la
door landtje@t-mobilethuis.nl Apr 21, 2020 om 15:37
Winkels & webshops

Lidl shop zeer slechte service en zeer slechte reviews

lees eens de slechte reviews op trustpilot of hier niet eens wat aan gedaan kan worden
als je contact wil hebben met de site via email of telefoon je word gewoon afgescheept met standaard emails en per telefoon krijg je iemand die nergens verstand van heeft en kan je nergens mee helpen
ze komen met leugens en nemen nooit eens contact met je zelf op je kunt bestellingen niet wijzigen als het nog niet verstuurd is je moet wachten tot het geleverd word als het al geleverd word je kunt ook niet annuleren en geld terug kun je al krijgen na retour produkt (als dat dan geleverd krijgt dat is maar de vraag) dus niets geleverd geld kwijt

7181 16 Rapporteer

va
door vanlotjegetikt - Apr 21, 2020 om 15:42
809 Antwoorden / Vragen

Ja, kom eens met een concreet voorbeeld ipv hier vage zaken neer te zetten.
O ja als je graag spam wil ontvangen. Pas even je naam aan. kan je doen met het  potloodje.

ti
door tieme Apr 21, 2020 om 17:41
Antwoorden / Vragen

heb je de reviews op trustpilot gelezen 38% geven een slecht tot zeer slechte review dan pas commentaar geven

tijger1
door tijger1 Apr 21, 2020 om 18:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik hoef dat niet te lezen, ga op mijn eigen ervaringen af. En hebt u dan zelf klachten, of praat u Trustpilot na?

ne
door neodutchio - Apr 21, 2020 om 15:47
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Als u een bestelling plaatst kan deze inderdaad niet meer gewijzigd worden. Alles gaat automatisch. U doet een bestelling en de lopende band gaat bij wijze van spreken al lopen.
En terugsturen mag inderdaad ook niet met alles.

Het lijkt er op dat u een verkeerd artikel besteld hebt wat valt onder de uitsluitingen van het herroepingsrecht. Maar is dat dan de schuld van Lidl?

ti
door tieme Apr 21, 2020 om 17:43
Antwoorden / Vragen

lees de reviews voor je antwoordgeeft

marita5
door marita5 - Apr 21, 2020 om 15:47
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Landtje ,

Wanneer u niet tevreden bent , kunt u een klacht indienen bij Thuiswinkel.org , Lidl is hierbij aangesloten , klik op de rode regels .

https://www.thuiswinkel.org/leden/lidl/certificaat

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 21, 2020 om 15:58
16875 Antwoorden / 202 Vragen

Verwijder uw e-mail adres als ook al hiervoor aangegeven. Uw adres is nu op dit openbare forum ook voor iedereen die u wilt bestoken met spam zichtbaar.

Als u van mening bent dat men bij Lidlk onterecht handelt is daar voor een klachtmoegelijkheid.
Zie daarvoor ook deze: https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu  en deze https://ictrecht.nl/2011/06/20/een-klacht-over-een-webwinkel-ga-naar-consuwijzer/

https://nl.hellolaw.com/consument‑geld/consumentenrecht/koop‑op‑afstand  Pas wel op dat u niet onterecht beschuldigd dus als u klaagt, zord dan voor goed bewijs. Reviews op het facebook zeggen niets.

tijger1
door tijger1 - Apr 21, 2020 om 16:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik heb verschillende keren iets bij de Lidl shop gekocht. Perfect afgewikkeld, zonder enig probleem.

Ik had eens iets wat wel heel erg snel kapot ging. Zij konden geen nieuwe leveren, maar het bedrag stond binnen de kortste keren op mijn rekening. Heel keurig telefonisch geregeld.

Dus ik ben het in het geheel niet met u eens. Als ik uw ervaringen had, zou ik er niets meer kopen.

marita5
door marita5 Apr 21, 2020 om 16:28
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Ik deel de ervaring van Ts ook niet . Had een combimagnetron gekocht , binnen 1 maand lekte deze water , teruggestuurd , dezelfde was niet meer leverbaar . Binnen 1 week had ik het geld terug op de rekening .

tijger1
door tijger1 Apr 21, 2020 om 16:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Bij mij was het veel simpeler. Had twee schemerlampjes gekocht met halogeenlampjes er in. Het ene halogeenlampje ging na ca. een maand al kapot. Te gek. Bij Lidl gemeld, zij konden geen losse lampjes leveren. Ik mocht de schemerlamp terugsturen, zonde, wilde ik niet. Toe werd er een bedrag overgemaakt, zodat ik elders een halogeenlampje kon kopen,

keurig opgelost.

scherpslijper
door scherpslijper Apr 21, 2020 om 17:09
70 Antwoorden / Vragen

Hier identieke ervaringen met Lidl. Perfecte servide en heel snelle levering. Niet om reclame voor ze te maken, maar om aan te geven dat het bericht van TS niet algemeen gedeeld wordt.

tenormin
door tenormin Apr 21, 2020 om 23:45
16840 Antwoorden / 108 Vragen

@tijger1, bij de Belgen zeggen ze: hallo - geen lamp -. Maar Lidl is best wel goed. Vandaar mijn cynische antwoord op boodschapjes doen en ruilen.

edrick3
door edrick3 - Apr 21, 2020 om 17:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Verander je gebruikersnaam!
Of heb je graag spam?

Als je ingelogd bent klik je op Profiel
Klik dan op Bewerk profiel.
Klik dan op mijn.bnnvara.nl
Klik dan op Accountinstellingen
Klik op Gebruikersnaam en emailadres
Klik op wijzigen
Wijzig je gebruiksnaam
Klik op Opslaan.

tenormin
door tenormin - Apr 21, 2020 om 18:45
16840 Antwoorden / 108 Vragen

Tot voor het Corona virus kon ik bij PLUS online alles nog veranderen tot 23.50 uur voor de dag van bezorging. Nu allang niet meer. Moet ook 3 weken wachten op bestelling. Heb geen kennis met retouren, als er iets niet te leveren is (en een vervangend product er ook niet is) dan houd het op. Ze hebben een prima klantenservice, dus als u zo ontevreden bent: er zijn een heleboel andere supermarkten. Die waarschijnlijk ook niet zullen voldoen aan uw eisen.

tijger1
door tijger1 Apr 21, 2020 om 18:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het zal niet over etenswaren gaan.

gerbera
door gerbera - Apr 21, 2020 om 22:15
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Lees niet alleen de slechte maar ook de goede reviews op trustpilot, daar wordt ook door de Lidl gereageerd.

https://nl.trustpilot.com/review/lidl-shop.nl

Ka
door Kassagebruiker - Apr 21, 2020 om 23:20
683 Antwoorden / 5 Vragen

A: Bewerk uw gebruiksersnaam, u gebruikt uw emailadres.
Kom overigens wat uw vraag betreft eens met concrete voorbeelden.

panter22
door panter22 - Apr 22, 2020 om 09:00
6599 Antwoorden / Vragen

Heb je het pakket nu al gekregen of niet?
In plaats van te mopperen, had je gewoon de track and trace code kunnen volgen. Dan zie je wat er met je pakket gebeurt en wanneer het pakket bezorgd wordt.

sw
door swat1500 - Apr 22, 2020 om 20:23
3792 Antwoorden / 0 Vragen

Meermalen zaken gekocht via de Lidl shop en geen slechte ervaringen.

ne
door neodutchio - Apr 22, 2020 om 20:42
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Vreemd, mijn vraag is verwijderd of Landtje en Tieme dezelfde personen zijn. Gezien de reacties van Tieme lijkt het er wel op, maar schijnbaar mag dit niet gezegd worden.

bu
door burgos - Apr 22, 2020 om 21:12
96 Antwoorden / 7 Vragen

Nou sorry, maar bestel daar al jaren,echt nooit geen problemen gehad.
Je kan afleveverings datum kiezen, middag/avond.
Voordelig vind ik ze ook nog.