re
door redgy Mar 8, 2017 om 22:46
Winkels & webshops
Geld terug van dit is tv

Op 23/12/2016 heb ik een 8K box met toetsen bord besteld bij ditistv , samen €173.95 , ik kreeg daar geen ordernummer of bestelnummer van laat staan een mail met bevestiging van aankoop , twee weken na betaling had ik een mail gezonden dat ik de box niet meer moest hebben en heb alles geannuleerd , kreeg dan het antwoord dat de annulatie werd aangevraagd maar nog moest bevestigt worden , ik heb dan na wat aandringen en berichten te hebben gezonden op facebook de melding gekregen dat het verzoek tot annuleren voor mij is doorgezet. dan terug een week later nog eens een bericht op facebook gezonden wanneer ze mijn geld gingen terug storten en kreeg dan antwoord dat ze nog geen update hadden gekregen en boden hun excuses aan voor het ongemak .Nu terug een week gewacht en weer een bericht met de vraag wanneer ik mijn geld zou krijgen en terug een antwoord dat mijn ticket in behandeling lijkt te zijn maar dat ze geen toegang hadden bij die afdeling .Later nog eens contact gehad met het antwoord mocht het pakket onverhoopt ondanks het verzoek tot annulering verzonden worden , dan kan u dit weigeren aan de deur , het zal dan retour gaan naar ons magazijn.Maar heb dan geantwoord dat ik de box zeker niet meer wou en alleen mijn geld terug wil , maar tot op vandaag 08/03/2017 nog niets ontvangen.

4204 16 Rapporteer

newmikey
door newmikey - Mar 8, 2017 om 22:54
830 Antwoorden / 0 Vragen

En wat is uw vraag? Niet gegoogled op "dit is tv" zeker?

tijger1
door tijger1 - Mar 8, 2017 om 23:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U kunt dasr dan ook nog heel lang op wachten.

tenormin
door tenormin - Mar 8, 2017 om 23:13
16837 Antwoorden / 108 Vragen

Afdeling mededelingen heeft vraag & beantwoord (nog) niet. Dus maar op Facebook doorgaan, in de hoop dat....

marita5
door marita5 - Mar 8, 2017 om 23:15
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Redgy ,

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regels ( voorbeeldbrief moet u iets aanpassen )

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/kopen-op-afstand/voorbeeldbrief-webwinkel-betaalt-geld-niet-terug

Lees ook hier ,

http://kassa.vara.nl/nieuws/alles-streamen-vanaf-een-kastje-of-toch-niet

Het adres van ditistv , is een advocatenkantoor

tenormin
door tenormin - Mar 8, 2017 om 23:20
16837 Antwoorden / 108 Vragen
ne
door neodutchio - Mar 8, 2017 om 23:50
5157 Antwoorden / 12 Vragen

OT Kan kassa langzamerhand geen lijst samenstellen met links waar hier steeds om gevraagd wordt? Het begint een beetje op een ouderwets casettebandje te lijken hier. Hebben we alle 'vragen' weer gehad, beginnen we weer opniew. Dit is de webwinkel die niet levert en geen geld terug geeft. Hierna komt de Chinese schoenenwinkel weer. Daarna valt het woordje oplichting. Enz Enz.

Of ben ik te hoopvol en denk dat de mensen dit ook niet kunnen vinden? Schijnbaar kunnen ze google ook niet vinden, anders hadden ze echt niets gekocht bij bv ditistv.

marita5
door marita5 Mar 8, 2017 om 23:53
11521 Antwoorden / 15 Vragen

 Kan kassa langzamerhand geen lijst samenstellen met links waar hier steeds om gevraagd wordt? voor contact met kassa scroll naar beneden ;-))

tenormin
door tenormin Mar 9, 2017 om 00:09
16837 Antwoorden / 108 Vragen

@neodutchio, je vergeet één vrij belangrijk ding: er zijn steeds nieuwe mensen die op dit forum vragen stellen (waar een forum voor is); u weet de vragen, "wij" weten de vragen, alleen "zij niet". Er zijn ook vaste forumleden die een vraag hebben, waar men graag, indien de nodige kennis in huis, zullen worden beantwoord. En weet u: Google beantwoord alles, maar dan moet men wel de juiste woorden/vraag intoetsen. Ik moet bekennen: ik weet ook niet goed hoe een vraag aan Google te stellen. ;-)

ha
door halex Mar 9, 2017 om 10:25
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Maar een hoop nieuwe vraagstellers zijn ook gewoon te lui om even bij de eerder gestelde vragen te zoeken. Ze dumpen hun vraag hier, gaan achterover hangen en wachten tot wij weer trouw alle eerder gegeven antwoorden tevoorschijn toveren. En dat doen we meestal ook nog, dus houden we zelf deze situatie in stand. Eigenlijk zouden wij niet moeten antwoorden, maar de vraagsteller wijzen op de zoekfunctie. (zie mijn reactie bij https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vrije-tijd-tuin/geldigheidsduur-resaurantcadeaukaart)

ne
door neodutchio Mar 9, 2017 om 10:40
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Dat was ook het doel van mijn reaktie. Wij zijn langzamerhand de vervanger van google en het blijven herhalen van dezelfde antwoorden op dezelfde vragen.

zoekster1
door zoekster1 Mar 10, 2017 om 15:44
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Je hoeft toch niet te reageren? Je wordt zelf ook een repeteermachine als je steeds weer meldt dat mensen het zelf maar moeten uitzoeken. Het is vrijwilligerswerk hoor, als je ermee stopt zal niemand je een verwijt maken.

ne
door neodutchio Mar 10, 2017 om 19:27
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Er staan ondertussen al 7 topics hier over ditistv. Het gemak waarop mensen tegenwoordig deze site kunnen vinden en zonder te kijken vragen gaan stellen. Het lijkt er steeds meer op dat mensen verblind worden door mooie woorden, niet kijken en zeker geen onderzoek doen en vervolgens tot aanschaf overgaan. Na aanschaf gebeurd er iets waardoor ze niet meer weten wat ze moeten doen. Gooi het 'probleem' maar op op het forum en er is vast wel iemand die ze bij het handje neemt om tot een oplossing te komen. Waarom niet even zoeken wat de reakties zijn op de vorige vragen die over hetzelfde onderwerp gaan. Maar nog belangijker, waarom niet even nadenken als ze tot aanschaf overgaan, danwel rare constructies gaan uitvoeren zoals in dit geval.

Gerry1969
door Gerry1969 - Mar 9, 2017 om 00:43
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Waarom koopt u iets wat u voor levering al annuleert?
Je koopt toch iets omdat je het wilt hebben.

diumenge
door diumenge - Mar 9, 2017 om 07:10
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Misschien kan het ECC België iets voor u betekenen. Klik hier.

marita5
door marita5 Mar 9, 2017 om 07:59
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Was mij nooit opgevallen , maar het adres van ditistv is 5 min van mij af , is een advocatenkantoor .

tijger1
door tijger1 Mar 9, 2017 om 09:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ga dan even voor de Ts langs:-))

Cookies
door Cookies Mar 9, 2017 om 10:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

In dat kantoorpand in Maastricht zijn meerdere bedrijfjes gevestigd.

marita5
door marita5 - Mar 9, 2017 om 10:26
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@Redgy ,

Ik heb telefonisch contact gehad met het advocatenkantoor , waar zogenaamd ditistv gevestigd zou zijn .
Ditistv was bij hun niet bekend , maar zouden er zelf achter aangaan , waarschijnlijk misbruikt ditistv het adres van deze advocaat .
Dit advocatenkantoor was niet op de hoogte , dat ditistv ingeschreven stond bij de KVK op hun adres .
Ik heb mijn tel.nr achter gelaten , ik weet niet of ik nog terug gebeld word , of dat ze nu zelf een onderzoek starten .
Word ik terug gebeld door deze advocaat , dan meld ik dit hier .

Carola.83 , is niet juist is alleen een advocatenkantoor .

DOOR CAROLA.83 9 MRT. 2017 OM 10:11
10694 ANTWOORDEN / 25 VRAGEN

In dat kantoorpand in Maastricht zijn meerdere bedrijfjes gevestigd.

marita5
door marita5 - Mar 10, 2017 om 11:47
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@Redgy ,

Gisteren had ik gesproken met een medewerkster van het advocatenkantoor , sorry kon ik niet weten, zij was nergens van op de hoogte .

Vandaag heeft de advocaat zelf mij gebeld , de eigenaar van ditistv heeft in het pand gezeten , maar is er vertrokken, toen hem de grond onder de voeten te heet werd
Deze advocaat krijgt brieven van deurwaarders , belastingen , aanmaningen e.d op dit adres ,  de eigenaar van ditistv is een aantal dagen geleden nog daar geweest om zijn post op te halen .
De advocaat zou contact opnemen met de verhuurder omdat de eigenaar van ditistv nog een sleutel heeft van het pand , en zij niet wil dat hij nog binnen komt .
Ditistv is een oplichter , via de advocaat hoorde ik dat hij 6 verschillende nieuwe bedrijven gestart is waaronder Flicksstore , met  verkoop van dezelfde kastjes .
Ditistv heeft bij KVK het adres niet laten veranderen zodoende staat hij nog ingeschreven op het adres Wilhelminasingel maar dit is niet juist , de advocaat heeft mij het nieuwe adres gegeven waar ditistv nu gevestigd is .

Dit is Franciscus Romanusweg 2 , Maastricht  ( recht tegenover de Mediamarkt )., de eigenaar van ditistv heeft daar een pand gehuurd via Adhoc Maastricht , vraag daar eens inlichtingen .

Adres: Spoorweglaan 9, 6221 BS Maastricht
Openingstijden:
Vandaag geopend · 09:00–17:30
vrijdag 09:00–17:30
zaterdag Gesloten
zondag Gesloten
maandag 09:00–17:30
dinsdag 09:00–17:30
woensdag 09:00–17:30
donderdag 09:00–17:30
Telefoon: 043 310 1093

Neem ook contact op met de consumentenbond , omdat ik zie dat zij een rechtszaak zouden starten tegen ditistv wanneer er niks veranderd , vraag erna , klik op de rode regels .

https://www.consumentenbond.nl/service/contactgegevens

Plaats hier een klacht ,

https://www.opgeletopinternet.nl/

 Ps , ik ga dadelijk kijken of ditistv is gevestigd op dit nieuwe adres, ik meld me dan hier weer terug .

zoekster1
door zoekster1 Mar 10, 2017 om 15:47
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Zo, jij hebt goed je best gedaan om de klanten van ditistv te helpen. Een dikke plus voor jou ;-)

marita5
door marita5 Mar 10, 2017 om 16:00
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Dank u wel , ik wist niet dat ditistv ingeschreven stond op een adres in Maastricht , was een kleine moeite om inlichtingen te vragen , zowel het oude als het nieuwe adres is 5 min van mij af . Ik moest iets doen , ik hou niet van oplichters , en deze gaat gewoon door . Zelfs de advocaat heeft veel overlast van ditistv , deurwaarders aan de deur , brieven die ze moet terug sturen e.d , ze vertelde me ook nog dat de eigenaar van ditistv in een luxe auto rijd .
Verbaasd mij niet als je een luxe auto koopt over de rug van andere mensen , verschrikkelijk .
Van ene kant ben ik blij dat ik de eigenaar vandaag niet gezien heb , ik zag ook geen luxe auto, mij kennende was dit catastrofaal geweest en het pand te klein . .

tenormin
door tenormin Mar 11, 2017 om 11:52
16837 Antwoorden / 108 Vragen

@well done marita5.

marita5
door marita5 Mar 11, 2017 om 11:54
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Thanks

boppe1943
door boppe1943 May 9, 2017 om 09:02
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Een heel groot compliment marita5.
Ook bij andere antwoorden springt u er meestal in positieve zin uit, prima. Goed werk.

marita5
door marita5 May 9, 2017 om 09:16
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Dank u wel , nu zie ik door de reactie van @Heino Koolen dat ditistv ingeschreven staat op een ander Kvk nr , wat voorheen niet het geval was , hij stond nog ingeschreven op het adres van een advocatenkantoor . Er zijn nog 2 sites van ditistv maar onder een andere naam , die ingeschreven staan op het adres van de advocaat dit is niet juist . Ditistv blijft een oplichter .

marita5
door marita5 - Mar 10, 2017 om 15:09
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@Redgy ,

Op het nieuwe adres Franciscus Romanusweg 2 , word inderdaad werkruimtes verhuurd door Adhocbeheer.nl , naast Mediamarkt ..
Ik zag nergens staan Ditistv , dit verbaasd mij niet ., er waren wel werkruimtes in gebruik .
Neem tel contact op met Adhoc , als dit adres Franciscus Romanusweg 2 ( a-b-c-) juist is , stuurt u de brief daar naar toe .

Succes .

AWYeah28
door AWYeah28 - Mar 11, 2017 om 11:05
355 Antwoorden / Vragen

@Marita5

U mag bij voorbaat worden uitgeroepen tot Kassa-vrijwilliger van het jaar!

marita5
door marita5 - Mar 11, 2017 om 11:15
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@redgy ,

Zoals de advocaat me vertelde , heeft ditistv inderdaad nog andere bedrijven op zijn naam staan en wel :

Flicksstore.nl , dumpdiedeal.com en livetvstore.com , allemaal geregistreerd onder hetzelfde Kvk nr onder beheer van Leaper beheer bv , Franciscus Romanusweg 2 .

marita5
door marita5 - Mar 11, 2017 om 11:25
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@awyeah28 ,

Dank u wel voor uw compliment , ik doe mijn best zoals andere dat ook doen , maar in dit verhaal ben ik een pitbull , ik bijt me erin vast en laat niet los ;-))
Ik wist dat er veel klachten waren , maar ik wist niet dat de eigenaar in Maastricht gevestigd was .
De eigenaar van ditistv blijft maar doorgaan , nieuwe bedrijven starten en mensen oplichten .
Het nieuwe adres is 5 min van mij af , ik kom er iedere week , dus ik zal uitkijken of hij daar werkelijk gevestigd is , zijn luxe auto zie en niet te vergeten de eigenaar zelf .

AWYeah28
door AWYeah28 Mar 11, 2017 om 12:08
355 Antwoorden / Vragen

Als u zich maar niet vergist en de eigenaar daadwerkelijk gaat bijten :-))

marita5
door marita5 Mar 11, 2017 om 12:14
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Nee , bijten zal ik niet , maar zie ik de eigenaar zal ik hem zeker aanspreken over zijn gedrag en oplichting , dan zie ik wel wat eruit komt .
Ik begrijp niet dat hij zomaar door kan gaan , dit vertelde ik gisteren ook tegen de advocaat , maar ook zij kon hem niet uitschrijven / of adresverandering doorgeven bij Kvk dat moest de eigenaar zelf doen .

AWYeah28
door AWYeah28 Mar 11, 2017 om 12:37
355 Antwoorden / Vragen

In het verleden ben ik als ondernemer met enige regelmaat in aanraking gekomen met dit soort figuren dus ik geef u het sterke advies mee: wees voorzichtig. Er zijn in mijn ervaring twee categorieën oplichters: de diplomaten, die u gaan proberen te overtuigen van hun goede bedoelingen, en de onvervalste criminelen waar u blij mag zijn als u niet de huid wordt volgescholden, of erger. Verwacht geen berouwvol persoon die zijn leven gaat beteren en zorg dat u hem aanspreekt in het openbaar, met veel mensen in zicht.

marita5
door marita5 Mar 11, 2017 om 13:03
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Dank u voor de waardevolle tip , ik weet van me zelf dat ik zeer impulsief kan reageren , vooral als het te maken heeft met valse / of onterechte zaken , en dat zou wel eens in het nadeel van mij kunnen werken .
Het pand waar ditistv gevestigd zou zijn , zijn allemaal werkruimtes ( etages ) die verhuurd worden . Gisteren zag ik er niemand , volgens mij kom je het pand alleen maar binnen via de bel / of een code ik heb er niet zo opgelet . nogmaals bedankt voor de tip , zie ik de eigenaar zal ik aan uw waarschuwing denken .

tenormin
door tenormin Mar 11, 2017 om 13:33
16837 Antwoorden / 108 Vragen

Hoe goed bedoeld ook @marita5, ik zou toch die man, mocht u hem zien, niet in conclaaf gaan. Er zijn mensen voor veel minder op zijn minst in elkaar geslagen. Gezien wat het heerschap doet, laat dat dan aan Alberto Stegeman over; anders krijgen we je niet hier meer te lezen. ;-))

marita5
door marita5 Mar 11, 2017 om 13:39
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@Tenormin ,  u heeft gelijk , zal voor mij niet gemakkelijk zijn , maar ik zal uw raad net zoals die van @awyeah28 opvolgen en niks doen . ik zal dan alleen kijken of hij daadwerkelijk daar gevestigd is .

marita5
door marita5 - Mar 11, 2017 om 13:48
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@Redgy ,

Meld ook uw klacht bij Avro Tros Opgelicht , misschien besteden zij er een uitzending aan , klik op de rode regel .

https://opgelicht.avrotros.nl/contact/

he
door heino koolen - May 9, 2017 om 08:11
1 Antwoorden / Vragen

helaas, niemand doet wat aan dit bedrijf internet staat er vol van schijnbaar zit het hoofdkantoor nu op de europalaan in beek maastricht-aachen airport wat u kunt proberen is naar de rechtswinkel te gaan, of met een een paar mensen erheen gaan, en verhaal gaan halen maar schijnbaar hier in nederland vindt justitie het heel gewoon dat mensen in dit land opgelicht mogen worden.