Lidl helpt blinde niet
mijn man is blind en had schoenen nodig. Ik had ze in het blaadje gezien, dus hij ernaartoe. Hij vraagt aan een medewerker of ze nog schoenen hebben, waarop hij zegt nee. Toen ik 1 uur later ging, waren ze er dus wel. Niemand die hem geholpen heeft. Het sigaretje vinden ze daar belangrijker
Dag Erikange,
Dat is een erg vervelende ervaring. U kunt u klacht natuurlijk gewoon kenbaar maken bij bedrijfsleiding en/of directie en excuses eisen voor de slechte service.
Aan de andere kant, welkom in de wondere wereld van de discounters, zoals Aldi en Lidl, waarbij service niet wordt verstrekt als zijnde beleid teneinde de goedkoopste te kunnen blijven.
Maar goed... uw vraag was...?
Brynnar
Het lijkt precies op Aldi daar zijn de cassieres en medewerkers ook zo ontzettend ongeinteresserd, word je niet goed van.......
De lonen worden uitgeknepen door die lage prijzen daar en zo kun je de mensen niet echt meer motiveren, het is helaas zo, zou niet zo moeten zijn, maar toch......
Lage prijzen en goede service kunnen nu eenmaal niet samen gaan!Wie voor een dubbeltje op de 1e rang wil zitten moet gewoon de handelwijze van het personeel van discounters accepteren of anders een goede (schoenen)zaak uitzoeken, waar je wel service krijgt!
Akkoord de lonen bij Aldi en lidl twee germaanse bedrijven zijn laag TE LAAG excuus voor de hoofdletters, maar de dames die er werken zijn vriendelijker dan de Nedelandse zusters, komt nog bij dat als ik afreken na te lang wachten voor de kassa , ik altijd een soort vakantie gevoel krijg wat een Oosterse uitstraling en geen Hollandse haast.Wij moeten ook integreren!!!Fred
Lidl is 'goedkoop' en dat zie je terug in slechte service, bespoten groenten en consessies aan milieu en mens
de keuze is aan u
ik heb met aldi dezelfde ervaring, als er een aanbieding is willen zelfs andere klanten nog wel spullen uit je wagentje halen
nee dus voor mij geen aldi geen lidl maar zaken met meer verantwoordelijkheidsgevoel in de brede zin van het woord
Helaas zijn er tegenwoordig geen ECHTE verkoopsters/verkopers meer. Het enige wat ze doen (naar mijn mening dan en uit ervaring) is hun tijd uitzitten en wachten tot ze weer naar huis kunnen. Tegenwoordig lijkt het net alsof het een gunst is dat ze uberhaupt een antwoord op je vraag hebben of je helpen. Helaas vergeten ze vaak dat als wij (de consument) niet dagelijks onze aankopen bij hun doen, zij geen werk meer hebben.
Ik wilde enige tijd geleden een leuke aanbieding kopen bij de Lidl. Ik had de winkel inmiddels 2 keer doorlopen, maar ik kon het arikel niet vinden, bijzonder vervelend (vooral als je geld in de parkeermeter hebt). En het zoeken naar personeel ook een crime! Eindelijk een werkneemster gevonden... Ze stond te giebelen (wat wil je ook, hooguit 16 jaar...) en continu op haar horloge kijken. En maar hakkelen en geen antwoord geven. Komt haar collega eraan, zegt ze is je vraag beantwoord (ja hoor, tutoyeer ook maar, terwijl ik toch wel ouder ben). Ik geef aan dat het antwoord nog niet naar tevredenheid is beantwoord, maar ze loopt lachend en gierend weg. Ze gaf aan ik ga nu pauzeren en heb geen tijd.... En natuurlijk geen bedrijfsleider te vinden... Een sigaretje is toch belangrijker!
sorry, het was niet echt een vraag, beetje verkeerd gepost. Inmiddels kom in alleen in noodgevallen bij de lidl, mijn dagelijkse boodschappen zou ik voor geen goud daar willen doen. Vorige week heb ik daar nog schoenen gekocht, stond mevr voor mij die longemfyseem heeft, maar dat maakte de cassiere niets uit, niet eventjes vriendelijke helpen, ik heb de mevr laten zien hoe het pasje erin moest, want de cassiere had geen tijd daarvoor. Een beetje vriendelijkheid is toch niet te veel gevraagd ?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Smartphone APPS werken niet
Heb een Poco x3 van 35 mnd oud.
Sinds kort openen enkele APPS niet.
Moet tel herstarten dan probleem verholpen (tijdelijk)
Heb op advies fabrikant de Mi versie opnw gedownload. Hielp niet. Cache van app verwijderd. Hele toestel terug gezet nr fabrieksinstellingen en opnw geïnstalleerd. Probleem blijft bij v.n mail app en bank app zich voordoen.
Hoe los ik dit o
...
Lees meer
Zelfscan kassa proces wel legaal wet 27wvs zecht nee wet art282a nee
Betaal aan de band of weiger je tas te openen zelfs de politie mag je tas niet in Google maargoed hoe meer je in de stront roert hoe meer die stinkt
Leuke uit!ending zeker weten een topper
De zelf scan kassa vs vara kassa
Lets get redy for rumble
Lees meer
Moet je voor een 14 jarige audi 4 die nieuwe verplichtingen ook in laten bouwen
Er valt weinig toe te lichten. Het betreft een Audi 4 station 14 jaar oud, 167.000 km gereden, perfect onderhouden volgens het boekje, zonder grote boemsera's alleen hier en daar gerepareerde blikschade en een enkele lakkras. Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer