Lidl shop zeer slechte service en zeer slechte reviews
lees eens de slechte reviews op trustpilot of hier niet eens wat aan gedaan kan worden
als je contact wil hebben met de site via email of telefoon je word gewoon afgescheept met standaard emails en per telefoon krijg je iemand die nergens verstand van heeft en kan je nergens mee helpen
ze komen met leugens en nemen nooit eens contact met je zelf op je kunt bestellingen niet wijzigen als het nog niet verstuurd is je moet wachten tot het geleverd word als het al geleverd word je kunt ook niet annuleren en geld terug kun je al krijgen na retour produkt (als dat dan geleverd krijgt dat is maar de vraag) dus niets geleverd geld kwijt
Ja, kom eens met een concreet voorbeeld ipv hier vage zaken neer te zetten.
O ja als je graag spam wil ontvangen. Pas even je naam aan. kan je doen met het potloodje.
heb je de reviews op trustpilot gelezen 38% geven een slecht tot zeer slechte review dan pas commentaar geven
Ik hoef dat niet te lezen, ga op mijn eigen ervaringen af. En hebt u dan zelf klachten, of praat u Trustpilot na?
Als u een bestelling plaatst kan deze inderdaad niet meer gewijzigd worden. Alles gaat automatisch. U doet een bestelling en de lopende band gaat bij wijze van spreken al lopen.
En terugsturen mag inderdaad ook niet met alles.
Het lijkt er op dat u een verkeerd artikel besteld hebt wat valt onder de uitsluitingen van het herroepingsrecht. Maar is dat dan de schuld van Lidl?
lees de reviews voor je antwoordgeeft
Hallo Landtje ,
Wanneer u niet tevreden bent , kunt u een klacht indienen bij Thuiswinkel.org , Lidl is hierbij aangesloten , klik op de rode regels .
https://www.thuiswinkel.org/leden/lidl/certificaat
https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen
Verwijder uw e-mail adres als ook al hiervoor aangegeven. Uw adres is nu op dit openbare forum ook voor iedereen die u wilt bestoken met spam zichtbaar.
Als u van mening bent dat men bij Lidlk onterecht handelt is daar voor een klachtmoegelijkheid.
Zie daarvoor ook deze: https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu en deze https://ictrecht.nl/2011/06/20/een-klacht-over-een-webwinkel-ga-naar-consuwijzer/
https://nl.hellolaw.com/consument‑geld/consumentenrecht/koop‑op‑afstand Pas wel op dat u niet onterecht beschuldigd dus als u klaagt, zord dan voor goed bewijs. Reviews op het facebook zeggen niets.
Ik heb verschillende keren iets bij de Lidl shop gekocht. Perfect afgewikkeld, zonder enig probleem.
Ik had eens iets wat wel heel erg snel kapot ging. Zij konden geen nieuwe leveren, maar het bedrag stond binnen de kortste keren op mijn rekening. Heel keurig telefonisch geregeld.
Dus ik ben het in het geheel niet met u eens. Als ik uw ervaringen had, zou ik er niets meer kopen.
Ik deel de ervaring van Ts ook niet . Had een combimagnetron gekocht , binnen 1 maand lekte deze water , teruggestuurd , dezelfde was niet meer leverbaar . Binnen 1 week had ik het geld terug op de rekening .
Bij mij was het veel simpeler. Had twee schemerlampjes gekocht met halogeenlampjes er in. Het ene halogeenlampje ging na ca. een maand al kapot. Te gek. Bij Lidl gemeld, zij konden geen losse lampjes leveren. Ik mocht de schemerlamp terugsturen, zonde, wilde ik niet. Toe werd er een bedrag overgemaakt, zodat ik elders een halogeenlampje kon kopen,
keurig opgelost.
Hier identieke ervaringen met Lidl. Perfecte servide en heel snelle levering. Niet om reclame voor ze te maken, maar om aan te geven dat het bericht van TS niet algemeen gedeeld wordt.
@tijger1, bij de Belgen zeggen ze: hallo - geen lamp -. Maar Lidl is best wel goed. Vandaar mijn cynische antwoord op boodschapjes doen en ruilen.
Verander je gebruikersnaam!
Of heb je graag spam?
Als je ingelogd bent klik je op Profiel
Klik dan op Bewerk profiel.
Klik dan op mijn.bnnvara.nl
Klik dan op Accountinstellingen
Klik op Gebruikersnaam en emailadres
Klik op wijzigen
Wijzig je gebruiksnaam
Klik op Opslaan.
Tot voor het Corona virus kon ik bij PLUS online alles nog veranderen tot 23.50 uur voor de dag van bezorging. Nu allang niet meer. Moet ook 3 weken wachten op bestelling. Heb geen kennis met retouren, als er iets niet te leveren is (en een vervangend product er ook niet is) dan houd het op. Ze hebben een prima klantenservice, dus als u zo ontevreden bent: er zijn een heleboel andere supermarkten. Die waarschijnlijk ook niet zullen voldoen aan uw eisen.
Het zal niet over etenswaren gaan.
Lees niet alleen de slechte maar ook de goede reviews op trustpilot, daar wordt ook door de Lidl gereageerd.
https://nl.trustpilot.com/review/lidl-shop.nl
A: Bewerk uw gebruiksersnaam, u gebruikt uw emailadres.
Kom overigens wat uw vraag betreft eens met concrete voorbeelden.
Heb je het pakket nu al gekregen of niet?
In plaats van te mopperen, had je gewoon de track and trace code kunnen volgen. Dan zie je wat er met je pakket gebeurt en wanneer het pakket bezorgd wordt.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
2 stoelen niet goed winkel doet niets wat kan ik nog doen
6 stoelen gekocht bij 2 is de vulling gezakt zouden omgeruild worden maar wordt niet gedaan
na veel gepraat konden we 6 nieuwe uitzoeken alles op papier gezet
nu blijkt dat dat ook niet gedaan wordt
wat kunnen we doen reageren doen ze niet aangetekende brief gedaan
maar geen antwoord
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer