Ma
door Martst Sep 11, 2024 om 20:19
Winkels & webshops

Fixit faster

Wie ook een rekening gehad bij fixit faster
ik heb gezocht naar een gebruiksaanwijzing
niet de juiste gevonden nu wel rekening van 30€
moet betalen zeggen ze
maar ik ben echt niet van plan
ik heb nergens gelezen dat 30€ kost voel me genept
wie je ook ervaring met dit nep bedrijf
wie ook niet betaald

7857 20 Rapporteer
Mabelle
door Mabelle - Sep 11, 2024 om 20:36
639 Antwoorden / 1 Vragen

Het staat er wel dat het 30 euro kost. Je moet ook een vinkje zetten dat je de algemene voorwaarden hebt gelezen (wat je dus NIET hebt gedaan) EN dat het 30 euro kost. Artikel 8 van de AV:

Artikel 8 – Betaling
8.1 – De consument is te allen tijde verplicht om de bedragen die verschuldigd zijn voor de afgenomen dienst te betalen.

Onderaan bij de downloadbutton staat ook 'met betaalverplichting'.

Klik op de afbeelding voor vergroting.

Advies, betalen en voortaan beter opletten.

Ba
door Banaan1960 Oct 19, 2024 om 14:40
3 Antwoorden / Vragen

Moet U ook niet doen. Heb verschillende bedrijven gebeld op dit postadres in Leeuwarden. Deze mensen vertelden mij dat het een postbusfirma is. Ik zal als men dit hier toestaat een email die ik naar hen heb gestuurd plaatsen.

Beste Anna Snol,

Van middag even een half uurtje verdiept in FixitFaster.
Een paar bedrijven gebeld op uw postadres.
Niemand kent U en er werd vermeld dat er veel postbus bedrijven zitten.
Van sommige heb ik een telefoonnummer gekregen ( 058-8796000 ), Frame Offices Leeuwarden. ( Beheerder van uw postadres )
Deze gecontacteerd en gezegd dat daar een louche firma zich schuil houdt namelijk Fixitfaster.
Mijn verhaal verteld wat netjes werd aangehoord, terwijl ik geen net begin verhaal had.

Frame Offices zou Uw naam op google zoeken + radar en kassa.
Ze geven op dit moment uw gegevens niet, maar ja voor geld kan alles.
Als het goed is zouden ze U mailen met betrekking van uw louche activiteiten.

Na het weekend even bij kassa en radar accountje aanmaken en het telefoonnummer van Frame Offices erbij zetten.
Zodat er meer mensen gaan bellen naar Frame Offices.

Ik weet wel dat het uw activiteiten niet zal stoppen maar er is een begin.
Weet wel dat ik vroeg of laat een huisadres vind / krijg.
Dan ga je schreeuwen om je moeder.

met vriendelijke groet,

Ba
door Banaan1960 Oct 19, 2024 om 19:57
3 Antwoorden / Vragen

Mabelle,

U BENT WEL ERG GOEDKOOP BEZIG, DEZE MENSEN ZOEKEN HULP EN VRAGEN NIET NAAR WAT ZE VERKEERD HEBBEN GEDAAN.
DAT WETEN ZE INMIDDELS WEL.
U ZAL NIETS TE DOEN HEBBEN EN DENK IK ZAL WEL EEN NUTTELOOS ANTWOORD GEVEN.

P.S.  CAPS LOCK AAN OMDAT U NIET ZO GOED BEGRIJPEND KAN LEZEN. ( ZIE FRAME OFFICES )

Ba
door Banaan1960 Oct 22, 2024 om 16:21
3 Antwoorden / Vragen

Ben er vanmiddag iets verder ingedoken.
En heb een naam gevonden, Kenzo.
Heb hem 24 uur de tijd gegeven.
Anders volledige naam en kvk uittreksel op het web.

ne
door neodutchio Oct 22, 2024 om 16:30
5260 Antwoorden / 12 Vragen

En wat wilt u daarmee bereiken?

Mabelle
door Mabelle Oct 22, 2024 om 20:44
639 Antwoorden / 1 Vragen

Persoonlijke gegevens mogen niet op deze site vermeld worden. Lees de forumregels! Iedereen kan voor een paar euro's die KvK gegevens opvragen, hebben ze jou niet voor nodig.

Ba
door Banaan1960 Oct 22, 2024 om 21:54
3 Antwoorden / Vragen

Mabelle, dan gooien ze me er toch af. Maar dan staat Kenzo K. Er toch met zijn gegevens op.

Als U bv zijn uittreksel aanschaft dan zou de naam van de eigenaar er op moeten staan. Maar nee dan komt er weer een BV.
Black Carbon Holding B.V.

Alle B.V.'s op dezelfde datum ingeschreven.

Stinkt dit niet? Zelfs bij KVK werd gezegd die is al jong bezig. Geboortedatum 07-01-2003. Hij werkt met de Bunq bank. Dit aangeven bij deze als meet mensen dit doen heeft Kenzo K toch een probleem

Ba
door Banaan1960 Oct 23, 2024 om 17:32
3 Antwoorden / Vragen

Ik kwam vanmiddag KENZO tegen bij de groenteboer en hij kocht een bloem KOOL.
Ik zeg nog tegen KENZO jij lust toch geen KOOL.
Had liever gezien dat KENZO boeren KOOL had gekocht.
Kenzo antwoordde nog het wordt weer tijd voor zuur Kool.
Onder het motto fixitfaster.

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 11, 2024 om 20:59
7384 Antwoorden / 3 Vragen
sira
door sira Sep 11, 2024 om 21:04
2566 Antwoorden / 24 Vragen

Allemaal ontevreden mensen die niet hebben gelezen. Het lijkt op die opzegbrievenbureautjes ;-))

sjjoppy
door sjjoppy Sep 12, 2024 om 10:36
7384 Antwoorden / 3 Vragen

TS heeft gelezen dat er voor elk apparaat een handleiding is en ook nog  eens een storing kan verhelpen maar heeft niet gekregen waar om gevraagd is.

Ba
door Banaan1960 Oct 23, 2024 om 17:31
3 Antwoorden / Vragen

Ik kwam vanmiddag KENZO tegen bij de groenteboer en hij kocht een bloem KOOL.
Ik zeg nog tegen KENZO jij lust toch geen KOOL.
Had liever gezien dat KENZO boeren KOOL had gekocht.
Kenzo antwoordde nog het wordt weer tijd voor zuur Kool.
Onder het motto fixitfaster.

sira
door sira - Sep 11, 2024 om 21:01
2566 Antwoorden / 24 Vragen

Mabelle heeft gelijk, u heeft de voorwaarden niet gelezen, maar ook niet de tekst waar u de gegevens moest invullen.

Ik ben nu wel heel benieuwd naar het apparaat waar u de handleiding voor zocht. Ik heb al vele handleidingen gedownload, niet alleen voor oude apparaten, maar ook van zaken waarvan ik de boekjes te klein vond, maar ik heb er nog nooit voor hoeven te betalen.

