KFC betaald niet terug
Op 17 juni heb ik via KFC app een Click & Collect bestelling gedaan, na afrekening krijg je een popup dat de bestelling niet is gelukt en dat het betaalde bedrag binnen 5 dagen wordt teruggestort en probeer de bestelling opnieuw. Na het opnieuw geprobeert te hebben krijg je opnieuw de foutmelding en dus heb je ondertussen 2 x betaald.
Heb het gemeld via email naar klantenservice van KFC en heb wel bevestiging ontvangen met ticket nummer maar daarna is het stil
Reageren doen ze niet meer en we zijn ondertussen een maand verder en nog steeds is niks teruggestort.
Zijn er meerdere die hier mee te maken hebben?
Richard
![marita5](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/27437faaaca3fff9e729f3ebf87dd4bb57c72f22b279f4b076b1f1f31b6afd3c.png)
Hallo Janitjoe ,
Contactgegevens
www.kfc.nl wordt geopereerd door Collins Foods Netherland Management B.V., geregistreerd in Nederland, met handelsadres aan de Schurenbergweg 9B, 1105 AP, Amsterdam, KvK nummer 84083948 en BTW nummer NL863090424B01.
Bel 020- 3116 811 om contact met ons op te nemen , of stuur een e-mail naar info@kfc.nl
Yup 20 december iets besteld, nog altijd niks terug. KFC beloofde me een kortingskaart te sturen en het geld. Na ruim 2 maanden nog niks.
![sjjoppy](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/a73feb03eae049088108b91560bf7f28f7866094a632d8bc332dfffde5c70e21.png)
U kunt een klacht sturen:
https://www.kfc.nl/contact/
Nieuw op Vraag & Beantwoord
2e hands auto kapot met grote kosten
Maand geleden auto gekocht die binnen 24 uur mankementen vertoonde.
Garage heeft hem 'gemaakt', probleem was er echter nog steeds.
Auto heeft vervolgens een week daar gestaan was helemaal uit elkaar geweest en niets aan de hand (u kan veilig rijden mevrouwtje).
Omdat het onveilig voelde naar de officiële dealer geweest o.a differentieel kapot totale kosten 11.000,-.
Nu moet
...
Lees meer
![Dynafix](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/question/0c9381df3ddcca8c605ba8f592bee53718eba38c.jpg)
Dynafix
Hoi.
Mijn zoon heeft in januari een nieuwe Samsung telefoon gekocht. Hij heeft hem 1 keer laten vallen in het begin helaas. Er zit een klein barstje bovenin de hoek. Hij doet het hier om enorm goed!!
Tot ongeveer 4 weken geleden wil hij niet meer opladen. Dus waarschijnlijk ligt dit aan het oplaadpunt, hebben al heel wat laders getest.
Dynafix heeft de telefoon gehaald en wij hebb
...
Lees meer
Verzekeraar wil schade kapotte waterleiding niet dekken
Goedemiddag,
Vorige week heb ik een lekkage ontdekt nadat ik waterschade aan de muur zag. Die avond heb ik direct de hoofdkraan dichtgedraaid en de volgende ochtend een loodgieter gebeld. Hij vertelde dat de lekkage in de kruipruimte zit en dat dit ook zonder twijfel vergoed zal worden door de verzekeraar. Ik heb een schadeclaim ingedient bij de verzekeraar met de melding dat de lekka
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer