ja
door jacqueline.s Dec 28, 2017 om 11:26
Winkels & webshops

Gamma is bestelling kwijt

Wij hebben een bestelling bij de Gamma gedaan van 5 rolgordijnen en via Ideal betaald.
Volgens Postnl zijn deze afgeleverd, dit is na te gaan via de track&trace code die wij hebben gekregen.
Gamma zegt deze bestelling niet te hebben ontvangen en ook niet in de winkel te hebben.
Hun suggestie: misschien heeft iemand anders ze opgehaald en: neem maar contact op met Postnl.
Hoe moet dit verschil worden opgelost?

1434 4 Rapporteer

ne
door neodutchio - Dec 28, 2017 om 11:32
5161 Antwoorden / 12 Vragen

De verzender moet contact opnemen met PostNL. Echter als blijkt dat er bij de Gamma iets mis gegaan is, is Gamma daar zelf verantwoordelijk voor. Geef ze aan dat u gewoon uw bestelling wenst te hebben en hoe zij dat intern oplossen dat het niet uw probleem is. U hoeft in ieder geval met niemand anders contact op te nemen dan met de Gamma.

hutch
door hutch Dec 28, 2017 om 12:24
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Hoe het ook zij, Gamma is sowieso verantwoordelijk. TS heeft gewoon recht op het bestelde.

ol
door old fellow - Dec 28, 2017 om 12:46
90 Antwoorden / Vragen

U heeft besteld bij Gamma, betaald via Ideal aan Gamma, Post.nl zegt dat het bij Gamma is geleverd. En Gamma wast zijn handen in onschuld en zoek het maar uit? Op naar de Gamma, u heeft uw bestelling betaald en is verzonden en ontvangen. Dus of de bestelling afleveren aan u of het geld retour.

mi
door michaelpoel - Dec 28, 2017 om 14:09
6 Antwoorden / 3 Vragen

Gamma is in dit geval de partij waar u zaken mee doet en ook uw enige aanspreekpunt. Als Gamma ervoor kiest om met PostNL in zee te gaan en het te laten leveren valt het onder de verantwoordelijkheid van de Gamma. Ga naar de desbetreddende Gamma en vraag desnoods om de bedrijfsleider. Mocht dit niet baten dan is er altijd nog het hoofdkantoor. Succes

scherpslijper
door scherpslijper - Dec 28, 2017 om 19:08
70 Antwoorden / Vragen

Merkwaardig dat ienand in de winkel gezegd zou hebben dat u maar naar PostNL moet gaan; ze zijn immers zelf een PostNL-afhaalpunt. Buiten dat, bel morgen even met 088-0108610. Tien tegen een dat ze het daar graag even voor je uitzoeken.