Mabelle
door Mabelle Sep 12, 2024 om 07:05
639 Antwoorden / 1 Vragen

Fixit bestaat sinds een paar maanden (Software Bit Solutions) en heeft een nieuw verdienmodel gevonden. Inderdaad zoals die bedrijfjes voor opzeggen van abonnementen. Ik snap werkelijk niet hoe mensen het voor elkaar krijgen om NIET te zien dat het geld kost.

sira
door sira Sep 12, 2024 om 09:27
2566 Antwoorden / 24 Vragen

Het idiote is, als ik handleiding ...... (een paar apparaten gekozen), kom ik uit bij Gebruikershandleidingen, Handleiding Kwijt, Handleidi.ng, allemaal sites waar de handleiding gratis te downloaden is, maar Fixit Faster zie ik nergens staan. Daarom vraag ik mij om wat voor een apparaat het gaat en wat heeft de TS ingetypt, maar daar zullen we waarschijnlijk nooit achterkomen.

Ba
door Banaan1960 Oct 19, 2024 om 14:39
3 Antwoorden / Vragen

Moet U ook niet doen. Heb verschillende bedrijven gebeld op dit postadres in Leeuwarden. Deze mensen vertelden mij dat het een postbusfirma is. Ik zal als men dit hier toestaat een email die ik naar hen heb gestuurd plaatsen.

Beste Anna Snol,

Van middag even een half uurtje verdiept in FixitFaster.
Een paar bedrijven gebeld op uw postadres.
Niemand kent U en er werd vermeld dat er veel postbus bedrijven zitten.
Van sommige heb ik een telefoonnummer gekregen ( 058-8796000 ), Frame Offices Leeuwarden. ( Beheerder van uw postadres )
Deze gecontacteerd en gezegd dat daar een louche firma zich schuil houdt namelijk Fixitfaster.
Mijn verhaal verteld wat netjes werd aangehoord, terwijl ik geen net begin verhaal had.

Frame Offices zou Uw naam op google zoeken + radar en kassa.
Ze geven op dit moment uw gegevens niet, maar ja voor geld kan alles.
Als het goed is zouden ze U mailen met betrekking van uw louche activiteiten.

Na het weekend even bij kassa en radar accountje aanmaken en het telefoonnummer van Frame Offices erbij zetten.
Zodat er meer mensen gaan bellen naar Frame Offices.

Ik weet wel dat het uw activiteiten niet zal stoppen maar er is een begin.
Weet wel dat ik vroeg of laat een huisadres vind / krijg.
Dan ga je schreeuwen om je moeder.

met vriendelijke groet,

sira
door sira Oct 19, 2024 om 15:06
2566 Antwoorden / 24 Vragen

Banaan1960
Die moeite ga ik er zeker niet allemaal voor doen en ook zeker geen telefoonkosten aan spenderen.
De consumenten moeten zelf ook maar een keer leren om verder te kijken dan hun neus lang is.

Er zijn veel meer van dergelijke (opzeg)bedrijven in de lucht en de voorwaarden zijn allemaal op hun websites te vinden, maar als de consument verzuimt die te gaan lezen (geen zin of geen interesse) dan zoeken ze het zelf maar uit.
Als een bedrijf werk moet verrichten voor iemand die daar zelf niet toe in staat is, is het logisch dat daar geld voor wordt gevraagd.

Ben nog wel steeds nieuwsgierig naar wat de TS heeft ingetypt om bij FixitFaster uit te komen, want ik kom ze niet tegen.

U noemt ze louche, dat durf ik niet te beweren, integendeel zelfs, Mabelle geeft in haar antwoord al aan dat de kosten gewoon op hun website staan aangegeven en dat je zelfs een vinkje moet plaatsen dat je de voorwaarden hebt gelezen. Het is dus een kwestie van lezen, lezen en lezen, iets dat veel mensen niet doen, maar wel achteraf klagen dat ze genept of opgelicht zijn.

Anna heeft overigens niet haar achternaam mee, maar dit is off topic.

Ba
door Banaan1960 Oct 19, 2024 om 20:09
3 Antwoorden / Vragen

Sira,

Tegenwoordig heb je onbeperkt bellen.

Dat de consument beter moet lezen, mee eens.
Je hebt 2 weken opzegtermijn.
De mensen krijgen pas na 2 weken een mail dat ze moeten betalen.
Ze zorgen ervoor dat email in de spam map komt, zodat de kans groot is dat de mail niet op tijd gelezen wordt.
Daarna komt de rekening.
Is dat niet louche ( had het voordat ik het opschreef op google opgezocht )

Dit is natuurlijk wel een vorm van oplichting.
Mensen krijgen bv een beschrijving van een produkt welke ze niet gevraagd hebben.
Hebben dan €30 betaald maar krijgen geen €30 terug.

sira
door sira Oct 19, 2024 om 21:26
2566 Antwoorden / 24 Vragen

Als de mensen "pas" na 2 weken een factuur krijgen, kan dat wel kloppen, want je hebt een opzegtermijn van 2 weken.

Dat de mail in de spammap terechtkomt is geen excuus. In feite kunnen daar veel meer facturen van allerlei bedrijven in zitten. Dat excuus zul je bij een rechter ook niet kunnen gebruiken als je een factuur niet hebt betaald of iets belangrijks hebt gemist. Mensen moeten eens leren dat ze regelmatig de spammap controleren.

Er zijn zo ontzettend veel sites waar je gratis handleidingen kunt downloaden en je hoeft er niets voor in te vullen, maar nee, men kiest voor Fix It Faster. Er moet toch al een belletje gaan rinkelen als je je gegevens moet gaan invullen.

Kijk nog eens goed naar hetgeen Mabelle bij haar antwoord heeft geplaatst, daar staat geen woord Chinees tussen.

Ik bevestig dat ik de algemene voorwaarden en de privacyverklaring heb gelezen en accepteer ze. Ik ga akkoord dat Fix It Faster
een account voor mij aanmaakt en erken dat deze dienstverlening mij €30 kost, waarvoor een factuur over 15 dagen naar mijn e-
mailadres wordt gestuurd.

Ba
door Banaan1960 Oct 23, 2024 om 17:30
3 Antwoorden / Vragen

Ik kwam vanmiddag KENZO tegen bij de groenteboer en hij kocht een bloem KOOL.
Ik zeg nog tegen KENZO jij lust toch geen KOOL.
Had liever gezien dat KENZO boeren KOOL had gekocht.
Kenzo antwoordde nog het wordt weer tijd voor zuur Kool.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Sep 11, 2024 om 21:21
2280 Antwoorden / Vragen

Maar als je een willekeurig mail adres neemt waar verder niets aanhangt, hoe gaan ze je dan laten betalen? Ik heet bv Henk de Vries.

Ba
door Banaan1960 Oct 19, 2024 om 19:25
3 Antwoorden / Vragen

Moet U ook niet doen. Heb verschillende bedrijven gebeld op dit postadres in Leeuwarden. Deze mensen vertelden mij dat het een postbusfirma is. Ik zal als men dit hier toestaat een email die ik naar hen heb gestuurd plaatsen.

Beste Anna Snol,

Van middag even een half uurtje verdiept in FixitFaster.
Een paar bedrijven gebeld op uw postadres.
Niemand kent U en er werd vermeld dat er veel postbus bedrijven zitten.
Van sommige heb ik een telefoonnummer gekregen ( 058-8796000 ), Frame Offices Leeuwarden. ( Beheerder van uw postadres )
Deze gecontacteerd en gezegd dat daar een louche firma zich schuil houdt namelijk Fixitfaster.
Mijn verhaal verteld wat netjes werd aangehoord, terwijl ik geen net begin verhaal had.

Frame Offices zou Uw naam op google zoeken + radar en kassa.
Ze geven op dit moment uw gegevens niet, maar ja voor geld kan alles.
Als het goed is zouden ze U mailen met betrekking van uw louche activiteiten.

Na het weekend even bij kassa en radar accountje aanmaken en het telefoonnummer van Frame Offices erbij zetten.
Zodat er meer mensen gaan bellen naar Frame Offices.

Ik weet wel dat het uw activiteiten niet zal stoppen maar er is een begin.
Weet wel dat ik vroeg of laat een huisadres vind / krijg.
Dan ga je schreeuwen om je moeder.

met vriendelijke groet,

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Oct 19, 2024 om 21:02
2280 Antwoorden / Vragen

"Schreeuwen om je moeder", wat ben jij voor rare snijboon?

Ba
door Banaan1960 Oct 21, 2024 om 20:38
3 Antwoorden / Vragen

Bij de kvk kan je een uittreksel kopen.

Dan kunnen dingen ineens heel simpel worden
Je zou dan wel eens om je moeder kunnen gaan schreeuwen.

P.S. MISSCHIEN IS HENK DE ACHTSTE SLIMMER VAN GEEST.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Oct 21, 2024 om 22:26
2280 Antwoorden / Vragen

Nog steeds géén idee waar je op doelt of waarom dat onder mij om reactie staat.
Blijft de suggestie dat iemand om zijn moeder zou gaan schreeuwen van een Tokkie-gehalte dat je hier niet vaak tegenkomt.

Ba
door Banaan1960 Oct 22, 2024 om 22:10
3 Antwoorden / Vragen

Er moeten meer mensen meeleven met slachtoffers van dit soort zaken. Dan dient er niet steeds gezegd worden : je hebt niet goed gelezen.
Ja dat weten ze wel.

Je mag protesteren in dit land.
Zie UVA.
Een leuk feestje bij die man voor de deur vieren.
Misschien Tokkie gehalte?
Ja, maar wat is Kenzo K dan voor figuur?

Deze man heeft veel B.V."s op zijn naam staan.
Dat zelfs de KVK het vreemd vindt.
De man is op 7 januari 2013 geboren en is nu al zo rot.
Maar als U net zo denkt als Kenzo K heb ik toch mijn bedenkingen over U.

Ba
door Banaan1960 Oct 23, 2024 om 17:29
3 Antwoorden / Vragen

Ik kwam vanmiddag KENZO tegen bij de groenteboer en hij kocht een bloem KOOL.
Ik zeg nog tegen KENZO jij lust toch geen KOOL.
Had liever gezien dat KENZO boeren KOOL had gekocht.
Kenzo antwoordde nog het wordt weer tijd voor zuur Kool.

De
door Delsin1963 - Sep 12, 2024 om 09:47
2 Antwoorden / Vragen

Heb dit probleem al beschreven, het gaat over fixitfaster

Mabelle
door Mabelle Sep 12, 2024 om 10:55
639 Antwoorden / 1 Vragen

Wat bedoel je met 'heb dit probleem al beschreven'? Ben jij dan dezelfde als topicstarter Martst?

Ba
door Banaan1960 Oct 19, 2024 om 19:26
3 Antwoorden / Vragen

Allemaal Frame Offices bellen.

Beste Anna Snol,

Van middag even een half uurtje verdiept in FixitFaster.
Een paar bedrijven gebeld op uw postadres.
Niemand kent U en er werd vermeld dat er veel postbus bedrijven zitten.
Van sommige heb ik een telefoonnummer gekregen ( 058-8796000 ), Frame Offices Leeuwarden. ( Beheerder van uw postadres )
Deze gecontacteerd en gezegd dat daar een louche firma zich schuil houdt namelijk Fixitfaster.
Mijn verhaal verteld wat netjes werd aangehoord, terwijl ik geen net begin verhaal had.

Frame Offices zou Uw naam op google zoeken + radar en kassa.
Ze geven op dit moment uw gegevens niet, maar ja voor geld kan alles.
Als het goed is zouden ze U mailen met betrekking van uw louche activiteiten.

Na het weekend even bij kassa en radar accountje aanmaken en het telefoonnummer van Frame Offices erbij zetten.
Zodat er meer mensen gaan bellen naar Frame Offices.

Ik weet wel dat het uw activiteiten niet zal stoppen maar er is een begin.
Weet wel dat ik vroeg of laat een huisadres vind / krijg.
Dan ga je schreeuwen om je moeder.

met vriendelijke groet,

Ba
door Banaan1960 Oct 23, 2024 om 17:37
3 Antwoorden / Vragen

Ik kwam vanmiddag KENZO tegen bij de groenteboer en hij kocht een bloem KOOL.
Ik zeg nog tegen KENZO jij lust toch geen KOOL.
Had liever gezien dat KENZO boeren KOOL had gekocht.
Kenzo antwoordde nog het wordt weer tijd voor zuur Kool.
Onder het motto fixitfaster.

De
door Delsin1963 - Sep 12, 2024 om 09:51
2 Antwoorden / Vragen

Ik heb ook een rekening gehad van 30€, en ik weet zeker dat ik geen account heb aangemaakt en dan dreigen,
Ik ga echt niet betalen en als ze bezig blijven dangaik ermee naar de politie en dan geef ik ze aan voor oplichting

Mabelle
door Mabelle Sep 12, 2024 om 10:42
639 Antwoorden / 1 Vragen

Dus je hebt NIET die je voornaam-achternaam-emailadres ingevuld? Zie afbeelding bovenaan?

sjjoppy
door sjjoppy Sep 12, 2024 om 10:48
7384 Antwoorden / 3 Vragen

Wat ik lees is dat fix it faster een handleiding toe kan sturen waarin staat dat er een eventuele storing verholpen kan worden maar u hebt niet gekregen waar u om vroeg.
Ben benieuwd wat de politie die u gaat bezoeken ervan vindt

sjjoppy
door sjjoppy Sep 12, 2024 om 10:50
7384 Antwoorden / 3 Vragen

Het account maakt fix it faster aan met uw toestemming.

sw
door swat1500 Sep 12, 2024 om 16:16
3866 Antwoorden / 0 Vragen

Hoe zouden ze aan uw gegevens moeten komen als u geen account hebt aangemaakt?
Een mogelijk onterechte vordering zult u via de civiele kantonrechter moeten afhandelen. De politie heeft hier geen rol in.

gerbera
door gerbera Sep 14, 2024 om 16:59
7478 Antwoorden / 14 Vragen

Weet u waarom u die rekening heeft gekregen........gewoon omdat u niet verder heeft gekeken op de pagina. Dat u geen account heeft aangemaakt is niet van belang, u heeft op de e.o.a. wijze gebruik gemaakt van hun dienst en daarbij heeft u toch echt wel gegevens ingevuld. Want de tijd dat men gegevens uit een telefoonboek halen is al heel lang voorbij. Sterkte bij de politie die ook zullen melden dat er betaald moet worden.

Ba
door Banaan1960 Oct 19, 2024 om 19:28
3 Antwoorden / Vragen

Ba
door Banaan1960 Oct 19, 2024 om 20:54
3 Antwoorden / Vragen

Is fixitfaster.nl a scam? Our low trust score leans toward "yes." Our in-depth review is based on 53 powerful factors we aggregated to expose high-risk activity and see if fixitfaster.nl is a scam. Let's look at it and its LOCAL SERVICES industry. You'll also learn how to detect and block scam websites and what you can do if you already lost your money.

de
door dennisssss - Sep 27, 2024 om 12:58
1 Antwoorden / Vragen

Wij zijn een bedrijf en hebben recent een e-mail ontvangen met het verzoek om een bedrag van €30 te voldoen. Het blijkt dat dit bedrag zou voortvloeien uit het niet lezen van de kleine lettertjes in een overeenkomst of aanbieding. Graag willen wij hierover het volgende opmerken:

  1. Wij hebben nooit gebruikgemaakt van de betreffende website of diens diensten. Het zou gaan om een handleiding van een product of dienst die wij niet in ons bezit hebben, noch gebruiken.

  2. Na ontvangst van deze e-mail hebben wij direct contact opgenomen om aan te geven dat wij niet akkoord gaan met deze gang van zaken en hebben verzocht om al onze gegevens onmiddellijk uit hun systeem te verwijderen. Tevens hebben wij duidelijk gemaakt dat wij geen verdere diensten van hen wensen te ontvangen.

  3. Het antwoord dat wij hebben ontvangen, was dat wij binnen 14 dagen een annulering hadden moeten doorvoeren. Dit was echter onmogelijk, aangezien wij tot dat moment niet op de hoogte waren van enige overeenkomst of verplichting.

de wijze waarop deze kosten en verplichtingen kenbaar zijn gemaakt, pas na meerdere dagen of weken, ons onredelijk voorkomt.

Wij willen hierbij iedereen waarschuwen voor dit bedrijf en de praktijken die zij hanteren. Het lijkt erop dat er meerdere meldingen zijn van soortgelijke gevallen, aangezien er geen rechtsgrond bestaat waarop dit bedrijf aanspraak kan maken op deze betalingen. Deze werkwijze lijkt gericht op het op een slinkse manier proberen te verleiden tot het betalen van kleine bedragen, wat naar onze mening valt onder uitlokking.

rj
door rjw Sep 27, 2024 om 16:55
3387 Antwoorden / 5 Vragen

En niemand van het bedrijf heeft (al dan niet per ongeluk) iets besteld? Nagevraagd bij alle medewerkers? Hoe komt fixit aan jullie gegevens?

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Sep 27, 2024 om 17:31
2280 Antwoorden / Vragen

Dan bestrijdt je de factuur toch gewoon. Iedereen kan wel zeggen dat je wat moet betalen. Laat ze maar bewijzen dat er een overeenkomst is met je bedrijf.

Ba
door Banaan1960 Oct 19, 2024 om 14:41
3 Antwoorden / Vragen

Moet U ook niet doen. Heb verschillende bedrijven gebeld op dit postadres in Leeuwarden. Deze mensen vertelden mij dat het een postbusfirma is. Ik zal als men dit hier toestaat een email die ik naar hen heb gestuurd plaatsen.

Beste Anna Snol,

Van middag even een half uurtje verdiept in FixitFaster.
Een paar bedrijven gebeld op uw postadres.
Niemand kent U en er werd vermeld dat er veel postbus bedrijven zitten.
Van sommige heb ik een telefoonnummer gekregen ( 058-8796000 ), Frame Offices Leeuwarden. ( Beheerder van uw postadres )
Deze gecontacteerd en gezegd dat daar een louche firma zich schuil houdt namelijk Fixitfaster.
Mijn verhaal verteld wat netjes werd aangehoord, terwijl ik geen net begin verhaal had.

Frame Offices zou Uw naam op google zoeken + radar en kassa.
Ze geven op dit moment uw gegevens niet, maar ja voor geld kan alles.
Als het goed is zouden ze U mailen met betrekking van uw louche activiteiten.

Na het weekend even bij kassa en radar accountje aanmaken en het telefoonnummer van Frame Offices erbij zetten.
Zodat er meer mensen gaan bellen naar Frame Offices.

Ik weet wel dat het uw activiteiten niet zal stoppen maar er is een begin.
Weet wel dat ik vroeg of laat een huisadres vind / krijg.
Dan ga je schreeuwen om je moeder.

met vriendelijke groet,

Ba
door Banaan1960 Oct 23, 2024 om 17:36
3 Antwoorden / Vragen

Ik kwam vanmiddag KENZO tegen bij de groenteboer en hij kocht een bloem KOOL.
Ik zeg nog tegen KENZO jij lust toch geen KOOL.
Had liever gezien dat KENZO boeren KOOL had gekocht.
Kenzo antwoordde nog het wordt weer tijd voor zuur Kool.
Onder het motto fixitfaster.

Monique Moontje
door Monique Moontje - Oct 3, 2024 om 17:53
2 Antwoorden / Vragen

Beste Kassa
25 augustus wilde ik een Nederlandse beschrijving voor m'n stoompan,via Google kwam ik bij fixitfaster..
Ik moest wat gegevens invullen,maar de beschrijving niet gevonden
Tot m'n verbazing kreeg ik deze week een rekening van hun 30 euro en erbij nog 20 boete?  Dus 50 euro
Ik begrijp nu dat ze nadat je je gegevens heb ingevuld,het 30 euro kost,zonder dat ik iets heb ontvangen,ook de rekening die eerst kwam niet gezien waarschijnlijk in de spambox,maar ook daar niet gevonden?

Ik vind dat je voor je je gegevens geeft moet kunnen zien dat dat dan 30 euro kosten..
Ik voel me zeer misleid.
Ook las ik alle reviews en die zijn niet mis,alle misleiden mensen,geen telefoonnummer te bekennen van hun..
Voel me echt opgelicht,misleid en bedrogen.
En zou het geweldig vinden als jullie dit kunnen uitzoeken,en de oplichters kunnen ontmaskeren.
Vriendelijke groet Monique

Ba
door Banaan1960 Oct 19, 2024 om 14:41
3 Antwoorden / Vragen

Moet U ook niet doen. Heb verschillende bedrijven gebeld op dit postadres in Leeuwarden. Deze mensen vertelden mij dat het een postbusfirma is. Ik zal als men dit hier toestaat een email die ik naar hen heb gestuurd plaatsen.

Beste Anna Snol,

Van middag even een half uurtje verdiept in FixitFaster.
Een paar bedrijven gebeld op uw postadres.
Niemand kent U en er werd vermeld dat er veel postbus bedrijven zitten.
Van sommige heb ik een telefoonnummer gekregen ( 058-8796000 ), Frame Offices Leeuwarden. ( Beheerder van uw postadres )
Deze gecontacteerd en gezegd dat daar een louche firma zich schuil houdt namelijk Fixitfaster.
Mijn verhaal verteld wat netjes werd aangehoord, terwijl ik geen net begin verhaal had.

Frame Offices zou Uw naam op google zoeken + radar en kassa.
Ze geven op dit moment uw gegevens niet, maar ja voor geld kan alles.
Als het goed is zouden ze U mailen met betrekking van uw louche activiteiten.

Na het weekend even bij kassa en radar accountje aanmaken en het telefoonnummer van Frame Offices erbij zetten.
Zodat er meer mensen gaan bellen naar Frame Offices.

Ik weet wel dat het uw activiteiten niet zal stoppen maar er is een begin.
Weet wel dat ik vroeg of laat een huisadres vind / krijg.
Dan ga je schreeuwen om je moeder.

met vriendelijke groet,

Ba
door Banaan1960 Oct 23, 2024 om 17:36
3 Antwoorden / Vragen

Ik kwam vanmiddag KENZO tegen bij de groenteboer en hij kocht een bloem KOOL.
Ik zeg nog tegen KENZO jij lust toch geen KOOL.
Had liever gezien dat KENZO boeren KOOL had gekocht.
Kenzo antwoordde nog het wordt weer tijd voor zuur Kool.
Onder het motto fixitfaster.

Monique Moontje
door Monique Moontje - Oct 3, 2024 om 18:02
2 Antwoorden / Vragen

Ja ook misleid!!
Ze mogen dat toch niet doen ,zonder dat het duidelijk is wat het kost??
Voel me echt opgelicht,heb er ook nog n boete bij van 20 euro!!
Niet eens beschrijving ontvangen van m'n vraag.
HET MOET ER DUIDELIJK STAAN
DAT HET GELD KOST..

volgens de reviews zijn veel mensen misleid.
Triest!!!
Ik ga nog naar de rechtswinkel,want ook ik wil t niet betalen.
Beetje oplichters spekken. Echt niet
Dus hopelijk wordt er eens grondig naar gekeken,en de reviews gelezen,dit kan toch niet zomaar?

rj
door rjw Oct 3, 2024 om 20:01
3387 Antwoorden / 5 Vragen

Er staat gewoon dat je moet betalen. Je moet dat zelfs aanvinken. Maar als je blind alles aanvinkt zonder te lezen wat je doet moet je achteraf niet gaan klagen. Zet je ook zomaar overal je handtekening onder?

Ba
door Banaan1960 Oct 19, 2024 om 14:42
3 Antwoorden / Vragen

Moet U ook niet doen. Heb verschillende bedrijven gebeld op dit postadres in Leeuwarden. Deze mensen vertelden mij dat het een postbusfirma is. Ik zal als men dit hier toestaat een email die ik naar hen heb gestuurd plaatsen.

Beste Anna Snol,

Van middag even een half uurtje verdiept in FixitFaster.
Een paar bedrijven gebeld op uw postadres.
Niemand kent U en er werd vermeld dat er veel postbus bedrijven zitten.
Van sommige heb ik een telefoonnummer gekregen ( 058-8796000 ), Frame Offices Leeuwarden. ( Beheerder van uw postadres )
Deze gecontacteerd en gezegd dat daar een louche firma zich schuil houdt namelijk Fixitfaster.
Mijn verhaal verteld wat netjes werd aangehoord, terwijl ik geen net begin verhaal had.

Frame Offices zou Uw naam op google zoeken + radar en kassa.
Ze geven op dit moment uw gegevens niet, maar ja voor geld kan alles.
Als het goed is zouden ze U mailen met betrekking van uw louche activiteiten.

Na het weekend even bij kassa en radar accountje aanmaken en het telefoonnummer van Frame Offices erbij zetten.
Zodat er meer mensen gaan bellen naar Frame Offices.

Ik weet wel dat het uw activiteiten niet zal stoppen maar er is een begin.
Weet wel dat ik vroeg of laat een huisadres vind / krijg.
Dan ga je schreeuwen om je moeder.

met vriendelijke groet,

Ba
door Banaan1960 Oct 23, 2024 om 17:36
3 Antwoorden / Vragen

Ik kwam vanmiddag KENZO tegen bij de groenteboer en hij kocht een bloem KOOL.
Ik zeg nog tegen KENZO jij lust toch geen KOOL.
Had liever gezien dat KENZO boeren KOOL had gekocht.
Kenzo antwoordde nog het wordt weer tijd voor zuur Kool.
Onder het motto fixitfaster.

Jo
door Jos Meijers - Oct 3, 2024 om 21:49
5 Antwoorden / Vragen

Ondanks het feit dat je zelf niet goed hebt gelezen: betaal deze bedriegers NIET. Ze hebben zich een tijdje gedeisd gehouden, tot de ophef over dit soort firma's is gaan liggen, maar nu overspoelen ze opnieuw social media ermee. Op facebook is momenteel elke 3e commercial van 1808. Het zijn smeerlappen. Ja, je moet zelf uitkijken, maar hier is sprake van oneerlijke handelspraktijken, en deze ratten komen weer uit de modder naar boven.

Als ik dit op facebook zet, zetten ze mijn account op non-actief. Hier op deze site kunnen ze er niets mee. Dit soort misbruik moet onmiddellijk stoppen.

Ba
door Banaan1960 Oct 19, 2024 om 14:42
3 Antwoorden / Vragen

Moet U ook niet doen. Heb verschillende bedrijven gebeld op dit postadres in Leeuwarden. Deze mensen vertelden mij dat het een postbusfirma is. Ik zal als men dit hier toestaat een email die ik naar hen heb gestuurd plaatsen.

Beste Anna Snol,

Van middag even een half uurtje verdiept in FixitFaster.
Een paar bedrijven gebeld op uw postadres.
Niemand kent U en er werd vermeld dat er veel postbus bedrijven zitten.
Van sommige heb ik een telefoonnummer gekregen ( 058-8796000 ), Frame Offices Leeuwarden. ( Beheerder van uw postadres )
Deze gecontacteerd en gezegd dat daar een louche firma zich schuil houdt namelijk Fixitfaster.
Mijn verhaal verteld wat netjes werd aangehoord, terwijl ik geen net begin verhaal had.

Frame Offices zou Uw naam op google zoeken + radar en kassa.
Ze geven op dit moment uw gegevens niet, maar ja voor geld kan alles.
Als het goed is zouden ze U mailen met betrekking van uw louche activiteiten.

Na het weekend even bij kassa en radar accountje aanmaken en het telefoonnummer van Frame Offices erbij zetten.
Zodat er meer mensen gaan bellen naar Frame Offices.

Ik weet wel dat het uw activiteiten niet zal stoppen maar er is een begin.
Weet wel dat ik vroeg of laat een huisadres vind / krijg.
Dan ga je schreeuwen om je moeder.

met vriendelijke groet,

Ba
door Banaan1960 Oct 23, 2024 om 17:36
3 Antwoorden / Vragen

Ik kwam vanmiddag KENZO tegen bij de groenteboer en hij kocht een bloem KOOL.
Ik zeg nog tegen KENZO jij lust toch geen KOOL.
Had liever gezien dat KENZO boeren KOOL had gekocht.
Kenzo antwoordde nog het wordt weer tijd voor zuur Kool.
Onder het motto fixitfaster.

Re
door Rein R - Oct 15, 2024 om 19:41
1 Antwoorden / Vragen

OOK IK BEN DIT AAN GEGAAN
iK KAN NERGENS VINDEN HOE IK VAN DIT ACOUNT AF KAN KOMEN
kAN IEMAND ZEGGEN HOE IK HIER VAN AF KAN KOMEN

wi
door wilhelmina59 Oct 16, 2024 om 11:59
558 Antwoorden / 0 Vragen

Capslock problemen?

Ba
door Banaan1960 Oct 19, 2024 om 14:42
3 Antwoorden / Vragen

Moet U ook niet doen. Heb verschillende bedrijven gebeld op dit postadres in Leeuwarden. Deze mensen vertelden mij dat het een postbusfirma is. Ik zal als men dit hier toestaat een email die ik naar hen heb gestuurd plaatsen.

Beste Anna Snol,

Van middag even een half uurtje verdiept in FixitFaster.
Een paar bedrijven gebeld op uw postadres.
Niemand kent U en er werd vermeld dat er veel postbus bedrijven zitten.
Van sommige heb ik een telefoonnummer gekregen ( 058-8796000 ), Frame Offices Leeuwarden. ( Beheerder van uw postadres )
Deze gecontacteerd en gezegd dat daar een louche firma zich schuil houdt namelijk Fixitfaster.
Mijn verhaal verteld wat netjes werd aangehoord, terwijl ik geen net begin verhaal had.

Frame Offices zou Uw naam op google zoeken + radar en kassa.
Ze geven op dit moment uw gegevens niet, maar ja voor geld kan alles.
Als het goed is zouden ze U mailen met betrekking van uw louche activiteiten.

Na het weekend even bij kassa en radar accountje aanmaken en het telefoonnummer van Frame Offices erbij zetten.
Zodat er meer mensen gaan bellen naar Frame Offices.

Ik weet wel dat het uw activiteiten niet zal stoppen maar er is een begin.
Weet wel dat ik vroeg of laat een huisadres vind / krijg.
Dan ga je schreeuwen om je moeder.

met vriendelijke groet,

sira
door sira Oct 19, 2024 om 17:08
2566 Antwoorden / 24 Vragen

Was me ook al opgevallen Wilhelmina59.
Waarschijnlijk een oud toetsenbord waarvan de capslock blijft hangen.

Een tip voor ReinR, geef er een harde klap op, doen wij vrouwen ook altijd ;-))

Ba
door Banaan1960 Oct 23, 2024 om 17:36
3 Antwoorden / Vragen

Ik kwam vanmiddag KENZO tegen bij de groenteboer en hij kocht een bloem KOOL.
Ik zeg nog tegen KENZO jij lust toch geen KOOL.
Had liever gezien dat KENZO boeren KOOL had gekocht.
Kenzo antwoordde nog het wordt weer tijd voor zuur Kool.
Onder het motto fixitfaster.

Silviathatsme
door Silviathatsme - Oct 18, 2024 om 16:13
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb het zelfde heb alleen handleiding gezocht voor vaatwasser
en krijg nu mail ik moet 50 euro betalen binnen 2 weken anders komt er 20 euro bij

Ba
door Banaan1960 Oct 19, 2024 om 14:43
3 Antwoorden / Vragen

Moet U ook niet doen. Heb verschillende bedrijven gebeld op dit postadres in Leeuwarden. Deze mensen vertelden mij dat het een postbusfirma is. Ik zal als men dit hier toestaat een email die ik naar hen heb gestuurd plaatsen.

Beste Anna Snol,

Van middag even een half uurtje verdiept in FixitFaster.
Een paar bedrijven gebeld op uw postadres.
Niemand kent U en er werd vermeld dat er veel postbus bedrijven zitten.
Van sommige heb ik een telefoonnummer gekregen ( 058-8796000 ), Frame Offices Leeuwarden. ( Beheerder van uw postadres )
Deze gecontacteerd en gezegd dat daar een louche firma zich schuil houdt namelijk Fixitfaster.
Mijn verhaal verteld wat netjes werd aangehoord, terwijl ik geen net begin verhaal had.

Frame Offices zou Uw naam op google zoeken + radar en kassa.
Ze geven op dit moment uw gegevens niet, maar ja voor geld kan alles.
Als het goed is zouden ze U mailen met betrekking van uw louche activiteiten.

Na het weekend even bij kassa en radar accountje aanmaken en het telefoonnummer van Frame Offices erbij zetten.
Zodat er meer mensen gaan bellen naar Frame Offices.

Ik weet wel dat het uw activiteiten niet zal stoppen maar er is een begin.
Weet wel dat ik vroeg of laat een huisadres vind / krijg.
Dan ga je schreeuwen om je moeder.

met vriendelijke groet,

Ba
door Banaan1960 Oct 23, 2024 om 17:35
3 Antwoorden / Vragen

Ik kwam vanmiddag KENZO tegen bij de groenteboer en hij kocht een bloem KOOL.
Ik zeg nog tegen KENZO jij lust toch geen KOOL.
Had liever gezien dat KENZO boeren KOOL had gekocht.
Kenzo antwoordde nog het wordt weer tijd voor zuur Kool.
Onder het motto fixitfaster.

Ba
door Banaan1960 - Oct 19, 2024 om 14:44
3 Antwoorden / Vragen

Moet U ook niet doen. Heb verschillende bedrijven gebeld op dit postadres in Leeuwarden. Deze mensen vertelden mij dat het een postbusfirma is. Ik zal als men dit hier toestaat een email die ik naar hen heb gestuurd plaatsen.

Beste Anna Snol,

Van middag even een half uurtje verdiept in FixitFaster.
Een paar bedrijven gebeld op uw postadres.
Niemand kent U en er werd vermeld dat er veel postbus bedrijven zitten.
Van sommige heb ik een telefoonnummer gekregen ( 058-8796000 ), Frame Offices Leeuwarden. ( Beheerder van uw postadres )
Deze gecontacteerd en gezegd dat daar een louche firma zich schuil houdt namelijk Fixitfaster.
Mijn verhaal verteld wat netjes werd aangehoord, terwijl ik geen net begin verhaal had.

Frame Offices zou Uw naam op google zoeken + radar en kassa.
Ze geven op dit moment uw gegevens niet, maar ja voor geld kan alles.
Als het goed is zouden ze U mailen met betrekking van uw louche activiteiten.

Na het weekend even bij kassa en radar accountje aanmaken en het telefoonnummer van Frame Offices erbij zetten.
Zodat er meer mensen gaan bellen naar Frame Offices.

Ik weet wel dat het uw activiteiten niet zal stoppen maar er is een begin.
Weet wel dat ik vroeg of laat een huisadres vind / krijg.
Dan ga je schreeuwen om je moeder.

met vriendelijke groet,

sira
door sira Oct 19, 2024 om 15:22
2566 Antwoorden / 24 Vragen

Wees voorzichtig met uw opmerking "moet u ook niet doen".

Al deze klagers zijn op de website van FixitFaster geweest en allemaal hebben ze hun gegevens ingevuld en bovendien een vinkje geplaatst dat ze akkoord gingen met de algemene voorwaarden, (maar uiteraard niets gelezen).
Dat betekent dat ze straks allemaal een hogere factuur krijgen (+ € 40,- op de al openstaande factuur) en als ze "standvastig" blijven, zal uiteindelijk een incassobureau of deurwaarder worden ingeschakeld.

Mabelle
door Mabelle Oct 19, 2024 om 18:20
639 Antwoorden / 1 Vragen

Nou Banaan, Frame Offices heeft helemaal niets te maken met Fixit en is ook niet verantwoordelijk voor hun huurders. Uitzondering zijn criminele activiteiten als drugslabs en wietplantages. Ze verhuren werkplekken (al dan niet visueel) net als honderden andere bedrijven dat doen. Frame Offices Het heeft dus geen enkele zin om Frame Offices daarmee lastig te vallen.

Ba
door Banaan1960 Oct 19, 2024 om 19:49
3 Antwoorden / Vragen

Mabelle, Sira

U heeft het niet goed gelezen.
Ik heb niet geschreven dat Frame Offices er iets mee te maken heeft. ( ik heb het 5 keer nagelezen en het er niet uitgehaald )

Frame Offices heeft er wel wat aan want er hoeft maar 1 gek te zijn die bv zwaar vuurwerk op dat adres wilt afsteken.
Dit voorbeeld ook aan Frame Offices verteld en zij gaven aan hier niet op te zitten wachten.
Daar zitten onschuldige hardwerkende ondernemers die er niets mee te maken hebben niet op te wachten.

N.B. Aan de telefoon is mij door Frame Offices verteld wanneer er teveel klachten over fixitfaster komen ze naar een ander postadres mogen gaan.
        Ik weet wel dat ze hun aktiviteiten gewoon ergens anders voortzetten.
        Maar de "zwakke" mensen staan hierdoor wel sterker en er is geen kantonrechter in Nederland die fixitfaster in het gelijk steld.
        Een bedrijf dat van het ene adres naar het andere adres gaat komt niet sterk over.
        Dus het advies is laat de deurwaarder of het incassobureau maar komen en niet betalen,

ne
door neodutchio Oct 22, 2024 om 16:37
5260 Antwoorden / 12 Vragen

Beste Banaan, geen idee wat uw insteek is en waarom u steeds dezelfde onzin neerzet, maar er is een hele simpele manier om hier van af te komen. En die optie heb ik al beschreven. Er is dus geen reden om door te gaan.

Mabelle
door Mabelle Oct 22, 2024 om 20:46
639 Antwoorden / 1 Vragen

@neodutchio: laat gaan, die banaan.

Ba
door Banaan1960 Oct 23, 2024 om 17:35
3 Antwoorden / Vragen

Ik kwam vanmiddag KENZO tegen bij de groenteboer en hij kocht een bloem KOOL.
Ik zeg nog tegen KENZO jij lust toch geen KOOL.
Had liever gezien dat KENZO boeren KOOL had gekocht.
Kenzo antwoordde nog het wordt weer tijd voor zuur Kool.
Onder het motto fixitfaster.

ne
door neodutchio - Oct 19, 2024 om 20:16
5260 Antwoorden / 12 Vragen

Op het forum van Radar is nu eenzelfde topic. Dat mensen niet lezen dat er een betaalde account aangaan ligt niet aan de site, wel aan het leesvermogen van de consument.
"Ik ga akkoord dat Fix It Faster een account voor mij aanmaakt en erken dat deze dienstverlening mij €30 kost, waarvoor een factuur over 15 dagen naar mijn mailadres word gestuurd."
En mocht dat toch niet duidelijk genoeg zijn, dan staat er nog een knop onder met de tekst "account aanmaken met betaalverplichting"

Mijn persoonlijke mening is dat mensen zelf verantwoordelijk zijn voor hun eigen handelen. In princiepe zal je dus gewoon moeten betalen. Gelukkig voor de personen die niet lezen en blind handelen, er is een uitweg. De voorwaarden omtrent het herroepen is niet wettelijk. Er kan een mail gestuurd worden met de volgende tekst:
Beste verkoper, bij deze herroep ik de overeenkomst die u als grondslag gebruikt om €30,- van mij te vorderen. Ondanks dat ik buiten de 14 dagen zit is dit reglementair aangezien u zich niet aan de informatieplicht hebt voldaan in uw algemene voorwaarden omtrent herroeping. Daarnaast heb ik geen uitdrukkelijke toestemming gegeven om af te zien van het herroepingsrecht. Dit volgens artikel 16, lid m, van richtlijn 2011/83/EG van het Europees Parlement en de Raad betreffende consumentenrechten. Met vriendelijke groet, de Koper.

sira
door sira Oct 19, 2024 om 23:11
2566 Antwoorden / 24 Vragen

Ik heb het gelezen op Radar en ik was het eens met je argumenten. Ondanks een uitweg, blijf ik persoonlijk nog steeds van mening dat de consument ook een eigen verantwoording heeft. Moet de overheid iedere consument aan de hand nemen om over het internet te surfen en kopen?

Als men op Fix It Faster niet eens heeft gelezen dat je akkoord gaat met de voorwaarden en de € 30,-, maar wel een vinkje plaatst, verwacht ik niet dat jouw tip wordt gelezen, anders zou toch ook niemand meer bij malafide dropshippers kopen.

Ba
door Banaan1960 Oct 23, 2024 om 17:34
3 Antwoorden / Vragen

Ik kwam vanmiddag KENZO tegen bij de groenteboer en hij kocht een bloem KOOL.
Ik zeg nog tegen KENZO jij lust toch geen KOOL.
Had liever gezien dat KENZO boeren KOOL had gekocht.
Kenzo antwoordde nog het wordt weer tijd voor zuur Kool.
Onder het motto fixitfaster.

ne
door neodutchio Oct 23, 2024 om 18:48
5260 Antwoorden / 12 Vragen

Misschien is niet reageren beter Banaan1960

Ba
door Banaan1960 - Oct 19, 2024 om 20:55
3 Antwoorden / Vragen

Is fixitfaster.nl a scam? Our low trust score leans toward "yes." Our in-depth review is based on 53 powerful factors we aggregated to expose high-risk activity and see if fixitfaster.nl is a scam. Let's look at it and its LOCAL SERVICES industry. You'll also learn how to detect and block scam websites and what you can do if you already lost your money.

jantina70
door jantina70 - Oct 22, 2024 om 11:35
3 Antwoorden / Vragen

Ik heb ook dreigmail ontvangen van fix it faster. Ze maken gebruik van je google-gegevens. Ik heb geen account aangemaakt, ben nergens mee akkoord gegaan. Voordat ik op enig akkoord moest klikken was ik al weer uit de pagina. En nu krijg ik mailtjes. En dat voor een handleiding die niet eens meer bestaat, die ik dus ook niet heb gekregen. Dure lege pagina's. 30 euro. En als ik nu niet betaal voor iets waar ik niet akkoord ben gegaan, nergens een vinkje geplaatst, of akkoord gegeven.

Ba
door Banaan1960 - Oct 22, 2024 om 17:37
3 Antwoorden / Vragen

Uittreksel KVK opgevraagd. Het gaat om Kenzo K. Geboren op 07-01-2003.
Hij heeft een hele rits aan BV's op zijn naam staan. Van de week zal ik meer over Kenzo K. bekend maken. Over zijn naam, omzetten van zijn bv's.

ne
door neodutchio Oct 22, 2024 om 19:54
5260 Antwoorden / 12 Vragen

Wat heeft dit voor nut? Allemaal stemmingmakerij en een hetze opzetten. Is mijn uitleg niet duidelijk genoeg geweest? Een simpel mailtje is genoeg om onder de overeenkomst uit te komen.

Ba
door Banaan1960 Oct 22, 2024 om 22:41
3 Antwoorden / Vragen

Nee hoor, heb contact gehad met 2 slachtoffers. Ik ben niet de veroorzaker. Laat dit tot U doordringen. Er is 1 ding waar ik niet tegen kan en dat is onrecht. Heb meneer Kenzo K duidelijk gemaakt dat geld voor mij niet belangrijk is. Mensen krijgen emails ondertekend met Anna en niet door Kenzo K
Zijn dreigementen met incassokosten houdt geen stand bij de kantonrechter. Zie de B.V.' s van Kenzo K. U zou de omschrijving van de uittreksels bij de KVK moeten lezen. Wat zijn de omzetten van de B.V.'s? Kan zo nog wel doorgaan

ne
door neodutchio Oct 23, 2024 om 09:40
5260 Antwoorden / 12 Vragen

En wat is precies het onrecht? Er wordt precies gedaan wat er beschreven is. Dat mensen zelf niet lezen kan je niet op anderen afschuiven.
Wat is het probleem dat ene Anna onder de mail staat? De directeur van het bedrijf waar ik voor werk ondertekend ook niet alle mails hoor.
En als zijn dreigementen geen stand houden, waarom dan blijven doorgaan? Dan is dat de oplossing.

Ba
door Banaan1960 Oct 23, 2024 om 17:33
3 Antwoorden / Vragen

Ik kwam vanmiddag KENZO tegen bij de groenteboer en hij kocht een bloem KOOL.
Ik zeg nog tegen KENZO jij lust toch geen KOOL.
Had liever gezien dat KENZO boeren KOOL had gekocht.
Kenzo antwoordde nog het wordt weer tijd voor zuur Kool.
Onder het motto fixitfaster.

HeinDiessen
door HeinDiessen - Oct 23, 2024 om 11:31
1 Antwoorden / 1 Vragen

Heb hetzelfde gehad. Wel gekeken maar niets gevonden/gedownload.
Om wat in rekening te brengen moet er een dienst zijn geleverd (niet dus)
en er moet ook duidelijk zijn aangegeven als er kosten worden berekend en
ook dat gebeurd niet. Juist, stiekeme oplichtereij!.
Trustpilot staat vol met berichtenb over deze club.
Ik hoop dat Kassa er wat aandacht aan besteedt....
Ik ga dus ook niet betalen.

ne
door neodutchio Oct 23, 2024 om 13:23
5260 Antwoorden / 12 Vragen

De dienst is de mogelijkheid om onbeperkt te kunnen downloaden. En ja, die is geleverd. En ja, ook de prijs staat gewoon vermeld. Maar als blind vinkjes aanklikt, dan lees je het natuurlijk niet. Wiens fout is dat? Als u door een rood verkeerslicht loopt kunt u de rechter er ook niet van overtuigen dat omdat u niet naar het licht keek gewoon dacht te kunnen doorlopen.
Betalen hoeft u inderdaad niet, maar herroepen wel. Zie mijn eerdere reactie wat u daarheen moet sturen. Als u niets doet weet u zeker dat het misgaat.

Ba
door Banaan1960 Oct 23, 2024 om 17:34
3 Antwoorden / Vragen

Ik kwam vanmiddag KENZO tegen bij de groenteboer en hij kocht een bloem KOOL.
Ik zeg nog tegen KENZO jij lust toch geen KOOL.
Had liever gezien dat KENZO boeren KOOL had gekocht.
Kenzo antwoordde nog het wordt weer tijd voor zuur Kool.
Onder het motto fixitfaster.

Da
door DanSon - Oct 23, 2024 om 11:59
1 Antwoorden / Vragen

Je betaalt niet voor een bestelling van een handleiding, maar voor het aanmaken van een account. Dat staat duidelijk vermeld achter het vinkje. Iemand kan ook jouw gegevens invullen en vervolgens handleidingen gratis downloaden.
Het is trouwens een waardeloze site. Ik heb 2 verschillende handleidingen geprobeerd te downloaden. Eentje was er niet en de tweede niet in het Nederlands verkrijgbaar.  O ja, ik heb natuurlijk niet mijn echte gegevens ingevuld :-)