er
door erikange Apr 20, 2005 om 13:19
Winkels & webshops

Lidl helpt blinde niet

mijn man is blind en had schoenen nodig. Ik had ze in het blaadje gezien, dus hij ernaartoe. Hij vraagt aan een medewerker of ze nog schoenen hebben, waarop hij zegt nee. Toen ik 1 uur later ging, waren ze er dus wel. Niemand die hem geholpen heeft. Het sigaretje vinden ze daar belangrijker

1180 15 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 20, 2005 om 13:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Erikange,

Dat is een erg vervelende ervaring. U kunt u klacht natuurlijk gewoon kenbaar maken bij bedrijfsleiding en/of directie en excuses eisen voor de slechte service.

Aan de andere kant, welkom in de wondere wereld van de discounters, zoals Aldi en Lidl, waarbij service niet wordt verstrekt als zijnde beleid teneinde de goedkoopste te kunnen blijven.

Maar goed... uw vraag was...?

Brynnar

ve
door verwijderd - Apr 20, 2005 om 15:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het lijkt precies op Aldi daar zijn de cassieres en medewerkers ook zo ontzettend ongeinteresserd, word je niet goed van.......
De lonen worden uitgeknepen door die lage prijzen daar en zo kun je de mensen niet echt meer motiveren, het is helaas zo, zou niet zo moeten zijn, maar toch......

ve
door verwijderd - Apr 20, 2005 om 16:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lage prijzen en goede service kunnen nu eenmaal niet samen gaan!Wie voor een dubbeltje op de 1e rang wil zitten moet gewoon de handelwijze van het personeel van discounters accepteren of anders een goede (schoenen)zaak uitzoeken, waar je wel service krijgt!

ve
door verwijderd - Apr 20, 2005 om 17:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Akkoord de lonen bij Aldi en lidl twee germaanse bedrijven zijn laag TE LAAG excuus voor de hoofdletters, maar de dames die er werken zijn vriendelijker dan de Nedelandse zusters, komt nog bij dat als ik afreken na te lang wachten voor de kassa , ik altijd een soort vakantie gevoel krijg wat een Oosterse uitstraling en geen Hollandse haast.Wij moeten ook integreren!!!Fred

ve
door verwijderd - Jun 2, 2005 om 21:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lidl is 'goedkoop' en dat zie je terug in slechte service, bespoten groenten en consessies aan milieu en mens

de keuze is aan u

ik heb met aldi dezelfde ervaring, als er een aanbieding is willen zelfs andere klanten nog wel spullen uit je wagentje halen

nee dus voor mij geen aldi geen lidl maar zaken met meer verantwoordelijkheidsgevoel in de brede zin van het woord

ve
door verwijderd - Oct 2, 2005 om 15:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas zijn er tegenwoordig geen ECHTE verkoopsters/verkopers meer. Het enige wat ze doen (naar mijn mening dan en uit ervaring) is hun tijd uitzitten en wachten tot ze weer naar huis kunnen. Tegenwoordig lijkt het net alsof het een gunst is dat ze uberhaupt een antwoord op je vraag hebben of je helpen. Helaas vergeten ze vaak dat als wij (de consument) niet dagelijks onze aankopen bij hun doen, zij geen werk meer hebben.

ve
door verwijderd - Oct 2, 2005 om 15:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Oud draadje.

Vladja

ve
door verwijderd - Dec 5, 2005 om 21:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik wilde enige tijd geleden een leuke aanbieding kopen bij de Lidl. Ik had de winkel inmiddels 2 keer doorlopen, maar ik kon het arikel niet vinden, bijzonder vervelend (vooral als je geld in de parkeermeter hebt). En het zoeken naar personeel ook een crime! Eindelijk een werkneemster gevonden... Ze stond te giebelen (wat wil je ook, hooguit 16 jaar...) en continu op haar horloge kijken. En maar hakkelen en geen antwoord geven. Komt haar collega eraan, zegt ze is je vraag beantwoord (ja hoor, tutoyeer ook maar, terwijl ik toch wel ouder ben). Ik geef aan dat het antwoord nog niet naar tevredenheid is beantwoord, maar ze loopt lachend en gierend weg. Ze gaf aan ik ga nu pauzeren en heb geen tijd.... En natuurlijk geen bedrijfsleider te vinden... Een sigaretje is toch belangrijker!

ve
door verwijderd - Jan 15, 2007 om 13:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

sorry, het was niet echt een vraag, beetje verkeerd gepost. Inmiddels kom in alleen in noodgevallen bij de lidl, mijn dagelijkse boodschappen zou ik voor geen goud daar willen doen. Vorige week heb ik daar nog schoenen gekocht, stond mevr voor mij die longemfyseem heeft, maar dat maakte de cassiere niets uit, niet eventjes vriendelijke helpen, ik heb de mevr laten zien hoe het pasje erin moest, want de cassiere had geen tijd daarvoor. Een beetje vriendelijkheid is toch niet te veel gevraagd ?

ve
door verwijderd - Jan 15, 2007 om 14:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een draadje kan dus nooit oud genoeg zijn.

ve
door verwijderd - Jan 15, 2007 om 14:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

De meeste oude draadjes zijn van de beste kwaliteit. Nieuwe draadjes verslijten nogal snel. Hoe zou dit komen?

ve
door verwijderd - Jan 15, 2007 om 16:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb een soortgelijke ervaring. Mijn vader (met reuma)  wilde een tv kopen bij de lidl. tv was er, maar hij moest hem zelf meenemen naar de kassa en auto. Hij kreeg geen hulp, ook niet na vragen. Toen ik later ging was er wel een jongeman die mij (vrouw) graag wilde helpen met de tv! Toen zei mijn vader dat dat niet meer nodig was! ROOD werd hij!

ve
door verwijderd - Jan 15, 2007 om 16:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goedkoop bij lidl. Waarom gaan jullie erheen? Als er meer personeel zou lopen wordt alles duurder en dan is lidl ook weer niets. Let op lidl is een detailhandel en geen zorginstelling.

ve
door verwijderd - Jan 19, 2010 om 20:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

De mate van beleefdheid zou niet van het soort winkel afhankelijk moeten zijn. Voor een dubbeltje op de eerste rij slaat nergens op. Ook in z.g. discountwinkels is personeel met fatsoen te verwachten.

ve
door verwijderd - Jan 19, 2010 om 21:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Druifje,

Kijk eens naar de datum van dit oude draadje.

Vladja