ma
door margabouwman Jan 9, 2024 om 15:37
Winkels & webshops

Is Vlagzo bij jullie bekend

Wij als Dorpsbelang Menaldum hebben begin oktober voor 1200,- euro aan vlaggen bij hun besteld. Deze zijn tot op heden niet geleverd en we krijgen de ene smoes na de andere te horen. Nu hebben we om ons geld terug gevraagd. En ze blijven volhouden dat de vlaggen gemaakt zijn maar weten ze niet waar ze zijn. Als we google reviews lezen (helaas te laat gedaan), lezen we van anderen exact hetzelfde verhaald van wat wij nu ook meemaken. Vandaar nu onze vraag of dit bedrijf bij jullie bekend is. Vriendelijke groet, Marga Bouwman

1183 8 Rapporteer
sira
door sira - Jan 9, 2024 om 15:43
2354 Antwoorden / 24 Vragen

Het is gewoon een woonhuis, daarom zou het mij niet verbazen dat zij de vlaggen bij Faber o.d. bestellen.

Het is gissen, want voor de rest ken ik ze niet. Als ik een vlag nodig heb, ga ik naar de grotere fabrikanten in Nederland.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 9, 2024 om 15:57
16879 Antwoorden / 202 Vragen

Bij mij niet maar elders toch al wel en zie dan dit dat er niet goed uitziet v.w.b. ervaringen en u zag denk  ik dit  al . https://nl.trustpilot.com/review/vlagzo.nl

  M. i. is hetgeen u kunt doen: in gebreke stellen en levering eisen binnen 14 dagen onder behoud van al uw rechten. U kunt dit benutten: https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/  Indien men dan niet leveren kunt u melding doen bij de politie.

U kunt ook voor nader avies terecht bij: - Het Juridisch Loket, tel. 0900 - 8020 (10 cent per minuut, met een starttarief van 4,5 cent plus uw gebruikelijke belkosten, tot een maximum van 12,50 euro, zie voor meer informatie https://www.juridischloket.nl

P.s Nog beter:  kent u vanuit uw belangenvereniging een advocaat: benader die dan!

sw
door swat1500 Jan 9, 2024 om 20:47
3792 Antwoorden / 0 Vragen

Een geschil met een niet leverende partij op basis van een overeenkomst is geen politie zaak dus melding maken bij de politie is zinloos.

In gebrekestellong en bij wederom niet leveren overeenkomst ontbinden en terugbetaling eisen. Bij niet betalen deurwaarder inschakelen.

heremietkreeft
door heremietkreeft Jan 9, 2024 om 21:23
16879 Antwoorden / 202 Vragen

@SWAT1500: u kent kennelijk dit niet, gelet op uw reactie dat melden niet zinvol zou zijn: Bekende malafide handelspartijen | politie.nl  M.a.w. het kan wel degelijk zinvol zijn. (en mogelijk zelfs daar al bekend)

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Jan 9, 2024 om 19:08
2084 Antwoorden / Vragen

Ervaringen van anderen veranderen niets aan de situatie, u heeft besteld, u heeft betaald en u krijgt niet geleverd. Dat betekent manen en dan beslissen of u een incasso wil starten of afschrijven.

ma
door margabouwman - Jan 9, 2024 om 20:15
2 Antwoorden / 2 Vragen

Bedankt voor de reacties! We hebben inmiddels een brief betreffende ingebrekestelling naar hun verzonden en wachten nu maar even af. Nogmaals bedankt!

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 9, 2024 om 21:21
16879 Antwoorden / 202 Vragen

.Dank voor uw melding.  Succes. Laat als het kan t.z.t. wten of het inderdaad suxxesvol was.

Franske1958
door Franske1958 - Jan 10, 2024 om 07:54
432 Antwoorden / 2 Vragen

"Is Vlagzo bij juliie bekend?"

Niemand had daar ooit van gehoord, dus ze zijn U zeer dankdaar voor deze gratis reclame.

Ja
door JannyBoe Jan 10, 2024 om 09:08
520 Antwoorden / Vragen

Merkwaardig hoe je een epistel over een bedrijf dat niet presteert en verwijzingen naar belabberde reviews als gratis reclame kunt zien.

Dit item op deze website is wél een melding die via google in zoekresultaten opduikt en klanten er wellicht van weerhoudt om hier zaken mee te doen.
Dat is dan weer de positieve kant van het openingsbericht.

Franske1958
door Franske1958 Jan 10, 2024 om 10:40
432 Antwoorden / 2 Vragen

"Merkwaardig hoe je een epistel over een bedrijf dat niet presteert en verwijzingen naar belabberde reviews als gratis reclame kunt zien"
Op een gangbare manier naamsbekendheid opbouwen gaat vaak erg traag is ook erg kostbaar. Een veel sneller manier is dat als er een
klacht is over een product om te wachten om dat op te lossen tot de klant diverse forums daarover heeft volgezet en dus iedereen die
naam van dat bedrijf leest. Om vervolgens binnen een paar dagen die klacht zeer netjes op te lossen in de hoop dat die klant vervolgens
overal bekend gaat maken van: Koop daar uw product want die lossen klachten zeer goed op.  Dit is een veel effectievere en goedkopere
manier om naamsbekendheid op te bouwen dan op de normaal gangbare manier.

Ja
door JannyBoe Jan 10, 2024 om 12:28
520 Antwoorden / Vragen

Ik denk dat het marketingtechnisch niet de strategie is die in opleidingsmateriaal voorkomt...

Ja
door JannyBoe - Jan 10, 2024 om 09:12
520 Antwoorden / Vragen

Succes met de vervolgstappen jegens dit bedrijf.

Terzijde: de winkel zegt aangesloten te zijn bij Webwinkelkeur maar daar zijn ze volgens Webwinkelkeur helemaal niet bij aangesloten.
Daar een geschil neerleggen gaat dus niet lukken helaas.

gerbera
door gerbera - Jan 10, 2024 om 15:53
7369 Antwoorden / 14 Vragen

Mijn virusscanner adviseerd mij de pagina "Vlagzo" maar niet te bezoeken. En dat zegt mij al genoeg