
Had liever gezien dat KENZO boeren KOOL had gekocht.
Kenzo antwoordde nog het wordt weer tijd voor zuur Kool.
Onder het motto fixitfaster.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schoenen met onbruikbare veters
Ik heb 3 maanden geleden bij de Makro dure Ecco-schoenen gekocht met elastische veters. Nu zijn deze veters kapot gegaan, maar nergens zijn vervangende veters te koop.
Ecco.nl zegt dat ik bij een Ecco verkooppunt moet zijn, maar die kaatst de bal terug: de schoenen zijn niet bij ons gekocht, dus geen garantie.
De Makro zegt: wij verkopen geen veters en de veters tonen verbuikssporen, dus
...
Lees meer
Babymelk en waterontharder.
Is het veilig om babymelk te maken met onthard water, dmv een waterontharder? Lees meer
Extra kosten mondhygiënist
Mijn dochter is net 18 jaar en alleen naar de mondhygiënist gegaan. Los van het reinigen is er opeens een preventie consult erbij in rekening gebracht van meer dan 47 euro. Mijn dochter zei dat ze alleen wat uitleg kreeg over poetsen. Mag een mondhygiënist zomaar extra kosten declareren zonder vooraf toestemming te vragen? Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer