Geld afgehouden maar niets ontvangen. Hoe krijg ik geld terug?
In september 2017 besteld bij ASOS. Geld afgehouden maar ASOS zegt dat er niet is betaald. Met bewijs van de bank blijven zij ontkennen. Vaak gemaild maar er gebeurd niets. Wat kan ik doen?
Hallo Zeb ,
ASOS is een bedrijf wat gevestigd is in London :
ASOS.com Limited
Greater London House, Hampstead Road, Londen, Engeland, NW1 7FB
E-mailadres: Legal@asos.com
Bedrijvenregister: Companies House
Bedrijfsregistratienummer: 03584121
Bevoegde vertegenwoordiger: Nick Beighton CEO
BTW-nummer: GB 788 6225 77
Neem contact op met ECC , klik op de rode regel .
https://www.eccnederland.nl/nl
Door al die vervelende EU regeltjes en zo'n ECC willen de Britten natuurlijk uit de EU. Het wordt straks een stuk makkelijker voor ze om consumentenbeschermingsregels te omzeilen.
@Zeb ,
Nog een aanvulling , dit komt vaker voor :
Mijn dochter heeft een aantal maanden geleden een aankoop gedaan via ASOS. Uiteraard betaald maar..... nooit een artikel ontvangen In contact met ASOS wordt ontkent dat ze iets heeft besteld en het betaalbewijs wordt ronduit genegeerd!!!!! SCHANDALIG hoe dit bedrijf met klanten omgaat en ik wil jullie daarom allemaal adviseren om NIET bij ASOS iets te kopen!!!!! Als reacties op mijn mails krijg ik steeds andere verzoeken om bewijsmateriaal aan te leveren en naar het betalingsbewijs kijken ze niet eens.. Het zijn dus internetdieven!!! GEEN ASOS maar A SOOS!
Je bent dus gewaarschuwd.........
Lees hier de ervaringen ,
https://nederlandreview.nl/online-shoppen/asos-ervaringen-beoordelingen-reviews
Lees eens hier: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/hoe-krijg-ik-mijn-geld-terug-van-expercash?id=589293
Voortaan toch maar eerst onderzoeken voordat u ergens iets bestelt en betaalt?
Wie gaat er nu naar een bedrijf dat aso’s heet :-)
als geld is afgeschreven maar niets ontvangen check dan bij uw bank of het correcte rekeningnummer is gebruikt.
dan of de tegenpartij bij een andere bank zit en evt daar een fout is gemaakt. Tot slot bij uw bank eisen dat de betal8ng ongedaan gemaakt wordt.
tenzij de bank van asos aantoont dathet bedrag bij asos op de rekening is gedeponeerd.
dan gewoon bij asos blijven klagen en dreigen met vervolgstappen daarbij de media niet schuwend ...
Harde leerschool. Zal moeilijk worden om uw geld terug te krijgen als ze onwillig blijven.
Voortaan als een buitenlandse webshop (waar u toch wilt kopen) PayPal betalingen accepteerd gewoon met PayPal betalen. Dan krijgt u gewoon uw geld terug als er niet geleverd wordt. Deze webshop acceteerd betalingen met PayPal..
Wat een drama's met ASOS. Ik heb ook bij hun besteld, via iDeal betaald en kreeg de melding van ASOS dat iDeal de betaling niet heeft goedgekeurd. Volgens mij snappen ze zelf bij de serviceafdeling niet hoe de betalingen via iDeal zijn geregeld. Ze hebben namelijk een bedrijf dat voor hun de IDeal betalingen regelt, ExperCash uit Duitsland. Mijn geld staat nu dus op een Nederlandse Rabobankrekening van ExperCash. Zowel mijn eigen bank (SNS) en de Rabobank zijn duidelijk: ASOS moet met ExperCash regelen dat zij het geld aan mij terug betalen. ASOS blijft het naar mij afschuiven: ik zou het moeten regelen met iDeal (wat niet kan want dat is een betaalmethode en geen bedrijf dat geld int voor detailhandelbedrijven bij consumenten).
Ik heb meer meldingen hierover gelezen. Oudere uit 2017. Ik probeer te achterhalen of en hoe zij hun geld terug hebben gekregen. Verder blijf ik ASOS via de mail erop wijzen dat zij achter mijn geld aan moeten gaan.
Precies hetzelfde maak ik nu mee...300 euro van mijn bankrekening...ASOS blijft het maar vooruit schuiven.....bank kan niets doen...ik wacht al 8 weken...
Heeft u melding gedaan aan fraudehelpdesk.nl? Heeft u aangifte gedaan bij politie? Hoe meer aangiften en meldingen des te meer kans op vervolging.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Scootmobiel heeft kuren
Tijdens het rijden stopt de scootmobiel er spontaan mee. Het scherm blijft aanstaan maar je kunt niet voor of achteruit (afgelopen zondag 8x gebeurd) Scootmobiel uitzetten, sleutel eruit, sleutel erin, aanzetten is de enige optie die je dan hebt, daana rijd ie weer. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn. Heb er een half jaar geleden een nieuwe accu in laten zetten dus dat kan het probleem niet ... Lees meer
Auto verzekeren bij FBTO.
Ik wil mijn nieuwe elektrische auto verzekeren bij FBTO. Krijg ik het volgende antwoord van FBTO terug.
Op basis van je leeftijd en het vermogen van je auto kunnen we de auto niet verzekeren.
Lees meerIk moet iedere keer opnieuw inloggen bij edge zins kort niet bij groome
als ik op facebook wil en andere dan moet ik iedere keer minloggen dat is nooit geweest Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer