Ja
door Janitjoe Jul 19, 2023 om 10:00
Winkels & webshops

KFC betaald niet terug

Op 17 juni heb ik via KFC app een Click & Collect bestelling gedaan, na afrekening krijg je een popup dat de bestelling niet is gelukt en dat het betaalde bedrag binnen 5 dagen wordt teruggestort en probeer de bestelling opnieuw. Na het opnieuw geprobeert te hebben krijg je opnieuw de foutmelding en dus heb je ondertussen 2 x betaald.
Heb het gemeld via email naar klantenservice van KFC en heb wel bevestiging ontvangen met ticket nummer maar daarna is het stil
Reageren doen ze niet meer en we zijn ondertussen een maand verder en nog steeds is niks teruggestort.
Zijn er meerdere die hier mee te maken hebben?

Richard

3361 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Jul 19, 2023 om 10:02
11652 Antwoorden / 51 Vragen
1

OF stuur ze een email OF ga persoonlijk langs bij de vestiging.

marita5
door marita5 - Jul 19, 2023 om 20:09
11592 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Janitjoe , 

Contactgegevens 

www.kfc.nl wordt geopereerd door Collins Foods Netherland Management B.V., geregistreerd in Nederland, met handelsadres aan de Schurenbergweg 9B, 1105 AP, Amsterdam, KvK nummer 84083948 en BTW nummer NL863090424B01.

Bel 020- 3116 811 om contact met ons op te nemen , of stuur een e-mail naar info@kfc.nl

Bert1986
door Bert1986 - Feb 21, 2024 om 14:16
1 Antwoorden / Vragen
0

Yup 20 december iets besteld, nog altijd niks terug. KFC beloofde me een kortingskaart te sturen en het geld. Na ruim 2 maanden nog niks.

sjjoppy
door sjjoppy Feb 21, 2024 om 14:33
7281 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt een klacht sturen:
https://www.kfc.nl/contact/

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Au
Autotje1 - Jul 24, 2024 om 21:43
Auto & vervoer

2e hands auto kapot met grote kosten

Maand geleden auto gekocht die binnen 24 uur mankementen vertoonde.
Garage heeft hem 'gemaakt', probleem was er echter nog steeds.
Auto heeft vervolgens een week daar gestaan was helemaal uit elkaar geweest en niets aan de hand (u kan veilig rijden mevrouwtje).
Omdat het onveilig voelde naar de officiële  dealer geweest o.a differentieel kapot totale kosten 11.000,-.
Nu moet ... Lees meer

An
Anja Sportel - Jul 25, 2024 om 17:06
Garantie & verzekeringen
Dynafix

Dynafix

Hoi.
Mijn zoon heeft in januari een nieuwe Samsung telefoon gekocht. Hij heeft hem 1 keer laten vallen in het begin helaas. Er zit een klein barstje bovenin de hoek. Hij doet het hier om enorm goed!! 
Tot ongeveer 4 weken geleden wil hij niet meer opladen. Dus waarschijnlijk ligt dit aan het oplaadpunt, hebben al heel wat laders getest.
Dynafix heeft de telefoon gehaald en wij hebb ... Lees meer

ia
iaresibel - Jul 26, 2024 om 16:07
Garantie & verzekeringen

Verzekeraar wil schade kapotte waterleiding niet dekken

Goedemiddag,

Vorige week heb ik een lekkage ontdekt nadat ik waterschade aan de muur zag. Die avond heb ik direct de hoofdkraan dichtgedraaid en de volgende ochtend een loodgieter gebeld. Hij vertelde dat de lekkage in de kruipruimte zit en dat dit ook zonder twijfel vergoed zal worden door de verzekeraar. Ik heb een schadeclaim ingedient bij de verzekeraar met de melding dat de lekka ... Lees meer