Ma

Hallo,

Ik wil een ev een bestelling doen om pandora "charms"(bedels) ed. te kopen, nu is het in US en twijfel ik sterk om dit te doen. Omdat de website, foto's en al het andere erg betrouwbaar lijken?!
De site waar het om gaat is deze: Copyright © 2016 www.pandoracharms4u.com.

Graag hoor ik jou/jullie mening hierover.

Alvast bedankt, Margareth

1618 9 Rapporteer

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Aug 17, 2016 om 10:06
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Een website met leuke foto's maakt een shop echt niet betrouwbaar. Er staat op deze site geen enkel adres, tel.nr. enz. enz. Dat zegt mij eigenlijk al voldoende. En even Googelen, zal nog wel meer vage zaken boven tafel halen.

Topantwoord

ra
door ramanah - Aug 17, 2016 om 10:08
135 Antwoorden / Vragen

Na een snelle blik op de site: (te)grote kortingen, dollars, op de contact pag. alleen email. Ik zou er niet bestellen. Er zullen toch vast wel betrouwbare webshops en zelfs gewonen steenenwinkels in NL zijn waar u ook uw artikelen wilt/kunt bestellen/kopen met veel minder risico's.

Topantwoord

Ka
door Kassafoutje - Aug 17, 2016 om 10:35
19 Antwoorden / Vragen

WOT (Web of Trust) is ook al niet zo positief alle pagina's in het rood.

Topantwoord

marita5
door marita5 - Aug 17, 2016 om 11:34
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Margareth Van Wijk Beekelaar ,

Zoals al eerder aangegeven de site is niet betrouwbaar , staat geregistreerd op naam van Ren Shihua , plaats Fujansheng China .
Als u al iets krijgt is dit namaak troep , en de douane dit niet in beslag neemt en u invoerrechten moet betalen , klik op de rode regels .

http://www.scamadviser.com/check-website/pandoracharms4u.com

Controleren of een website betrouwbaar is ,

https://www.consumentenbond.nl/online-kopen/

https://www.consuwijzer.nl/shopscan/

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - Aug 17, 2016 om 12:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zou er niet aan beginnen. Zie eerdere reacties.
Site komt niet betrouwbaar over.
Je kunt beter naar een juwelier gaan die deze bedels verkoopt.
Is wel zo veilig en vertrouwd en dan weet je wat je krijgt.
En/of kijk eens op deze site: http://www.pandora.net/nl-nl/products/charms

Topantwoord

hutch
door hutch - Aug 17, 2016 om 13:32
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Mijn mening? Absoluut niet aanbeginnen.

Het is een Chinees webwinkeltje en heeft niets met de US(A) te maken. Het is geregistreerd in de provincie fujiansheng (China).

U heeft geen enkele zekerheid op alle gebieden.
Ontvangt u wel wat? En krijgt u wel iets toegestuurd, dan is het, aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid (99,99%), imitatierommel (nep Pandora's).
De douane kan het ook inbeslag nemen. En dan bent u uw geld kwijt en u krijgt niets (meer).
De Nederlandse consumentenbescherming is hier niet van kracht.

Houdt u van gokken: dan wel doen, maar dan later niet meer klagen (hier).
U bent gewaarschuwd. Succes.

Topantwoord

aurora1
door aurora1 - Aug 17, 2016 om 19:10
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Niet doen.

Ma
door Margareth van Wijk Beekelaar - Aug 18, 2016 om 09:04
1 Antwoorden / 1 Vragen

Goedemorgen,

Bedankt allemaal voor de reacties, ik heb de bestelling niet geplaats.
Fijn om te lezen dat mijn vermoeden juist bleek te zijn.

edrick3
door edrick3 - Aug 18, 2016 om 11:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

ik heb de bestelling niet geplaats.

Verstandig! ;-)