Dr
door Dreetjes May 25, 2024 om 19:51
Winkels & webshops

Hoelang moet het duren voordat seats and sofas z'n beloftes nakomt.

Wij hebben  ook een verkeerd bankstel  gekregen. Nu alweer een maand bezig om het op te lossen.  We komen geen stap vooruit .

2095 7 Rapporteer
mahadma
door mahadma - May 25, 2024 om 19:55
11606 Antwoorden / 51 Vragen

Tja, de service bij S & S houdt op bij de drempel.U kunt ze EN schrijven per post EN emailen met een termijn dat u een en ander opgelost wil hebben. Echter, ik verwacht niet dat zij staan te springen om uw probleem op te lossen.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - May 25, 2024 om 20:06
2137 Antwoorden / Vragen

Als je de verschillende consumenten fora en beetje volgt, heel lang tot en met "dat gaat u niet meemaken". Aangezien u niet vraagt hoe u eea het beste aan kunt pakken denk ik dat u al weet hoe de vork daar aan de steel zit en wellicht wist u dat zelfs al voordat u er wat ging kopen. Zo niet hebt u een goedkope les geleerd.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - May 26, 2024 om 00:36
1819 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Dreetjes,

Seats en Sofa's is al vaak op dit forum behandeld vanwege hun slechte service.

Kijk ook even in de volgende link:

https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/belbus-bankstel-in-twee-kleuren-seats-and-sofas-laat-het-gebeuren?theme=wonen

ro
door ronny530 - May 26, 2024 om 08:49
2813 Antwoorden / 41 Vragen

Wellicht is een aangetekende brief met daarin een uiterste termijn van een week of vier waar binnen de klacht naar behoren opgelost moet zijn en zoniet u tot ontbinding van de koop overgaat een optie.
Of u een reactie gaat ontvangen durf ik te betwijfelen maar juridisch staat u dan wel sterker omdat u gerechterlijke stappen kunt ondernemen.

gerbera
door gerbera - May 26, 2024 om 14:42
7388 Antwoorden / 14 Vragen

Als het aan S&S ligt kan dit héél lang duren, van service hebben ze nog nooit gehoord en zo die er is heeft u die tot het moment dat u aan de kassa heeft betaald. Het enige wat ik kan adviseren is hun te schrijven dat u de koop wenst te ontbinden en uw geld terug wilt hebben. Maar of dat werkt, ook dat betwijfel ik zij hebben nml geen plank maar de gehele Bruynzeel deuren fabriek voor de kop en zie daar maar eens door te komen.

gossy
door gossy - May 27, 2024 om 11:39
37 Antwoorden / 1 Vragen

In de eerste plaats is het al fout om bij dit bedrijf wat te kopen.
Vind het überhaupt nog knap dat ze bestaan.
Heb al van meerdere mensen om mij heen dat zij zich echt bedrogen voelden door S&S.
Wat in de showroom staat ziet er redelijk goed uit maar wat je dan thuis krijgt lijkt er op maar toch een slechtere kwaliteit.
Zou ze een aangetekende brief sturen met eis dat de bank binnen een redelijk termijn word omgeruild en dat je anders de koop ontbindt.
Dat is trouwens het beste wat je kan doen de koop ontbinden want over een jaar is je bank doorgezakt en ben je toe aan een nieuwe.

mooimeisje_25395
door mooimeisje_25395 - May 27, 2024 om 13:04
32 Antwoorden / 1 Vragen

De koop ontbinden op de site van het juridisch loket staan voorbeeld brieven