Na
door Nautop Jan 28, 2019 om 19:32
Winkels & webshops

Haarcentrum.nl levert niet

Let op!
Bestel hier niets, er wordt na betaling niet geleverd.
Ook niet na 3 maanden wachten.
Haarcentrum.nl  is telefonisch niet bereikbaar, reageert niet op e-mails.
U bent u geld kwijt!

2254 13 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jan 28, 2019 om 19:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

En wat hebt u dan besteld? Haren? :-))

diumenge
door diumenge - Jan 28, 2019 om 19:42
11969 Antwoorden / 15 Vragen
2

Mooi, was niet van plan om haar te bestellen. Hoe weinig ik er zelf ook van heb...

tenormin
door tenormin - Jan 28, 2019 om 19:51
16840 Antwoorden / 108 Vragen
1

Zo te lezen bent U uw geld kwijt. Wat ontzettend zonde is. Maar u dacht dat de site er wel goed uitzag?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 28, 2019 om 19:51
16875 Antwoorden / 202 Vragen
1

En wat is nu uw vraag? Dit is een forum waar vrijwilligers vragen proberen te beantwoorden kunnen niets met mededelingen.  

Zo u er toch een vraag van maakt, kijk dan eest of Haarcentrum is aangesloten bij thuiswinkel.

panter22
door panter22 - Jan 28, 2019 om 20:13
6599 Antwoorden / Vragen
0

Heb je je klacht al gemeld?
Er zijn meer klachten, Ze gaan het oplossen. Ik ben benieuwd.
https://www.kiyoh.nl/haarcentrum_nl/

ne
door neodutchio - Jan 28, 2019 om 20:14
5157 Antwoorden / 12 Vragen
1

Vreemd, postadres is een woonhuis. Haarcentrum is onderdeel van robin marketing. Geen idee wat een marketing buro uit Barendrecht te maken heeft met shampoo uit Rhoon.
Verder nergens bij aangesloten en de telefoonuren zijn zo'n beetje de schooluren.

Sinds 24/7/2018 al klachten over het niet leveren. Een gemiddeld cijfer van een 8.6 wat ineens versprinkt naar 8.7 en als je er op klikt krijg je een 7.8. 

En u gaat daar bestellen?

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 28, 2019 om 20:23
7199 Antwoorden / 3 Vragen
1

U kunt hier ook een review kwijt, zo te lezen zijn zij tot een oplossing bereid.
https://nederlandreview.nl/online-shoppen/haarcentrum-ervaringen-beoordelingen-reviews

hutch
door hutch - Jan 28, 2019 om 21:00
4515 Antwoorden / 29 Vragen
2

Ik denk niet dat dit webwinkeltje ergens bij aangesloten is, gezien bepaalde voorwaarden die zij stellen.

Er wordt gesproken over het terugstorten van het aankoopbedrag........ Dat ook de verzendkosten naar de klant toe geretourneerd moet worden, mag wel eens duidelijker aangegeven worden.
Retourneren binnen 14 dagen na factuurdatum? M.i. behoort dit tenminste 14 dagen na ontvangst te zijn. Daar kunnen dagen tussen zitten.
Tenminste 3 maanden garantie?? En de 3 daaropvolgende maanden dan?? Ik kan nergens in het BW een uitzondering vinden voor dit bedrijfje.

En dan zie ik nog een van de zeer vele totaal nietszeggende 'tevredenheidszegels' staan:

Ik kan mij niet geheel aan de indruk onttrekken dat het hier een door mij getypeerde/zogenaamde zolderkamerhobbyist betreft.
Mogelijk kan deze persoon de (hoge) druk niet aan?

tenormin
door tenormin Jan 28, 2019 om 22:16
16840 Antwoorden / 108 Vragen

Zag dat ze ook Andrelon shampoo verkopen. Garantie op shampoo? Beetje vreemd, toch?  ;-)

marita5
door marita5 - Jan 28, 2019 om 21:22
11522 Antwoorden / 15 Vragen
4

Hallo Nautop , 

Klopt niks van deze site , 24 uur geopend van ma / tm zondag .
Het Kvk nr wat op de site staat , is van Dalbinusbeheermaatschappij BV .

https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q=20123575&start=0&site=kvk2014 

In de voorwaarden is haarcentrum.nl onderdeel van FlipMedia ,  ontwikkelen en produceren van software !!!

https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q=57187401&start=0&site=kvk2014 

Al met al een ratjetoe , nergens bij aangesloten , lees hier de voorwaarden .

https://www.haarcentrum.nl/over-ons/algemene-voorwaarden/

Onze visie op service .

Wij willen dat jij blij bent met onze producten en wij doen er bijna alles aan om daarvoor te zorgen., Bijna betekent in feite dus niks .

gerbera
door gerbera - Jan 28, 2019 om 21:56
7368 Antwoorden / 14 Vragen
2

U bent u geld kwijt!

Nee hoor ik niet, komt omdat ik nooit bestel bij een bedrijf wat geen "echt" keurmerk heeft.
Ga anders even langs in Tilburg, Denverstraat nr 8, ik zie daar alleen maar woonhuizen in een wijk in aanbouw.

jack333
door jack333 - Jan 28, 2019 om 22:11
45 Antwoorden / 9 Vragen
0

Als je wilt ik heb nog wel een paar haren

Ha
door Haarcentrum.nl - Jan 30, 2019 om 14:33
1 Antwoorden / Vragen
0

Hoi Nautop. Ik zou je graag verder helpen zie geen email in onze inbox. Dat ligt natuurlijk volledig aan ons en daarom de vraag; je email nogmaals te sturen. Uiteraard zorgen we dan voor een juiste afhandeling en terugboeking van het gehele bedrag inclusief verzendkosten.

costnix
door costnix Feb 11, 2019 om 16:46
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Reputie komt te voet en gaat te paard.
Beloven dat iets doet, betekend dat u doet watu beloofd.

Na
door Nautop - Feb 11, 2019 om 16:31
1 Antwoorden / 1 Vragen
1

Geen producten ontvangen, maar wel geld teruggestort gekregen.
Dat dan weer wel, eerlijk is eerlijk.

costnix
door costnix Feb 11, 2019 om 16:47
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Dat is mooi. Bedankt voor het terugbelden.

tenormin
door tenormin Feb 11, 2019 om 16:53
16840 Antwoorden / 108 Vragen

Nou, dat is fijn @nautop. En ook prettig dat hier weer eens iemand feed back geeft over de afloop!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer

mooimeisje_25395
mooimeisje_25395 - May 6, 2024 om 15:03
Winkels & webshops

2 stoelen niet goed winkel doet niets wat kan ik nog doen

6 stoelen gekocht bij 2 is de vulling gezakt zouden omgeruild worden maar wordt niet gedaan 
na veel gepraat konden we 6 nieuwe uitzoeken alles op papier gezet 
nu blijkt dat dat ook niet gedaan wordt 
wat kunnen we doen reageren doen ze niet aangetekende brief gedaan 
maar geen antwoord Lees meer