th
door thessje569 Oct 17, 2019 om 20:14
Winkels & webshops

Klacht Hippe beebjes nooit geld terug gekregen, oplichters!

Begin april 2019 plaatste ik een bestelling voor bijna 100 euro bij www.hippebeebjes.nl Na meerdere malen vragen (want na 3 weken had ik nog niks) kreeg ik eindelijk een reactie, zeer onprofessioneel dat ze geen retourzending hadden. Mijn track&trace gestuurd en het was gewoon bezorgd bij hun. Tot op de dag van vandaag zit ik nog steeds te wachten op 73.99. Wat een k*t bedrijf!!!! Mensen bestel hier nooit!!!!!!!!

4882 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Oct 17, 2019 om 20:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Dus u hebt iets besteld, dat ook gekregen en weer teruggestuurd?

tijger1
door tijger1 - Oct 17, 2019 om 20:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Dan maar even langsgaan in Zoetermeer.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 17, 2019 om 20:56
16848 Antwoorden / 202 Vragen
0

Deze site is bedoeld als vraagbaak bij problemen dus wat is hier uw vraag? Met uw melding kunnen wij  als vrijwilligers niets.
Probleem is dat u kennelijk de terugzending niet aangetekend heeft gedaan met ook bevestig van ontvangst. Dan had u kunnen bewijzen dat het bij hen was ontvangen en dat is nu wel heel erg lastig.

Ik zie (https://www.schattigebabykleertjes.nl/dat men een keurmerk voert en dan kunt u hier een klacht indienen: https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/melden/  (En als ik u was, er niet meer bestellen!)

Nog wel een tip: U benut de term oplichters op een openbaar forum, als u dat niet kunt bewijzen loopt u risico dat u zelf wordt aangeklaagd wegens smaad/belediging in het openbaar.  Als u nog kunt bewerken, haal dan de term oplichters weg!

marita5
door marita5 Oct 17, 2019 om 21:56
11513 Antwoorden / 15 Vragen

@heremietkreeft , de link van de site die u door geeft is fout , moet deze zijn https://www.hippebeebjes.nl/ zijn nergens bij aangesloten .

gerbera
door gerbera Oct 17, 2019 om 22:01
7364 Antwoorden / 14 Vragen

het gaat om deze site; hippebeebjes.nl    die van u is een andere en heeft geen keurmerk.

Tr
door Trostomaat Oct 17, 2019 om 22:35
239 Antwoorden / Vragen

Vragensteller schrijft: 'Mijn track&trace gestuurd en het was gewoon bezorgd bij hun'. Dus waar u vandaan haalt 'dat het nu wel heel erg lastig is' te bewijzen dat het ontvangen is, is mij een raadsel. Het bewijs is al geleverd. Alleen de betaling laat nog op zich wachten.

aurora1
door aurora1 - Oct 17, 2019 om 21:02
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Uw toets met het uitroepteken zit vast.

marita5
door marita5 - Oct 17, 2019 om 21:40
11513 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Thessje569 , 

Zijn nergens bij aangesloten . 

Op het adres in Zoetermeer , zit een ander bedrijf . 
Dit transportbedrijf was eerst gevestigd in Rotterdam permanent gesloten , en nu in Zoetermeer .

https://www.google.nl/maps/place/Heliumstraat+270,+2718+TD+Zoetermeer/@52.0329566,4.4968975,3a,44y,110.49h,82.5t/data=!3m6!1e1!3m4!1sQyPh7kQtNOJqn2sqjm4Zkw!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x47c5ceb2ea62ef69:0x2d27f8040adffc19!8m2!3d52.0327738!4d4.4974141 

https://www.scamadviser.com/check-website/otobv.com 

Plaats een klacht op FB , en klacht.nl

https://www.facebook.com/pg/hippebeebjes/posts/?ref=page_internal 

https://www.klacht.nl/hippe-beebjes/ 

Klacht in 2017 ,
leuke kleding, maar helaas is de kleding van slechte kwaliteit. verder raakt er kleding kwijt bij een retour zending! Doen ze ook niks mee en kan je als klant fluiten naar je geld 


Hi
door Hippe Beebjes - Feb 22, 2020 om 10:29
1 Antwoorden / Vragen
0

Hi Thessje569,

wij kunnen ons deze klacht niet herinneren. Op het moment dat de track&trace aantoont dat je iets aan ons hebt geretourneerd, zullen we dit uiteraard gewoon oplossen.
Zou je je laatste e-mail aan ons nogmaals willen doorsturen naar info@hippebeebjes.nl?
We zijn verder ook aangesloten bij WebwinkelKeur dus als je er met ons niet uitkomt, kan je daar ook nog op terugvallen.


marita5
door marita5 Feb 22, 2020 om 10:57
11513 Antwoorden / 15 Vragen

@Hippe Beebjes , jullie zijn sinds 2019 aangesloten bij webwinkelkeur , in okt 2019 was dit niet zo . Waarom is het logo van webwinkelkeur op jullie site niet te zien ?

Hi
door Hippe Beebjes Feb 25, 2020 om 17:46
1 Antwoorden / Vragen

Ik zie de widget met beoordelingen wel staan op de homepage. Ik heb de huidige stand van zaken benoemd; onze service is er nooit minder op geweest. Zoals je ziet is dit de enige klacht over ons bedrijf op dit platform, en we willen graag in contact komen met deze klant om alsnog tot een oplossing te komen.

tijger1
door tijger1 - Feb 22, 2020 om 11:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

Wat een bedrijf. Het is haast weer april.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Silliejeanie
Silliejeanie - Apr 24, 2024 om 17:03
Geldzaken & recht
Zorgplicht online casino's

Zorgplicht online casino's

nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer