Ik kan nergens Kontakt krijgen met „Appiehein“. Zijn er meer klachten hierover?
Bij Appiehein kan je als je in het buitenland woont Nederlandse Produkten bestellen, deze worden dan per besteldienst bij je thuis afgeleverd.
dit werkt prima echter als er iets fout gaat kan je absoluut nergens Kontakt krijgen, niet bij het vermelde tel.nr of Whatsapp niet via Facebook echt nergens! Zijn er meer klachten hierover?
Hallo Keesgroteneus ,
De voorwaarden :
10. Klachten, onderzoeksplicht en nakoming
10.1 Indien Appiehein.com onjuiste of het onjuiste aantal Producten levert dient de koper Appiehein.com hiervan binnen 24 uur na levering op de hoogte stellen. Appie Hein overlegt vervolgens met de klant of de juiste producten alsnog nagezonden zullen worden, of de fout geleverde producten opgehaald worden of dat korting gegeven wordt. In de meeste gevallen zal er een voucher voor de klant aangemaakt worden. Deze voucher kan de klant bij een volgende bestelling gebruiken.
10.2 Wanneer de koper een kapot product heeft ontvangen dient de koper Appiehein.com hiervan binnen 24 uur na levering op de hoogte stellen per e-mail (info@appiehein.com) en dient de koper dit aan te tonen door middel van een foto. Na ontvangst en goedkeuring van de foto door Appie Hein zal Appie Hein, naar keuze van de koper, het aankoopbedrag van het betreffende Product aan de koper retourneren, of het betreffende Product zo spoedig mogelijk kosteloos naleveren. Appie Hein is te allen tijde gerechtigd om de door koper geclaimde breuk ter plaatse te controleren.
10.3 Indien de koper niet binnen 24 uur na levering van de bestelling melding maakt van onjuistheden in de levering zoals hiervoor in de leden 1 en 2 van dit artikel omschreven, zal de levering als volledig en juist worden beschouwd en vervallen de rechten van de koper zoals vermeld in voornoemde artikelen.
10.4 Appie Hein is nimmer gehouden tot schadevergoeding anders dan zaak- en/of personenschade.
10.5 Alle leveranties worden verzorgd door Appie Hein ingeschakelde externe transporteurs of koeriersdiensten. Deze transporteurs of koeriersdiensten bezorgen uitsluitend de orders. Het retour nemen van emballage is derhalve niet mogelijk.
Voor de volledige voorwaarden , klik op de rode regel .
https://www.appiehein.com/nl/content/2-algemene-voorwaarden
Hier staan positieve en negatieve revieuws ,
https://www.trustedshops.nl/verkopersbeoordeling/info_X9F6DD2675C578BD58E13C5CFA3B1072A.html
We wonen hier natuurlijk niet in het buitenland maar dat lijkt mij toch een serieus bedrijf. Hebt u het echt via meerdere kanalen geprobeerd op meerdere momenten of was u "er wel klaar mee"?
ja wij hebben ook een klacht. Ik woon in Spanje en heb een bestelling (met spullen van AH ) op 22 sept.2023 geplaatst en betaald. Werd gezegd binnen 5 werkdagen is het er. Helaas niets.
Op 2 okt een email gestuurd, geen reactie.
Op 3 okt een whatsapp bericht gestuurd, ook geen reactie.
4 okt via de chat een bericht gestuurd, ook geen enkele reactie. Het is wel voor bijna 100 euro dat wij de mist in zijn gegaan bij dat bedrijf https://www.appiehein.com/nl/Dat is een bedrijf waar hier te lande natuurlijk niemand ooit mee te maken heeft. Bestaan er geen expat-fora waar men ervaringen met leveranciers deelt?
Ruikt erg naar oplichting !!
wij hadden een bestelling van 130,- gedaan centjes weg nooit wat ontvangen !!!
contact opnemen met het bedrijf is niet mogelijk alle aangeboden opties voor contact worden niet beantwoord
Je kunt gewoon langs gaan bij dat bedrijf. Adres staat hier boven.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Retourtermijn bij C&A webshop minder dan 28 dagen
C&A adverteert op haar website met een retourtermijn van 28 dagen. Op zich prima, vergelijkbaar met het europese herroepingsrecht - je moet bij een online bestelling binnen 14 dagen na ontvangst schriftelijk melden dat je iets retourneert en hebt dan nog 14 dagen het product te retourneren. Bij elkaar 28 dagen.
C&A hanteert niet 14 dagen voor de herroeping + 14 dagen voor verze
...
Lees meer
Houtworm in TV meubel
Begin dit jaar via een officiële mango houten winkel een tv meubel gekocht van mango hout. Echter merkte ik op dat er elke keer "zaagsel" lag in de binnenkant van het meubel. Eerst niets achter gezocht maar nu ik ook gaatjes opmerkte ben ik er achter gekomen dat er houtworm in het meubel zit. Ik heb met het betreffende bedrijf contact gezocht hierover en zij kwamen met de volgende oplossing - ... Lees meer
Afpo/Feroli WTW/CV Optifor 3.0 zorgt voor tochtoverlast
Ik woon in een appartement met een CV van Feroli dit gekoppeld is aan een WarmteTerugWin unit die de woning ventileert. Om precies 19.00 uur start het ventileren op niveau storm. Je voelt een koude luchtstroom. Dit stop om 23.00uur. De instalateur kan niets vinden. Maar die komt ook niet op het tijdstip dat het gebeurt. Volgens de instalateur zit er geen klok in de WTW en ook buiten de appartement ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer