jo
door joskaa Dec 17, 2015 om 09:33
Winkels & webshops

Hoe herken ik echte John Miller overhemd

Ik heb via Marktplaats een nieuw John Miller overhemd gekocht, dacht ik. Op het overhemd staat weliswaar het John Miller logo maar in schuingedrukte letters en dat was niet te zien op het fotootje bij de advertentie, terwijl het 'echte' John Miller logo rechtgedrukte letters heeft.
Op de verpakking staat behalve de prijs in euro's ook de prijs in H.fl. Ik heb gemaild naar de verkoopster dat ik denk dat het een echte nepperd is, de euro al in 2002 is ingevoerd en dat  het overhemd misschien wel nieuw in de verpakking zit maar dan toch wel minstens 14 jaar oud is met de vraag of het wel een echt JM overhemd is. Zij zegt de partij al enige jaren geleden gekocht te hebben en dat alles wat ze verkoopt zonder enige twijfel het echte merk is. Ik mag het overhemd terugsturen en krijg dan mijn geld terug. Weet iemand hoe het John Miller logo er jaren geleden uitzag. Graag jullie reactie

2093 5 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Dec 17, 2015 om 09:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar wat u nu gekocht hebt, bevalt niet?

zoekster
door zoekster - Dec 17, 2015 om 10:32
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Mensen willen nu eenmaal in 'echt' rondlopen, anders heb je niets om over op te scheppen op je werk of een verjaardag ;-)

Maar kan wel begrijpen dat ts niet tevreden is, voor goede merkkleding wordt veel meer gevraagd op Marktplaats.

Cookies
door Cookies - Dec 17, 2015 om 10:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als het zo belangrijk voor je is dat het een echte JM is, stuur je dat ding toch terug. Persoonlijk loop ik liever in merkloze kleding van dit seizoen dan in merkkleding uit de vorige eeuw.

r.kemperman
door r.kemperman - Dec 17, 2015 om 11:21
423 Antwoorden / 4 Vragen
aurora1
door aurora1 - Dec 17, 2015 om 18:58
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als twijfelt en veel ervoor betaald heeft stuur het overhemd dan terug + uw geld terug.
Als u (dure) merkkleding wilt dragen dan maar niet naar Marktplaats gaan maar naar een gerenommeerde stenen winkel gaan.
Hoeveel heeft u voor dit overhemd betaald?