yo
door yousss Jun 30, 2020 om 19:26
Winkels & webshops

Https://<a href="//fietsonderdelenoutlet.nl/service/about/" target="_blank">www.fietsonderdelenoutlet.nl/service/about/</a>

Ik heb op bovenstaande website een slot gekocht, ik heb gekozen voor afterpay. Dit gaat via Klarna 
De site heeft dus mijn gegevens
nu ontvang ik vandaag een ''pakketje'' wat dus door de brievenbus paste en alleen het etiket bevatte.
Hoe ga ik hier mee om?

Ik kan natuurlijk het spelletje meespelen en het retourneren. 
Maar ben bang dat de oplichter iets met mijn gegevens doet.

WIl hierbij ook iedeereen waarschuwen voor die website, koop daar dus niet

1495 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tenormin
door tenormin - Jun 30, 2020 om 19:30
16847 Antwoorden / 108 Vragen
0

Terugsturen en via afterpay even communiceren dat er niet betaald gaat worden. Wel met track en trace of verzendbewijs versturen en bonnetje goed bewaren.

mi
door miennaamishaaz - Jun 30, 2020 om 19:34
725 Antwoorden / 1 Vragen
0
diumenge
door diumenge Jun 30, 2020 om 20:17
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Site werkt hier prima.

marita5
door marita5 Jun 30, 2020 om 20:29
11532 Antwoorden / 15 Vragen

@miennaamishaaz , beter controleren , de site werkt .

yo
door yousss - Jun 30, 2020 om 20:02
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

thx terugsturen ga ik idd doen,

Kan hij of zij nog iets met mijn gegevens doen?

en zal idd ook webiwnkelkeur contacten

Wat houdt SIDN informatie in?

ne
door neodutchio - Jun 30, 2020 om 20:15
5165 Antwoorden / 12 Vragen
1

Ligt het aan mij en ben ik de enige die er niets van snapt?

U besteld een slot en u krijgt een pakje binnen waar alleen een etiket in zat? Was het pakje verder dicht en onbeschadigd? Welk spelletje wilt u meespelen? En welke oplichter zou iets met welke gegevens kunnen doen?

diumenge
door diumenge Jun 30, 2020 om 20:16
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Nee hoor, ik begrijp er ook niets van.

MisterrMix
door MisterrMix Jul 1, 2020 om 13:33
18 Antwoorden / Vragen

Ik snap t wel. Dus t zal vast niet alleen aan jou liggen, maar ook niet aan TS.

diumenge
door diumenge - Jun 30, 2020 om 20:16
11969 Antwoorden / 15 Vragen
1

Wat bedoel je met bang zijn dat de oplichter iets met je gegevens doet?

marita5
door marita5 - Jun 30, 2020 om 20:27
11532 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Yousss , 

Hoe ga ik hier mee om?

ik ben nummer 3 die er niks van begrijpt , als u een pakket krijgt waar niks in zit , lijkt mij het meest logische om contact op te nemen met de webshop .

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@fietsonderdelenoutlet.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

ma
door malty - Jun 30, 2020 om 21:00
1112 Antwoorden / 1 Vragen
1

Een oplichter die met afterpay werkt, waarom zou een oplichter achteraf betalen mogelijk maken, bij vooraf betalen heeft hij in ieder geval het geld al binnen.
Gaat u dan toch betalen nu u geen slot ontvangen hebt?

aurora1
door aurora1 - Jun 30, 2020 om 22:27
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Met anderen begrijp ik niets van dit verhaal.

panter22
door panter22 - Jul 1, 2020 om 09:56
6599 Antwoorden / Vragen
2

Neem even contact op met fietsonderdelenoutlet. De webshop betaat al 3 jaar en  is aangesloten bij webwinkelkeur. Wat wil je nog meer. Ben je nu al bang

Telefonisch
 zijn wij van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 10:00 en 12:00 en tussen 15:00 en 17:00.
Buiten deze tijden, of wanneer u ons per telefoon niet gelijk kunt bereiken, kunt u ons het beste even een mail sturen. 
Kijk verder:
https://www.fietsonderdelenoutlet.nl/service/


me
door mein33 - Jul 1, 2020 om 10:06
5658 Antwoorden / 28 Vragen
1

@YOUSSS,

Welke reactie kreeg u van de webwinkel toen u hierover met hen contact heeft opgenomen ?

marita5
door marita5 Jul 1, 2020 om 10:34
11532 Antwoorden / 15 Vragen

@mein33 , hier wordt te pas en te onpas het woord oplichter mis(ge)bruikt , zonder maar ook even contact op te nemen met de webshop .

me
door mein33 Jul 1, 2020 om 11:06
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@marita5,

Inderdaad en vandaar mijn vraag, want zonder vraag kan je ook geen antwoord verwachten.
Tevens laat Ts. maar even achterwege te vermelden in welke staat het pakket door hem is ontvangen !

sira
door sira - Jul 1, 2020 om 11:12
2361 Antwoorden / 24 Vragen
1

AfterPay en Klarna zijn 2 verschillende "achteraf betalen" bedrijven.

U moet dus eerst contact opnemen met Fietsonderdelen Outlet en daarna met Klarna. Klarna maakt dan een aantekening in uw account. Op het moment dat u het slot toch binnenkrijgt, neemt u weer contact op met Klarna.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Do
Doraf - May 17, 2024 om 04:33
Vakantie & reizen

Wunderland Kalkar onterechte kostem

Mogen personeelskosten  zo worden doorberekend ? Lees meer

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer