er
door erikange Apr 20, 2005 om 13:19
Winkels & webshops

Lidl helpt blinde niet

mijn man is blind en had schoenen nodig. Ik had ze in het blaadje gezien, dus hij ernaartoe. Hij vraagt aan een medewerker of ze nog schoenen hebben, waarop hij zegt nee. Toen ik 1 uur later ging, waren ze er dus wel. Niemand die hem geholpen heeft. Het sigaretje vinden ze daar belangrijker

1180 15 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Apr 20, 2005 om 13:37
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag Erikange,


Dat is een erg vervelende ervaring. U kunt u klacht natuurlijk gewoon kenbaar maken bij bedrijfsleiding en/of directie en excuses eisen voor de slechte service.


Aan de andere kant, welkom in de wondere wereld van de discounters, zoals Aldi en Lidl, waarbij service niet wordt verstrekt als zijnde beleid teneinde de goedkoopste te kunnen blijven.


Maar goed... uw vraag was...?


Brynnar

ve
door verwijderd - Apr 20, 2005 om 15:56
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het lijkt precies op Aldi daar zijn de cassieres en medewerkers ook zo ontzettend ongeinteresserd, word je niet goed van.......
De lonen worden uitgeknepen door die lage prijzen daar en zo kun je de mensen niet echt meer motiveren, het is helaas zo, zou niet zo moeten zijn, maar toch......

ve
door verwijderd - Apr 20, 2005 om 16:57
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Lage prijzen en goede service kunnen nu eenmaal niet samen gaan!Wie voor een dubbeltje op de 1e rang wil zitten moet gewoon de handelwijze van het personeel van discounters accepteren of anders een goede (schoenen)zaak uitzoeken, waar je wel service krijgt!

ve
door verwijderd - Apr 20, 2005 om 17:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Akkoord de lonen bij Aldi en lidl twee germaanse bedrijven zijn laag TE LAAG excuus voor de hoofdletters, maar de dames die er werken zijn vriendelijker dan de Nedelandse zusters, komt nog bij dat als ik afreken na te lang wachten voor de kassa , ik altijd een soort vakantie gevoel krijg wat een Oosterse uitstraling en geen Hollandse haast.Wij moeten ook integreren!!!Fred

ve
door verwijderd - Jun 2, 2005 om 21:38
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Lidl is 'goedkoop' en dat zie je terug in slechte service, bespoten groenten en consessies aan milieu en mens


de keuze is aan u


ik heb met aldi dezelfde ervaring, als er een aanbieding is willen zelfs andere klanten nog wel spullen uit je wagentje halen


nee dus voor mij geen aldi geen lidl maar zaken met meer verantwoordelijkheidsgevoel in de brede zin van het woord

ve
door verwijderd - Oct 2, 2005 om 15:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Helaas zijn er tegenwoordig geen ECHTE verkoopsters/verkopers meer. Het enige wat ze doen (naar mijn mening dan en uit ervaring) is hun tijd uitzitten en wachten tot ze weer naar huis kunnen. Tegenwoordig lijkt het net alsof het een gunst is dat ze uberhaupt een antwoord op je vraag hebben of je helpen. Helaas vergeten ze vaak dat als wij (de consument) niet dagelijks onze aankopen bij hun doen, zij geen werk meer hebben.

ve
door verwijderd - Oct 2, 2005 om 15:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Oud draadje.



Vladja

ve
door verwijderd - Dec 5, 2005 om 21:42
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik wilde enige tijd geleden een leuke aanbieding kopen bij de Lidl. Ik had de winkel inmiddels 2 keer doorlopen, maar ik kon het arikel niet vinden, bijzonder vervelend (vooral als je geld in de parkeermeter hebt). En het zoeken naar personeel ook een crime! Eindelijk een werkneemster gevonden... Ze stond te giebelen (wat wil je ook, hooguit 16 jaar...) en continu op haar horloge kijken. En maar hakkelen en geen antwoord geven. Komt haar collega eraan, zegt ze is je vraag beantwoord (ja hoor, tutoyeer ook maar, terwijl ik toch wel ouder ben). Ik geef aan dat het antwoord nog niet naar tevredenheid is beantwoord, maar ze loopt lachend en gierend weg. Ze gaf aan ik ga nu pauzeren en heb geen tijd.... En natuurlijk geen bedrijfsleider te vinden... Een sigaretje is toch belangrijker!

ve
door verwijderd - Jan 15, 2007 om 13:45
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

sorry, het was niet echt een vraag, beetje verkeerd gepost. Inmiddels kom in alleen in noodgevallen bij de lidl, mijn dagelijkse boodschappen zou ik voor geen goud daar willen doen. Vorige week heb ik daar nog schoenen gekocht, stond mevr voor mij die longemfyseem heeft, maar dat maakte de cassiere niets uit, niet eventjes vriendelijke helpen, ik heb de mevr laten zien hoe het pasje erin moest, want de cassiere had geen tijd daarvoor. Een beetje vriendelijkheid is toch niet te veel gevraagd ?

ve
door verwijderd - Jan 15, 2007 om 14:04
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Een draadje kan dus nooit oud genoeg zijn.

ve
door verwijderd - Jan 15, 2007 om 14:08
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

De meeste oude draadjes zijn van de beste kwaliteit. Nieuwe draadjes verslijten nogal snel. Hoe zou dit komen?

ve
door verwijderd - Jan 15, 2007 om 16:03
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

ik heb een soortgelijke ervaring. Mijn vader (met reuma)  wilde een tv kopen bij de lidl. tv was er, maar hij moest hem zelf meenemen naar de kassa en auto. Hij kreeg geen hulp, ook niet na vragen. Toen ik later ging was er wel een jongeman die mij (vrouw) graag wilde helpen met de tv! Toen zei mijn vader dat dat niet meer nodig was! ROOD werd hij!

ve
door verwijderd - Jan 15, 2007 om 16:20
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Goedkoop bij lidl. Waarom gaan jullie erheen? Als er meer personeel zou lopen wordt alles duurder en dan is lidl ook weer niets. Let op lidl is een detailhandel en geen zorginstelling.

ve
door verwijderd - Jan 19, 2010 om 20:58
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

De mate van beleefdheid zou niet van het soort winkel afhankelijk moeten zijn. Voor een dubbeltje op de eerste rij slaat nergens op. Ook in z.g. discountwinkels is personeel met fatsoen te verwachten.

ve
door verwijderd - Jan 19, 2010 om 21:06
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Druifje,

Kijk eens naar de datum van dit oude draadje.

Vladja

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ta
tarwe15 - Jul 1, 2024 om 10:55
Computers & telefonie

Smartphone APPS werken niet

Heb een Poco x3 van 35 mnd oud. 
Sinds kort openen  enkele APPS niet. 
Moet tel herstarten dan probleem  verholpen (tijdelijk) 
Heb op advies fabrikant de Mi versie opnw gedownload. Hielp niet. Cache van app verwijderd. Hele toestel terug  gezet  nr fabrieksinstellingen en opnw geïnstalleerd. Probleem blijft bij v.n mail app en bank app zich voordoen. 
Hoe los ik dit o ... Lees meer

Karperoog
Karperoog - Jul 7, 2024 om 16:54
Elektronica & tv

Zelfscan kassa proces wel legaal wet 27wvs zecht nee wet art282a nee

Betaal aan de band of weiger je tas te openen zelfs de politie mag je tas niet in Google maargoed hoe meer je in de stront roert hoe meer die stinkt

Leuke uit!ending zeker weten een topper

De zelf scan kassa vs vara kassa

Lets get redy for rumble Lees meer

L.
L.Abraham-Inpijn - Jul 7, 2024 om 16:05
Auto & vervoer

Moet je voor een 14 jarige audi 4 die nieuwe verplichtingen ook in laten bouwen

Er valt weinig toe te lichten. Het betreft een Audi 4 station 14 jaar oud, 167.000 km gereden, perfect onderhouden volgens het boekje, zonder grote boemsera's alleen hier en daar gerepareerde blikschade en een enkele lakkras. Lees meer