An
door Annette7 May 30, 2016 om 17:12
Winkels & webshops

Is een webshop verantwoordelijk voor retourkosten als ze een kapot artikel sturen?

Vorige week een bestelling thuis gekregen van Woonwinkel Villa Rose.
Na jaren al vaste klant te zijn van hun, kreeg ik een kapot artikel, ik heb dit meteen gemeld,
na heel veel moeite om elke keer een antwoord terug te krijgen, kan ik het terug sturen maar moet ik volgens hun zelf de verzendkosten betalen"?
Dit klopt toch niet? Villa Rose stuurt een kapot artikel op, dus lijkt mij dat ze ook verantwoordelijk zijn voor de retourkosten?
Graag zou ik weten hoe of wat?
groet
Annette

4817 27 Rapporteer

Topantwoord

hutch
door hutch - May 30, 2016 om 17:18
4515 Antwoorden / 29 Vragen

U heeft gelijk. U heeft een kapot artikel gekregen en dat dient dit bedrijf, zonder enige kosten voor u, te herstellen, dan wel een nieuw artikel toe te sturen.

Topantwoord

hutch
door hutch - May 30, 2016 om 17:28
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Hun algemene voorwaarden zijn ook niet meer van deze tijd. Er wordt nog gesproken over een retourrecht van 7 dagen.

Ook de artikels 4a en 5 kloppen niet (geheel).

akkerdistel
door akkerdistel May 30, 2016 om 18:07
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Inderdaad PDF moet je niet meer willen :-).

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - May 30, 2016 om 17:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Uiteraard zijn zij verantwoordelijk voor de retourkosten.

An
door Annette7 - May 30, 2016 om 17:41
10 Antwoorden / 1 Vragen

Dankjewel voor jullie antwoorden,maar na paar keer weer gemaild te hebben,krijg ik nog steeds geen antwoord,nadat ik de eigenaar netjes aangesproken heb op zijn plicht.Telefoon wordt niet meer opgenomen.Ik weet dat ze vorige maand per direct hun winkel gesloten hebben,maar hij heeft nog steeds een webshop.
Villa Rose is dealer van Riviera Maison, ook heb ik bij hun om advies gevraagd vorige week,maar helaas kunnen zij niets doen omdat ze geen contact meer hebben.
Intussen heb ik twee keer nog gemaild maar geen antwoord.In de eerste reactie toen ik mailde dat het artikel gescheurd was kreeg ik als antwoord.....Ja,het is Riviera Maison.....alsof die kapotte spullen opsturen.
Ik vertik het toch om zelf de verzendkosten te betalen,dit gaat bij mij om het principe, ik pik het niet,maar wat kan ik verder doen?

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - May 30, 2016 om 17:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ze zitten, geloof ik, ook op Facebook. U klacht maar overal rondtetteren. klachtenkompas, Klacht.nl, Radar forum.

Staan ze op failliet gaan? Als u dan dat artikel terugstuurt, is het nog maar de vraag of u iets van uw geld terugziet.

An
door Annette7 May 30, 2016 om 18:07
10 Antwoorden / 1 Vragen

Ik kreeg vorige maand mail van hun dat de winkel per direct stopte, maar ze met de webshop door gingen,maar ja, ik ga het betwijfelen.
Aangezien er heel veel in de sale is,ook nieuwe collectie,dus ik heb het vermoeden dat ze aan het leeg verkopen zijn.
Lijkt mij dat als je doorgaat met een webwinkel dat je dan ook je klant wat vriendelijker tevreden houd in antwoorden en terug mailen.

Hieronder antwoord op mijn eerste mail.

Re: Villa Rose: bestelling is verzonden!

Aan: Annette L

info@villa-rose.nl

Ik kan daar helaas niets aan doen. Ik heb ook niet meer en de meeste waren zoals deze in mijn herinnering. Broodplanken van HK Living e.d. die zijn puntje gaaf maar dit is helaas Riviera Maison.

Jan Jelle

Op 25 mei 2016, om 16:01 heeft Annette  het volgende geschreven:

Hoi Jan Jelle,

Net het pakket ontvangen,dankjewel hiervoor!

Alleen is de broodplank gebarsten, er zit een scheur van de voorkant naar de achterkant, helaas,
Ik hoor het graag of je nog andere hebt?
groetjes
Annette

Topantwoord

getty
door getty - May 30, 2016 om 17:55
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Tja recht hebben en recht krijgen zijn helaas nog 2 hele verschillende dingen. Ik ben bang dat dit niet goed komt. Inderdaad zoveel mogelijk negatieve PR zou ze misschien kunnen overhalen om dit netjes, volgens de regels, op te lossen.

Topantwoord

Ri
door RichardVossen - May 30, 2016 om 23:14
10 Antwoorden / Vragen

Ja, ze zijn verantwoordelijk voor de retourkosten aangezien ze een kapot/beschadigd artikel sturen. Kun jij niks mee.

An
door Annette7 - May 30, 2016 om 23:31
10 Antwoorden / 1 Vragen

Dank jullie nogmaals,ik houd jullie op de hoogte,
ik heb nog een keer mail gestuurd maar intussen nog steeds niks gehoord,telefoon wordt ook niet opgenomen.Vorige week al meerdere malen gebeld,
Dus ik sta dus machteloos! Ik kreeg van Stichting Webwinkel Keur te horen,dat de verzendkosten voor de koper zelf zijn?
Ik laat het er toch niet bij zitten,dit is belachelijk!
Ik houd jullie op de hoogte.........

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - May 30, 2016 om 23:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wellicht hebt u dan uw vraag verkeerd gesteld aan dat keurmerk. Als het ontvangen artikel niet in orde is, moet de webshop het terugzenden betalen. Als u zomaar simpelweg wilt ruilen of terugsturen, zijn de kosten uiteraard voor uw rekening.

Als u het goed gevraagd hebt, kletst dat keurmerk uit hun nek.

An
door Annette7 - May 30, 2016 om 23:43
10 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb de vraag goed gesteld,ik heb de mail tussen ons even gekopieerd.
Ik heb alleen mijn email adres er even uitgehaald  ;-)

RE: Klacht webwinkel

Stichting WebwinkelKeur (info@webwinkelkeur.nl)

10:36

 Foto's
Aan: Annette

info@webwinkelkeur.nl

Beste Anette,

De retourzending betaalt de klant altijd, dit staat ook omschreven waarschijnlijk in de algemene voorwaarden van de webshop zelf. Dit is helaas niet iets waar wij iets aan kunnen doen. Technisch gezien staan ze in hun recht, klantvriendelijk is anders natuurlijk.
--
Met vriendelijke groet,

Daniel La Porta

Win een jaar gratis het EU pakket van WebwinkelKeur, lees HIER hoe!
Volg je ons al op Facebook?

On Mon, May 30, 2016 at 10:33 AM,

Webwinkelkeur

Klacht webwinkel

Goedemorgen,
Ik heb een vraag..........
Ik heb vorige week een kapot artikel thuis gekregen van woonwinkel Villa-Rose.
Ik heb dit meteen gemeld,na paar keer heen en weer gemail mag ik het terug sturen maar dan moet ik zelf de verzendkosten betalen.
Naar mijn idee is dit niet juist, ik heb een kapot artikel thuis gekregen dus is het niet mijn fout! Na mail of we het niet anders kunnen oplossen en dat ik het hier niet mee eens ben, hoor ik niks meer.
Graag zou ik willen weten hoe nu verder?
vriendelijke groet
Annette

An
door Annette7 - Jun 3, 2016 om 11:37
10 Antwoorden / 1 Vragen

Goedemorgen,
Even een update, over Woonwinkel Villa Rose.........nog steeds geen antwoord op mijn mails,ook Thuiswinkel.org die mijn mail heeft doorgestuurd van mij via hun,waarbij hij binnen zeven dagen zou moeten antwoorden heeft hij niet op gereageerd!
Getty die hier een reactie plaatste heeft gelijk......recht hebben en recht krijgen zijn inderdaad 2 verschillende dingen.
Want hoe moet je dit nou oplossen als Woonwinkel Villa Rose nergens op reageert?

Cookies
door Cookies - Jun 3, 2016 om 11:58
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dien een klacht in bij Consuwijzer, want deze shop houdt zich niet aan de wettelijke regelgeving https://www.consuwijzer.nl/hoe-dien-ik-een-klacht-in Meldt daarbij ook wat je zelf al ondernomen hebt EN wat het (verkeerde) antwoord is van WebwinkelKeur.

Meldt die shop ook even dat je over deze gang van zaken een klacht in gaat dienen bij Consuwijzer.

ja
door jaka1 - Jun 3, 2016 om 12:31
1 Antwoorden / Vragen

Ja zeker moet webshop de retour kosten betalen is wettelijk geregeld.

hutch
door hutch - Jun 3, 2016 om 12:51
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Webwinkelkeur heeft het helemaal mis, waarschijnlijk omdat zij de vraag niet goed gelezen hebben.
Zij gaan er, gezien hun antwoord, er vanuit dat u een artikel terug wilt sturen ingevolge de 14-dagen retourrecht.
En dat laatste is heel wat anders, dan een defect artikel toegestuurd krijgen en die weer retour sturen voor het verkrijgen van de juiste bestelling.
M.a.w. het door u ontvangen artikel is niet conform de overeenkomst. En dan hoeft u uiteraard niet de retourkosten te betalen.

Afwachten of en hoe 'Woonwinkel Villa Rose' reageert. Succes.

An
door Annette7 - Jun 3, 2016 om 12:52
10 Antwoorden / 1 Vragen

Dank jullie wel weer voor jullie antwoorden.
Ik heb net contact gehad met Consuwijzer,zoals Carola83 adviseerde,het is inderdaad zo dat hij de kosten voor het verzenden voor zijn eigen rekening moet nemen, is wettelijk verplicht ook al heeft hij verouderde leveringsvoorwaarden op zijn webwinkel staan.
Nu gaven hun mij het advies om een aangetekende brief te sturen naar Woonwinkel Villa Rose, mocht hij daar dan niet op reageren,dan je rechtelijke bijstand inschakelen,komen we al bij de volgende problemen.....1. het adres wat hij op zijn site heeft staan is van de winkel en die is er dus niet meer!
2. ik heb geen rechtsbijstand meer,omdat we er nooit gebruik van maakten,was niet nodig.
Ik ga nu nog 1 keer mailen naar Villa Rose,en zet alle antwoorden erbij die ik gekregen heb van verschillende organisaties, mijn geduld raakt nu wel onderhand op,ik heb me al die tijd heel netjes gehouden naar hem toe, terwijl ik onvriendelijke mail terug kreeg in het begin en daar ben ik nu een beetje klaar mee!

Carola83, je gaf mij het afdvies ook om te melden dat Webwinkelkeurmerk het verkeerde antwoord gaf, maat daar doen ze niks mee.
Ik laat het nog weten.het gaat mij nu eigenlijk om het principe nog,om door te gaan hiermee.

zoekster1
door zoekster1 - Jun 3, 2016 om 12:58
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Waardeloos dus, dat Webwinkel Keur. Geen verstand van juridische kwesties.

U zou nog een keer Webwinkel Keur kunnen benaderen, maar dan met een link naar deze pagina. Doe dat ook nog op facebook van WK, ze staan er gekleurd en afgekeurd op!

Ik vraag me overigens af als u dit artikel terug zou sturen naar die verkoper of u dan uw geld zou terugkrijgen. Komt op mij over als een  onbetrouwbare partij

An
door Annette7 - Jun 3, 2016 om 19:43
10 Antwoorden / 1 Vragen

Nou ik heb mail terug en ben er niet blij mee,want ik wordt er nu pissig van.ik heb ook net terug gemaild en ik ben het nu zat,het dringt schijnbaar niet door!

deze mail kreeg ik:

Hoi Annette,

ik zie je mail nu pas omdat je het naar  had gestuurd. Maar geeft verder niet.

Verzendkosten voor retourneren zijn heel normaal ten eerste. We hebben dat altijd zo gedaan en anders hadden we wel een antwoordnummer.

Het product is mijns inziens niet kapot. Vrijwel alle broodplanken die ik heb gehad zagen er zo uit. Je weet dat je Riviera Maison koopt en anders moet je het gewoon in de winkel kopen. Bij vrijwel alle houten producten kun je barsten, gaatjes e.d. tegenkomen. In de winkel kun je zelf zien hoe het eruit ziet en een besluit nemen.

Nogmaals, ik stort je geld gewoon weer terug maar dan moet je de broodplank terugsturen. Gewoon volgens de regels.

Met vriendelijke groet,

An
door Annette7 - Jun 3, 2016 om 19:45
10 Antwoorden / 1 Vragen

En dit heb ik net terug gemaild:

Hoi Jan Jelle,

Ik ga proberen het nog een keer uit te leggen:

Dat je komt dat het normaal is dat verzendkosten normaal zijn als je iets terug stuurt wat je niet mooi vind ofzo dat klopt.
Maar dat je als consument een ondeugdelijk artikel thuis krijgt, dan zijn de verzendkosten voor de verkoper.
Je argument dat de broodplanken er allemaal zo uitzagen van Riviera Maison klopt ook niet, RM zegt zelf dat ze de broodplanken zo niet verkopen met scheuren.
Dat je zegt dat ik het dan in de winkel moet kopen,heb je nooit gezegd in alle jaren dat ik klant bij je ben geweest,en vriendinnen naar jou webwinkel doorverwezen heb, toen zei je ook niet.....had je het in de winkel moeten kopen.

Wat betreft een besluit nemen............jij had een foto van een hele broodplank als je erbij had gezet dat er een scheur inzat had ik het ook niet gekocht,je zet bij windlichten er toch ook bij dat er kaarsvet in kan zitten?en dan is het aan de koper om te kiezen of je het besteld ja of nee.
Ik had niet voor de broodplank gekozen als je het erbij had gezet.

Dat je met Riviera Maison stopt en dan ineens zo gaat doen naar je vaste klanten,vind ik betreurenswaardig.
Ik weet dat ik in mijn recht sta, en laat het er niet bij zitten.Ik wens niet zo behandeld te worden na al die jaren.
Je hebt mij ook nooit horen klagen als ik een bestelling had gedaan en ik het pakket thuis kreeg en er ineens een zakje geld in het pakket zat  omdat je een besteld artikel niet had,als webwinkel hoor je daar ook eerst de klant van op de hoogte te stellen.

Maar goed,hieronder een paar reacties van organisaties om te bewijzen dat je fout zit en het niet tot je door wil dringen.
Helaas,voel ik me dan genoodzaakt om het advies van de consuwijzer op te gaan volgen, als je het zo wil,dan moet het maar zo.
Vriendelijke groet
Annette

Riviera Maison:

Deze broodplank is gebroken geleverd en mag u terug sturen. Daarnaast heef tu inderdaad een aantal dagen de tijd om het artikel retour aan te melden. Dat zijn ook wettelijke voorwaarden,alsof er in alles van Riviera Maison scheuren zitten, dat is inderdaad niet het geval.

Kassa:
U heeft gelijk. U heeft een kapot artikel gekregen en dat dient dit bedrijf, zonder enige kosten voor u, te herstellen, dan wel een nieuw artikel toe te sturen.

Hun algemene voorwaarden zijn ook niet meer van deze tijd. Er wordt nog gesproken over een retourrecht van 7 dagen.

Ook de artikels 4a en 5 kloppen niet (geheel).

Uiteraard zijn zij verantwoordelijk voor de retourkosten.

Ja, ze zijn verantwoordelijk voor de retourkosten aangezien ze een kapot/beschadigd artikel sturen. Kun jij niks mee.

Ja zeker moet webshop de retour kosten betalen is wettelijk geregeld.

Cookies
door Cookies - Jun 3, 2016 om 20:29
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Alsof "we hebben het altijd zo gedaan" een goed argument is! Dit gedoe krijg je als amateurs, zonder zich ook maar even te verdiepen in de regelgeving, een webshop beginnen. En ze kunnen in hun voorwaarden zetten wat zij willen, maar ze zijn niks waard als deze niet aan de wet voldoen.

Goede mail heb je ze gestuurd. Tip: stuur ze een link naar dit topic. Misschien hebben zij zelfs de moed om even hier te reageren.

hutch
door hutch - Jun 3, 2016 om 21:52
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Beste Woonwinkel Villa Rose,

ten eerste dank dat u toch contact heeft opgenomen met TS (Annette).

Echter bent u niet goed bezig. U heeft een artikel naar uw klant gestuurd die niet (!) voldeed aan de koopovereenkomst met u.
U heeft een defect artikel gestuurd. U bent gewoon wettelijk verplicht om TS een goed, juist en ongeschonden artikel toe te sturen op uw (!) kosten.
TS heeft geen defect, geschonden artikel bij u besteld. Daarnaast mag u uw voorwaarden wel eens aanpassen.
U refereert naar 'de regels', dat is heel goed. Maar dan moet (!) u de verzendkosten voor uw rekening nemen.

Daarnaast begrijp ik niet dat u een goede klant zo behandeld. Heeft u nu echt niet in de gaten dat dit u klanten gaat kosten?
Als ik in de schoenen van TS stond, zou ik hier ook een principezaak van gemaakt hebben.

(PS: ik heb vandaag telefonisch contact gehad met deze webshop en hem gevraagd om toch weer contact op te nemen met TS en de zaak correct af te handelen.)

An
door Annette7 - Jun 4, 2016 om 11:04
10 Antwoorden / 1 Vragen

Dankjewel Hutch, wat lief dat je voor mij op komt,dankjewel daarvoor.
Na de mail die ik gister terug heb gestuurd,heb ik niks meer gehoord,eerlijk gezegd denk ik ook niet dat dit nog gaat gebeuren.
Klantvriendelijkheid is er niet meer bij,nu hij stopt met het merk voeren mag je als jarenlange klant stikken!
Dat merk je ook aan het feit dat hij het op merk Riviera Maison schuift,beetje wanstaltig dit allemaal.
Ik wacht nog een paar dagen af of hij gaat reageren maar hij heeft er maling aan,wat een arrogantie,sorry maar wordt er nu wel pissig van.
Ook verpest hij het nu voor andere webwinkels,want ik denk wel vier keer na voor ik weer bij een webwinkel koop.
Ik wacht nog even af,hoe of wat hij gaat doen.Maar jij bedankt Hutch,TOP!

Carola83...........de link hoef ik hem niet door te sturen,die heeft hij allang gezien hoor,denk je dat hij echt gaat reageren? nee,wij zijn maar klootjesvolk voor hem.

An
door Annette7 - Jun 8, 2016 om 19:38
10 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi allemaal,

Hier weer even een update,ik heb zo n vermoeden dat ik dit aan Hutch te danken heb?

Ik kreeg maandag mail van Villa Rose, dit is de tekst.......

Klikken voor opties

Alsjeblieft. Hiermee kun je het binnen 5 dagen zonder bij postkantoor te hoeven betalen terugsturen.

Dat was het kortaf maar dat boeit mij niet!
Ik heb het pakket gisteren terug gestuurt,en hij heeft het vandaag ontvangen want dat kon ik zien,verder nog niks gehoord dus afwachten wanneer geld terug wordt gestort,ik heb dus toch in mijn gelijk gestaan alleen weet ik zeker dat dit door Hutch komt anders had hij nooit toe gegeven!
Dankjewel Hutch!
Als ik het geld terug heb dan laat ik het nog even weten.

getty
door getty Jun 8, 2016 om 19:45
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Top!!

Cookies
door Cookies Jun 8, 2016 om 20:13
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wat een gedoe om gewoon je recht te halen. Heerlijk die amateurtjes. Benieuwd wanneer het op je rekening staat.

hutch
door hutch Jun 8, 2016 om 22:18
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Dag Annette, graag gedaan. Die tekst is niet meer te lezen, maar het belangrijkste is dat u uw geld terug krijgt. Let ook op dat u alle, de door u (eventueel) betaalde, verzendkosten weer terug krijgt. En jammer dat de algemene voorwaarden nog niet aangepast zijn, daar staat een hoop onzin in.

An
door Annette7 Jun 10, 2016 om 18:18
10 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi,
Tot nu toe geen geld terug maar ja,dat had ik al verwacht die doet dat expres nu.
Hij heeft het woensdagochtend om kwart over 11 in ontvangst genomen,dat heb ik kunnen zien op de track en trace code.
Dus zal wel even duren.

Hutch,
Die voorwaarden waar je het over hebt, geloof mij maar die gaat hij niet veranderen, ik heb jaren bij hem gekocht en ik kan weten dat hij niet altijd klantvriendelijk is,soms kreeg je niet eens antwoord op je mail.
En ik weet 100 procent zeker dat als jij niks had gedaan, ik het niet voor elkaar had gekregen,dan had hij nooit toe gegeven,weet ik zeker.
Maar goed ik weet dat dat er ook een bepaalde limiet van tijd zit dat een webwinkel een bedrag moet terug storten,dat moet ik even uitzoeken nog.
MAar ja voor het terug sturen van het artikel had hij dan weer wel een limiet binnen vijf dagen!

An
door Annette7 Jun 16, 2016 om 12:58
10 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi allemaal.

Ik wil even melden dat ik eergisteren het geld terug gekregen heb!Natuurlijk veel te laat,maar goed, ik ben blij!
Dank jullie allemaal voor de hulp, en Hutch dubbel bedankt,toppers zijn jullie.
Is dus opgelost nu,alleen is hij mij wel als klant kwijt,want kopen doe ik daar nooit meer dus.
En jammer dat je zelf zoveel moeite moet doen om je eigen geld terug te krijgen,en natuurlijk ook een hoop ergernis!
Nogmaals allemaal bedankt!

zoekster1
door zoekster1 - Jun 10, 2016 om 20:08
1583 Antwoorden / 3 Vragen

@annette7, hij moet binnen 2 weken nadat de overeekomst door u werd ontbonden het geld terugstorten.  Zo is dat wettelijk geregeld. Maar goed, deze persoon zal wel vinden dat hij het binnen 2 weken na ontvangst van de retour moet doen. (of erger)

Op basis van art 6:230r

1. De handelaar vergoedt na ontbinding van de overeenkomst overeenkomstig artikel 230o onverwijld doch uiterlijk binnen veertien dagen na de dag van ontvangst van de verklaring tot ontbinding alle van de consument ontvangen betalingen, met inbegrip van de leveringskosten.

marita5
door marita5 - Jun 10, 2016 om 21:45
11532 Antwoorden / 15 Vragen

@Annette7 ,

Aanvulling op @zoekster1 , voorbeeldbrief - Webwinkel betaalt geld niet terug , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/kopen-op-afstand/voorbeeldbrief-webwinkel-betaalt-geld-niet-terug

marita5
door marita5 - Jun 16, 2016 om 13:07
11532 Antwoorden / 15 Vragen

Reactie @Annette7 ,

DOOR ANNETTE7 16 JUN. 2016 OM 12:58
9 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Hoi allemaal.Ik wil even melden dat ik eergisteren het geld terug gekregen heb!Natuurlijk veel te laat,maar goed, ik ben blij!Dank jullie allemaal voor de hulp, en Hutch dubbel bedankt,toppers zijn jullie.Is dus opgelost nu,alleen is hij mij wel als klant kwijt,want kopen doe ik daar nooit meer dus.En jammer dat je zelf zoveel moeite moet doen om je eigen geld terug te krijgen,en natuurlijk ook een hoop ergernis!Nogmaals allemaal bedankt!

Fijn om te horen dat u , uw geld eindelijk terug heeft na zoveel rompslomp , dat hij u als klant kwijt is was te verwachten .
Bedankt voor het terugmelden .

Cookies
door Cookies - Jun 16, 2016 om 13:14
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Fijn dat het eindelijk is opgelost, zoals het hoort. Denk niet dat hij alleen jou kwijt is als klant, aangezien dit topic de komende jaren met Googelen naar deze shop, te vinden zal zijn.

En jij gaat natuurlijk deze shop ook niet (meer) aanbevelen in je eigen kennissenkring. Sterker nog: je gaat het eventuele kopers dringend afraden natuurlijk!

DOOR ANNETTE7 16 JUN. 2016 OM 12:58
9 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Hoi allemaal.Ik wil even melden dat ik eergisteren het geld terug gekregen heb!Natuurlijk veel te laat,maar goed, ik ben blij!Dank jullie allemaal voor de hulp, en Hutch dubbel bedankt,toppers zijn jullie.Is dus opgelost nu,alleen is hij mij wel als klant kwijt,want kopen doe ik daar nooit meer dus.En jammer dat je zelf zoveel moeite moet doen om je eigen geld terug te krijgen,en natuurlijk ook een hoop ergernis!Nogmaals allemaal bedankt!

An
door Annette7 - Jun 25, 2016 om 12:29
10 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi Carola, en allemaal
Nee natuurlijk raad ik iedereen af die ik ken om er nog te kopen.
Daarbij waren er al verschillende die er niet meer kochten omdat hij onbeleefd was tegen ze.
Maar de winkel was al per direct gesloten,en volgens horen zeggen is de webwinkel ook een aflopende zaak.
Riviera Maison en Villa Rose zijn al gestopt met elkaar.
Dus er zal meer aan de hand zijn,maar goed, ik heb mijn geld terug ,alleen niet op een prettige manier.
Als je naar de webwinkel gaat zie je ook dat het leeg aan het lopen is,nog weinig artikelen.
Misschien maar goed ook,iemand die niet klantvriendelijk is,en arrogant, had nooit een webwinkel moeten beginnen,
maar ja, je ziet maar weer.........Karma is a Bitch!