Klacht Watch2day: een aantal retourzendingen zijn kwijt
Wij hebben van de week een aantal keer contact gehad over de zendingen die niet terug te vinden zijn bij ons. Het kan voorkomen dat een zending niet goed verwerkt is en zoals ik aangegeven heb, zijn wij gewisseld van magazijn waardoor wij sommige zendingen niet terug kunnen vinden. Ik heb u daarbij ook de garantie gegeven dat wij er voor zullen zorgen dat dit in orde gemaakt wordt. Wij zijn hier vandaag mee bezig en verwachten aan het einde van de dag hier uitsluitsel over te kunnen geven. Wij begrijpen dat het erg vervelend is, maar wij doen onze best dit voor u op te lossen.
Groet, N......"
Ik begrijp dat het erg vervelend is allemaal, zo ervaren wij dat ook. Echter moeten wij wel achterhalen waar de retour is om er zeker van te zijn dat deze geleverd is bij ons. Het is namelijk ook mogelijk dat UPS een fout gemaakt heeft met de bezorging van het pakket etc. Naar verwachting weten wij aan het einde van de dag meer hierover.
Groet, N....."
Ik zou eind van de dag 'naar verwachting' meer horen, maar niks nakko nada. Dus heb een zeer uitgebreid bericht naar belbus gestuurd en ook meteen via het online formulier van Kassa, en ga nog meer stappen ondernemen.
Ik kan aantonen dat ik de zending retour heb gestuurd en dat deze ook afgeleverd is met het door hun verstrekte ticket en op het mij toen bekende retouradres van Watch2day. Wat er daarna bij hun fout gaat is hun probleem, zij houden de boot af door maar te blijven zeggen dat de retouren zoek zijn, terwijl dit niet mijn verantwoording is.
Ben ik nou gek of moeten zij gewoon die facturen annuleren en zelf uitzoeken waar die retourzendingen gebleven zijn, of wat???
En dit bericht tevens als waarschuwing voor de mensen die daar wat besteld hebben, retour gestuurd en op hun geld zitten te wachten. Als je er niet achteraan zit gebeurt er niks!!
heb maar 1 x op posten geklikt, zet ie em 2 keer neer...
Als een mod er 1 kan verwijderen, graag, dan kan ik de juiste link naar watch2day sturen, beetje druk op de ketel daar.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode
Goedenavond Kassa,
Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.
Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon.
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.
Vanzelfsprekend heb ik een repa
...
Lees meer
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder
Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer
Pakketten niet ontvangen of kwijt
Via Expresswear 2 keer pakketten kwijt. 2 kledingstukken besteld, 1 ontvangen via PostNL. Zelf achteraan moeten gaan, geen reactie meer gehad vanuit klantenservice, uiteindelijk betaald. Het andere kledingstuk vanuit ontevredenheid geretourneerd via DHL en wederom het pakket zoekgeraakt. Ik zou nu dus in totaal EUR 251 moeten betalen zonder iets te hebben ontvangen. Kan dit zomaar? Moeten zij w ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer