Ja
door Janitjoe Jul 19, 2023 om 10:00
Winkels & webshops

KFC betaald niet terug

Op 17 juni heb ik via KFC app een Click & Collect bestelling gedaan, na afrekening krijg je een popup dat de bestelling niet is gelukt en dat het betaalde bedrag binnen 5 dagen wordt teruggestort en probeer de bestelling opnieuw. Na het opnieuw geprobeert te hebben krijg je opnieuw de foutmelding en dus heb je ondertussen 2 x betaald.
Heb het gemeld via email naar klantenservice van KFC en heb wel bevestiging ontvangen met ticket nummer maar daarna is het stil
Reageren doen ze niet meer en we zijn ondertussen een maand verder en nog steeds is niks teruggestort.
Zijn er meerdere die hier mee te maken hebben?

Richard

3060 3 Rapporteer
mahadma
door mahadma - Jul 19, 2023 om 10:02
11533 Antwoorden / 51 Vragen
1

OF stuur ze een email OF ga persoonlijk langs bij de vestiging.

marita5
door marita5 - Jul 19, 2023 om 20:09
11505 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Janitjoe , 

Contactgegevens 

www.kfc.nl wordt geopereerd door Collins Foods Netherland Management B.V., geregistreerd in Nederland, met handelsadres aan de Schurenbergweg 9B, 1105 AP, Amsterdam, KvK nummer 84083948 en BTW nummer NL863090424B01.

Bel 020- 3116 811 om contact met ons op te nemen , of stuur een e-mail naar info@kfc.nl

Bert1986
door Bert1986 - Feb 21, 2024 om 14:16
1 Antwoorden / Vragen
0

Yup 20 december iets besteld, nog altijd niks terug. KFC beloofde me een kortingskaart te sturen en het geld. Na ruim 2 maanden nog niks.

sjjoppy
door sjjoppy Feb 21, 2024 om 14:33
7177 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt een klacht sturen:
https://www.kfc.nl/contact/

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

tg
tglatzel - Apr 16, 2024 om 10:45
Auto & vervoer

Fabrieksnieuwe auto na 6 maanden kapot: welke rechten heb ik als consument?

Ik heb bij een officiele dealer Carway Amsterdam (sinds 25 jaar gespecialiseerd in de Import van dure Amerikanse autos) een fabrieksnieuwe Chrysler Pinnacle Pacifica Hybride gekocht met 2 jaar garantie. Na 6 maanden ging de aandrijfslijn kapot (begin Februari). Sinds 2.5 maanden zitten wij zonder gezinsauto, zonder vervangend vervoer en zonder uitzicht wanneer wij onze nieuwe wagen gerepareerd ter ... Lees meer