Ja
door Janitjoe Jul 19, 2023 om 10:00
Winkels & webshops

KFC betaald niet terug

Op 17 juni heb ik via KFC app een Click & Collect bestelling gedaan, na afrekening krijg je een popup dat de bestelling niet is gelukt en dat het betaalde bedrag binnen 5 dagen wordt teruggestort en probeer de bestelling opnieuw. Na het opnieuw geprobeert te hebben krijg je opnieuw de foutmelding en dus heb je ondertussen 2 x betaald.
Heb het gemeld via email naar klantenservice van KFC en heb wel bevestiging ontvangen met ticket nummer maar daarna is het stil
Reageren doen ze niet meer en we zijn ondertussen een maand verder en nog steeds is niks teruggestort.
Zijn er meerdere die hier mee te maken hebben?

Richard

3361 3 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Jul 19, 2023 om 10:02
11652 Antwoorden / 51 Vragen

OF stuur ze een email OF ga persoonlijk langs bij de vestiging.

marita5
door marita5 - Jul 19, 2023 om 20:09
11592 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Janitjoe ,

Contactgegevens

www.kfc.nl wordt geopereerd door Collins Foods Netherland Management B.V., geregistreerd in Nederland, met handelsadres aan de Schurenbergweg 9B, 1105 AP, Amsterdam, KvK nummer 84083948 en BTW nummer NL863090424B01.

Bel 020- 3116 811 om contact met ons op te nemen , of stuur een e-mail naar info@kfc.nl

Bert1986
door Bert1986 - Feb 21, 2024 om 14:16
1 Antwoorden / Vragen

Yup 20 december iets besteld, nog altijd niks terug. KFC beloofde me een kortingskaart te sturen en het geld. Na ruim 2 maanden nog niks.

sjjoppy
door sjjoppy Feb 21, 2024 om 14:33
7281 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt een klacht sturen:
https://www.kfc.nl/contact/