He
door Henry Hendriks Jan 29, 2021 om 14:24
Winkels & webshops

Klachten over Ibella Living

Dit bedrijf adverteerd op veiling sites en bij bol .com je kunt hier producten bestellen en afrekenen maar als je ze wil bereiken zijn ze er niet.
maar geven wel bij dhl een pakket aan om te leveren
geen reaktie via mail en telefoon.

804 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Jan 29, 2021 om 14:30
11592 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Henry Hendriks , 

De voorwaarden , 

Artikel 14 – Klachtenregeling

  1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
  2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
  3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  4. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
  5. Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).
  6. Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft.
  7. Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren. 
Voor verdere informatie , klik op de rode regels .

https://ibellaliving.nl/algemene-voorwaarden/

ge
door gewicht - Jan 29, 2021 om 14:31
170 Antwoorden / 1 Vragen
0

Sorry Had de reactie van maritas nog niet gezien.

mi
door miennaamishaaz - Jan 29, 2021 om 16:37
725 Antwoorden / 1 Vragen
1

en wat is uw klacht?

heeft u een order gemaakt via een veiling site/Bol.com?
wilde u informeren over de items?
anders?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 29, 2021 om 17:56
16908 Antwoorden / 202 Vragen
0

?? U heeft kennelijk iets besteld en ik krijg de indruk dat u die bestelling wilde annuleren. Hoe dan ook is men bij BOL.COM wel degelijk te bereiken en mijn ervaring, ook nog deze week, is dat dat men actief meewerkt aan een oplossing bij een probleem (mijn probleem deze week: een bestelling bleek op de track and trace melding te staan met een volstrekt foutief aflever adres en dat werd onmiddelijk ook opgepakt en het apkket is op het juiste adres gearricveerd.

Of bedoelt u Ibella Living waarvoor u al een verwijzing kreeg m.b.t. de geldene voorwaarden.
Hoe dan ook kunt u op basis van geldende wetgeving het pakket weigeren als u dat niet wenst of binnen 14 dagen (wettelijke bednktijd) retourneren zonder melding van de reden. Als kosteloos retourneren nietr in de voorwaarden staat is het niet kostenloos. Direct weigeren bij bezorging kan altijd wel en is dan dus m.i. kostenloos.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Au
Autotje1 - Jul 24, 2024 om 21:43
Auto & vervoer

2e hands auto kapot met grote kosten

Maand geleden auto gekocht die binnen 24 uur mankementen vertoonde.
Garage heeft hem 'gemaakt', probleem was er echter nog steeds.
Auto heeft vervolgens een week daar gestaan was helemaal uit elkaar geweest en niets aan de hand (u kan veilig rijden mevrouwtje).
Omdat het onveilig voelde naar de officiële  dealer geweest o.a differentieel kapot totale kosten 11.000,-.
Nu moet ... Lees meer

An
Anja Sportel - Jul 25, 2024 om 17:06
Garantie & verzekeringen
Dynafix

Dynafix

Hoi.
Mijn zoon heeft in januari een nieuwe Samsung telefoon gekocht. Hij heeft hem 1 keer laten vallen in het begin helaas. Er zit een klein barstje bovenin de hoek. Hij doet het hier om enorm goed!! 
Tot ongeveer 4 weken geleden wil hij niet meer opladen. Dus waarschijnlijk ligt dit aan het oplaadpunt, hebben al heel wat laders getest.
Dynafix heeft de telefoon gehaald en wij hebb ... Lees meer

ia
iaresibel - Jul 26, 2024 om 16:07
Garantie & verzekeringen

Verzekeraar wil schade kapotte waterleiding niet dekken

Goedemiddag,

Vorige week heb ik een lekkage ontdekt nadat ik waterschade aan de muur zag. Die avond heb ik direct de hoofdkraan dichtgedraaid en de volgende ochtend een loodgieter gebeld. Hij vertelde dat de lekkage in de kruipruimte zit en dat dit ook zonder twijfel vergoed zal worden door de verzekeraar. Ik heb een schadeclaim ingedient bij de verzekeraar met de melding dat de lekka ... Lees meer